15 Aralık 2010 Çarşamba

BEN BUYUM...

Şurada neredeyse 2 aydır blog yazıyorum, profilimi tam olarak tamamlayıp kendimi ifade edemedim. Zamanla, adım adım, bu bilgileri tamamlayacağım. Vakit yok çünkü.En baskın yönüm şu anda annelik . Tabii bir de çalışıyorum. Annelikten önce ben yoğun bir şekilde resim yapıyordum. Hobi olarak başladı. Bir atölyede yaklaşık 8 sene akademik eğitim aldım, ressam asistanlığı yaptım, sanat galerisinde çalıştım, ders verdim, karma sergiler, kişisel sergiler...Buna rağmen geldiğim nokta ve vakit ayırmam gereken noktam şimdi annelik. Ama yeni taşındığım evimin bir bölümünde bir atölyem var artık. Herşey hali hazırda, beni bekliyor. Ama motivasyon yok. Eski halime dönmeye çalışıyorum. Ama olmuyor. Blog yazmak beni çok cezbetti. Yeni insanlarla tanışmak, onların hayatında olmak. Çok keyifli. Çok güzel arkadaşlıklar var burada. Benimde yaratıcı olan insanlar arasında olup bir kıvılcım , anne olanlardan destek, dışa dönük herkesten enerji almam gerekiyor. Eski resimlerimi paylaşacağım zaman zaman sizinle ve sonrada yenilerini yapıp, burada sergileyeceğim


10 yorum:

deepblueeagle dedi ki...

heeey. ne güzel. bir müddet annelikten sonra yine belki gelir ilham :) blog arkadaşlığı da çok güzel ama :)

CEPAYNASI dedi ki...

hiç durmamalı,yapmaya devam etmelisin...
yıllar süren bir emek ve harika sonuçlar:)

deepblueeagle dedi ki...

bende bir ödülün vaaar :)

Ayla dedi ki...

Blogunuzu yeni gördüm hayırlı uğurlu olsun öncelikle, yaptınız resim ise çok hoş

zeynep dedi ki...

anne ve bebişinin blogunda adaşımla karşılaştım. şaşkınım. ben de zeynep özmen sertkan. ekteki sertkan takısı evlenince geldi.
blogunuz hayırlı olsun.

Elifinelizi dedi ki...

Merhaba yeni bir dünya burası gerçekten . Bende çok eski sayılmam . Söylediklerinize katılıyorum. Yeni yıl kart etkinliği sayesinde sayfanızla tanıştım. Çalışmanızı çok beğendim . Bir türü varmı bilgim yok fakat herzaman sevdiğim bir yanı olmuştur bu tarz tabloların. Kendi hayalimde farklı şeyler görür , yaratırım. Emeğinize sağlık :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Merhaba deepblueeagle;blog arkadaşlığı çok güzel, çok derin, çok keyifli...ödülüm neymiş çok merak ettim.
Cepaynası;Motivasyonun için teşekkür ederim.
Merhaba Ayla; tsk ederim en kısa sürede sizi de ziyaret edicem.
Merhaba Zeynep; çook memnun oldum, Özmen soyadımla her zaman gurur duydum, hiçbir zaman vazgeçemedim. 2 zeynep Özmeniz şimdi. En kısa sürede ziyaret edicem sizi.
Merhaba Elifinelizi;Yeni yıl kart etkinliği bu yılın en keyifli etkinliği oldu benim için, tabii tam uygulanırsa, ben 23'den sonra kartlarımı gondermeye baslayacagım. Çok heyecanlıyım.Ben Türk- Osmanlı motiflerini kullanıyorum, semboller kullanmayı seviyorum. Expresyonist resim diyebilirsin. Göze hoş gelen her resim güzel.
Hepinize sevgiler.

Elifinelizi dedi ki...

Merakla bekliyorum :)

Sanem dedi ki...

Eline, emeğine sağlık. :)

francesca mckennitt dedi ki...

Bu çok güzel.. Tam benim sevdiğim gibi. Çok renkli, çok ifadeli, karmaşık, içinden bin türlü anlam çıkan.. Ve sıkmayan bir kompozisyonda. Sevdim bunu :)