28 Kasım 2010 Pazar

İKİNCİ ÇOCUĞU İSTEMİYORMUŞ :)

 Melisa'ya kardeş isteyip istemediğini sordum pat diye. O andan beri bunları benim kızım mı söyledi diye düşünüyorum. Şöyle bir bakınca , evet bu cimcime söylemiş olabilir .
"Anne ben ikinci çocuğu istemiyorum , sen iki çocukla ilgilenemezsin " ya da " sen o zaman benimle ilgilenemezsin " gibi birşey dedi. Babası da , isterim demesin diye " zaten o zaman sen bizim yatağımıza hiç gelemezsin, çünkü o bebek olduğu için onu yanımıza almamız gerekecek " diyip kendine yandaşı en zayıf yerinden vurup çekince, bizimkisi " bak anne istemiyorum tamam mı , yanlışlıkla da ikinci çocuk olursa ben yine sizin yatağınıza gelicem " dedi. Ben o anda , ben neredeyim, nasıl yani, cin mi çıkacak bu şeyin içinden , gibi kalakaldım.
Seni seviyorum , minicik kızım .

3 yorum:

Noni dedi ki...

Melisa ne kadar güzel, ana kız Allah bağışlasın, tüü tüü tüüü diyorum 41 kere maşallah ;)

Yeşim dedi ki...

Canım Allah bağışlasın çok tatlı kızın :) maşallah. Zamane çocukları herşeyi öğrenip geliyorlar dünyaya :)

deepblueeagle dedi ki...

:)))))