31 Ekim 2010 Pazar

M E R H A B A !

Güneşli bir pazar günü, çatı katında ki atölyemden bu yolculuğa başlıyorum. Hep yarım kalan hayalimdi. Bir günlük tutmak, yazılar yazıp , resimler yapıştırmak, gazete küpürleri kesip arasına koymak , deftere eskizler çizmek- boyamak, sadece bir düşünceyle o güne nokta koymak.Ama çok disiplinli gelirdi bana. Kimse okumayacak, ama ya birinin eline geçerse o defter... Hep bunun korkusundan hiçbir zaman defter tutamadım. Şimdi herkes bu konuyu aşmış durumda ve sadece paylaşılabilecek olan anılarını ve geleceğine bir hatıra bırakmak için bu yolu seçmiş. Arkadaşların, akrabaların , yakınların ya da uzaktan tanıdıkların okuması da, yorum yapması da bir motivasyon olmuş. Geçmişten geleceğe hayatımın, veya hayatımızın, tüm paylaşımlarımızın bir hatırası olsun burası. Sevgilerimle.....

4 yorum:

Didem dedi ki...

Gorunce cok heyecanlandım :)
Hayırlı, uğurlu olsun !

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Teşekkür ederim Didemcim. Sen benim yol göstericim ve destekleyicim oldun.

yasemin dedi ki...

Merhaba Zeynep. süper! cok güzel ve bil ki takipcin olacagim ;)

lale dedi ki...

n ekadar güzelmiş ilk yazın Zeynep...
iyiki yolun buradan geçmiş ve iyi ki yollarımız kesismiş...