17 Aralık 2010 Cuma

1-4 YAŞ ARASI ÇOCUĞU OLANLAR !


Fotoğraf ; Monique 'e ait ( fotoğrafçı)


Bu projeye Melisa'yla birlikte katılamıyorum. Çünkü 5,5 yaşında. Evde bu çalışmayı yapmaya karar verdik . 1-4 yaş arası çocukları olanlar, isterseniz projeye bir göz atın.

ADIM ADIM BÜYÜYORUM bir sosyal sorumluluk projesi olup, Özel Eğitime Muhtaç Çocuklar Derneği(ERAM) yararına gerçekleştirilmektedir. Projede asıl amaç ERAM çocuklarının ve ailelerinin sesini duyurmak, dernek bilinirliğini arttırmaktır.
Bebeğinizle birlikte yaptığınız çalışmalar proje sonunda sergilenip satışa sunulacak ve elde edilen gelirin tümü ERAM’a aktarılacaktır.

2 yorum:

deepblueeagle dedi ki...

duymamıştım. bakarım. ben de benzer ab projeleri hazırlıyorum :)

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Bizden geçti ama arkadaşlarıma söyleyeceğim:)