30 Aralık 2010 Perşembe

BİTMESİN DİYE YAVAŞ OKUNANLAR...

Geçen sene tanışmıştım Buket hanımla. Yazı evinde küçük bir sohbete davet etmişti bizi birkaç arkadaşımla. Sonrasında yine birkaç söyleşisine katıldım. Çok sevdim, çok mutlu oldum. Sevdiğiniz bir yazarla seneler sonra bir araya gelip sohbetler etmek , çok değişik bir duygu. Özellikle gezi notlarını çok seviyorum. Romanlarında ki, ayrıntılara girişi ben çok cezbediyor.
Bu kitap, kendisini anlatan bir kitap, giriş bölümü harika... Buket hanımı yakından tanımak isteyenler keyifle okuyabilir. İstanbul'da yaşayan arkadaşlar, sohbetler olursa size de haber veririm, birlikte gideriz.

11 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

Buket Uzuner'i okumayı severim. Ankara'da imza gününde tanışıp sohbet etmiştik. Röportaj yapacaktım ama bana dönmedi, biraz üzülmüştüm o zaman. ama en çok da Gelibolu romanını sevmiştim
MUTLU YILLAR

zeynep dedi ki...

bana haber verirsen çok mutlu olurum seve seve gelirim canım..

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Buket Uzuner'i ben de severim birkaç kitabını okudum, benim gibi biyografi sevenler için bu kitap kaçmaz.Paylaştığın için teşekkürler...ayrıca kitabın kapak tasarımını da çok beğendim.

Elifinelizi dedi ki...

Sanki kitap yaşıyor gibi.. Buket Uzuner'in kitaplarınından okuduğumu anımsayamadım.
Paylaşım için teşekkürler:)

la luna bir yer dedi ki...

Buket Uzuner' i severim. Bu kitabını da ayrı severim. Yazının kutsallığı, gençlik ve hayat bulurum çünkü bu sayfalarda.

Kapağa bakınca okumayı özlediğimi fark ettim.

keyifli okumalar...

mintininmutfağı dedi ki...

selam ve sevgiler arkadaşım...
gönlünce geçireceğin güzel bir yıl diliyorum sana...
ve yeni yılını şimdiden kutluyorum...
sevgiler...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Zeynepçim, yeni yıl kartını aldım. Çok teşekkürler, mutlu yıllar..

Elifinelizi dedi ki...

Bu arada ellerin ve yüreğinle hazırladığın kartın için çokkk teşekkürler. 2010 son diliminde seni tandığım içinde çok mutluyum.
Ailen ve sevdiklerinle iyi ve mutlu bit yıl diliyorum.
Sevgiler:)

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Kumral ada mavi tuna kitabını okumuştum, beğenmiştim, iyi seneler bu arada...:)

deepblueeagle dedi ki...

bukete bayılırım. gezgin düşçü o.


beklemekten sıkıldım. yeni blogumu açtım. :)

deepblueeagleforever.blogspot.com

francesca mckennitt dedi ki...

İçi bile farklı kitabın, çok hoşuma gitti :)