2 Aralık 2010 Perşembe

BU DA KARDEŞ İSTEYENİ....

Geçen gün bir yazı yazmıştım. Melisa'nın 2. çocuğu, yani kardeş istememesiyle ilgili olarak. Arkadaşım Didem'in oğlu Emre de, annesinin kulağına neler fısıldamış:) Gerçekten zamane çocukları bunlar. Şu küçücük aklı ve küçücük bedeniyle, bir erkek çocuk olarak, aklımızın alıpta biraraya getiremeyeceği şeyleri dillendirmiş. Arkadaşımın bana gönderdiği anlatıyı paylaşıyorum sizinle...

Zeynepcim,
Dün akşam ne oldu biliyormusun ?
Emre yanıma oturdu, sessizce ve usulca anne, sen Allahın yanına gidip karnına bebek koymasını istermisin dedi. Çok şaşırdım. Nerden biliyorsun Allahtan istendiğini,dedim. Anne herşeyi Allahtan istiyoruz ya. Hem öyle oluyormuş, biliyorum işte, dedi.
Sonra da kulağıma eğilip fısıltıyla, siz yaşlanıp ölünce ben yalnız kalmak istemiyorum, kardeşim olsun istiyorum dedi.  Kim öğretti sana bunları dedim. yine kimse öğretmedi, dedi. Hala da söylemiş olamaz, dün telaşlıydı. Okulda yeni kardeşi olanlar ve annesi hamile olanlar var. Onlardan duydu sanırım.
Sonra ben de; biz çok yaşlanmadan önce sen evleneceksin, karın olacak, çocuğun olacak senin de. Biz öldüğümüz zaman sen yalnız kalmayacaksın kuzum, dedim. Kardeşe ihtiyacın olmayacak ama olursa da birbirinizi çok seversiniz zaten dedim. Tamam o zaman dedi. Sonra üstü açık arabası olacakmış. Ama 6 koltuk olacakmış. Ailesi ve bizi birlikte gezdirecekmiş
Masal gibi geldi bana bu konuşmalarımız....
Senin blogunda Melisa’nın kardeş istemediği yazısını okuyunca ben de benim kuzumun kardeş isteğini yazayım dedim .

2 yorum:

deepblueeagle dedi ki...

:))))))

pofiş♥ dedi ki...

MAŞALLLAH NE KADAR AKILLI ÇOCUKLAR YAHU...
BENİM YEĞENİMDE İNANILMAZ LAFLAR EDİYOR HAYRETE DÜŞÜRÜYOR BİZİ...
EVET EVET KARDEŞ MUTLAKA OLMALI...LÜTFEN BEBEKLERİNİZİ YALNIZ BIRAKMAYIN...