13 Kasım 2010 Cumartesi

BANDIRMA'DA 1. GÜN

1 sene oldu neredeyse, babaannemi görmüyorum. Son ziyaretimizde, geri dönüşte, deniz otobüsü dalgalara yakalanmıştı. Hop oturup, hop kalkmıştık. Dalgaların üzerinden uçmuştuk. Bayılanlar ve kalp krizi geçiren olmuştu ve bizi 2 ambulans karşılamıştı. Bir daha deniz otobüsüyle seyahat etmemeye karar vermiştik. Ama babaannem çok yaşlandı, vicdan azabıyla bayramdan bayrama meselesi beni zaten çok rahatsız ediyor. Şu aralar haftasonu da bir türlü fırsatım olmuyordu. Bu haftasonu havada güzelken gitmeye karar verdim.

Beni kuzenlerim karşıladı, yeni işyerlerine uğradım. Bandırma ticaret odasında ki ofislerinde yapı ressamlığı yapıyorlar. Ofislerinin manzarası çok güzel, tam Bandırma limanının karşısında. Keşke mimarlık okusaydım dedim oradayken. Projelerini konuştuk, çiz ve kazan :). Bende masa başında çizip durmak istiyorum onlar gibi...




Hiç yorum yok: