28 Aralık 2010 Salı

"TOWN" Bir Soygun ve aşk filmi

Bakmayın öyle soygun filmi dediğime, işin içinde soygun var, ama yine Amerika , yine dejenere olmuş kendi toplumunu , olayların gerçekte nasıl gerçekleştiğini gösteriyor. Evlerimizden  ya da bizlerden ne kadar uzak..
Bizim sokaklarımızda böyle polis - hırsız kovalamacaları yok. Şükrediyorsunuz filmi izlerken :)
Soygun, silah, uyuşturucu üçgeninin nasıl işlediğini gayet iyi anlıyorsunuz. Ama şehrin görüntüsü inanılmaz. Aslında bu tarz filmler bana göre değil , ama ne yapayım eşim bu tür filmleri genelde indiriyor, bende izliyorum. Kaçırılmayacak bir film değil. Ama başından sonuna alıp götürüyor.

Doug, Boston’da acımasız banka soyguncularının lideridir. Ancak herşey, çetenin son işinde banka yöneticisi Claire’i rehin almalarıyla değişir. Onun aynı mahallede oturduğunu öğrendiklerinde Doug, olayı kontrolü altına almaya çalışır. Doug ile Claire’in ilişkisi tutkulu bir aşka dönüşünce, kasabadan gitmek isterler, ancak federal ajanlar peşlerindedir. 

Yarın da, uzun zamandır bitmesin diye okumadığım kitaplardan bahsedeceğim...

5 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

ben de bu tür filmleri sevmiyorum:))

Çılgın Mevdoş dedi ki...

macera filimlerini daha çok seviyorum ama benim gonca da filim seyretmez sinir bir durum

MAVİANNE dedi ki...

ben de tam bu filmi izleyecektim evde çocuklarla
onlar bu tür filmlere bayılırlar
yazın iyi geldi
yeni yıl kartın için çokkk teşekkürler
mutlu bir yıl diliyorum
sevgilerrr

serrose dedi ki...

* kartin geldi cok tesekkur ederim

Yeni yilini simdiden kutlarim
sevgilerimle

Sergul

Nedret dedi ki...

Zeynep'ciğim, ben de gelip senin blogunu inceledim sondan başa. Nazar değmesin çok güzel bir aile hayatın var. Kızına, senin güzelliğine bayıldım. Mutluluğunuz daim olsun. Sevgiler.