4 Kasım 2010 Perşembe

KUTULARIM - KALEMLERIM

Atölyem bitmesin, fazla yaşanmasın, eskimesin gibi bir duygu ile yaşıyorum arada. Ben şimdi gitmeyeyim, çıkmayada oraya kalsın öyle. Başlamayayım orada yaşamaya, gündüzleri özlerim. Mesela şöyle bir huyumda var, yavaş yavaş okuyayımda bitmesin kitap, bitince, sanki bitmiş bir aşk gibi, arkasından üzülüyorum. Ya da bitti, tekrar okumak istiyorum. Film içinde aynı şekilde,bittikten sonra tekrar tekrar izleyebilirim, eğer çok sevdiğim bir film ise.
Mesela kalemlerim vardır , 12-13 yaşımdan. Daha hiç açılmamış kullanılmamış. Durur öylece tahta kutusunda. Teneke kutularım vardır, çalışırken yakınımda olucak. Durup düşünmem gerektiği anda, onlara kayıcak gözlerim, onlara dalıp gideceğim. 
Zor biraz yani...

1 yorum:

Didem dedi ki...

çok güzel ifade etmişsin kutulara olan ilgini. resimlerin gibi yazılarında çok güzel. yüzümde keyifli bi gülümsemeyle okuyorum bütün yazdıklarını.