7 Kasım 2010 Pazar

PİKNİK, ÇOK KEYİFLİYDİ.

Dün çok güzel bir pazar günüydü. Benim ağrıyan tabanlarımla güne attığım ilk adımlarla, sabah uyanır uyanmaz, çok iyi bir kahvaltı yapmak istedim. Yoğunluktan doğru dürüst yemek bile yiyememiştim. Kendime sabah sabah iyi bir alışveriş yaptım. Senelerdir tereyağ yemem sabah kahvaltısında, ama o kadar bitkindim ki, enerji olsun diye herhalde bilinçaltım sinyal gönderdi, bende gözkırptım :)
Öğleden sonra sevgili arkadaşım Didemlerle birlikte pikniğe gittik. 3 gün , gün yüzü görmemiştim. Doğayla, gökyüzü ve havayla tekrar temas sağlamam gerekiyordu. Çocuklar da çok eğlendi. Mangal çok güzeldi,  bizde güldük- sohbet ettik. Daha ne olsun. İyice semizlendim bu arada, ve tabii ardından en güzel fotoğraflar.





1 yorum:

Didem dedi ki...

Harika bi gundu :) piknik davetin icin tesekkur ederim.