12 Aralık 2010 Pazar

YILBAŞI SÜSLEMELERİ SONUNDA BİTTİ...

Her yılsonu yaklaşırken,  evin mumlukları, noelbabaları, uğurböcekleri, kırmızı varsa herneyse ortaya çıkar, yerini alır. En azından şubata kadarda çoğu kalır, soğuk kış akşamlarını ısıtır. Bugün onları çıkardım ortaya , içimi ısıttım, sonrada her zaman ki gibi fotoğrafladım. İlk defa da paylaşıyorum.





                                                                 Kızımın perileri...





Yorgun, berduş , ama sonuca ulaşmış mutlu ben...

12 yorum:

Yeşim dedi ki...

Zeynep'ciğim süslemeler harika olmuş :) ışıl ışıl bir yorgunluk vermiş sana :) yeni yıl da hep ışıldasın sana ve sevdiklerine.

francesca mckennitt dedi ki...

Çok şeker olmuşlar ama gerçekten :) Bu kadar şeyi düzenlemek eğlenceli olsa gerek :)

zeynep dedi ki...

her yer ışıl ışıl...
ama son fotoğrafı ben çok sevdim..o daha ışıl ışıl..

deepblueeagle dedi ki...

çok şirin. tam bir mutlu aile yılbaşı evi.
heyecan, coşku veriyordur.
tatlı yorgunluk.

Zuzuların Annesi dedi ki...

Kırmızının enerjisi,mum ışığının sıcağı ve evsahibesinin zevkiyle birleşince ortaya harika bir görüntü çıkmış:)Küçük şeylerdir hayatı güzelleştiren...Keyifli bir yıl olsun...

Syhn dedi ki...

mutlu noeller o zmn ;)

Bir Minik Kuzucuk dedi ki...

Blogunuzu yeni gordum sicakk. Susler harika gorunuyor.
Sevgiler

ceydabural dedi ki...

çok şirin mumlar süsüler :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Hepinize böyle ışıl ışıl, rengarenk, sıcacık, pozitif bir yıl diliyorum.

mintininmutfağı dedi ki...

selamlar sevgili arkadaşım.
gerçekten yüzünde sonuca ulaşmış olmanın hazzı var.
ne cici şeyler hazırlamışsın maşallah.
şimdiden kutlamak geldi içimden yeni yılını:))
ellerine sağlık.
en çok uğurböceğini sedim ki zira kendisini çok severim...
prenses hanımın perileri de şeker tabi:))
yeniden yüreklerimizi buluşturmak dileğiye...

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Çok güzel olmuş, elinize sağlık... En çokta perileri beğendim...

Özlem dedi ki...

ben de istemişimdir hep böyle yılbaşı teması yapmayı evde ama bir hareket yok henüz. Üşengeçim ben biraz. perilere bayıldım.