15 Ocak 2011 Cumartesi

1/2 PORSİYON HAFTASONU ! MERAKLI MİNİK.

Kızım bu haftasonu hasta. Boğazları şişmiş , konuşamıyor. Ateş yok, geniz akıntısı var. Aslında antibiyotik kullansa hemen düzelir, ama doktor bekliyor , ateşi çıkarsa kullanırsınız diyor. Bizde bekliyoruz.
O hasta olunca , benim de pek keyfim olmuyor. Hep birşeylere geç kalmaktan korktuğum için, hasta olur olmaz doktora götürüyorum , doktor bu sefer tanı koymakta zorlanıyor.
            *****
Yarın seminer var sabahtan akşama kadar. Şirketimiz, Bütünleşme ve motivasyon adlı bir seminer düzenledi. Sabah 10'dan akşam 5 ya da 6'ya kadar. Haftasonum bitti gitti. Anket yapılmıştı, nasıl olsun, olmasın, dilekleriniz vs. vs. vs. Sonuçları açıklanacakmış.  Ben bu şekilde tanı koymalara taraftarım ama, tedavi için birşey yapılmayınca, ne gerek var. Hep havada, askıda, bulutların üstünde, çivide, koltuk tepesinde , kalıyor bu konular bir yerlerde... Hatta bazen unutuluyor, bulutlardan, aydedeye oradan da uyduya kadar çıkıp takılıyor birşeyin köşesine...
          *****
Bu dergiyi Melisa'ya ara ara alıyordum. Bu aralar çok fazla dergilerin arasına gidiyor. Bana içinden oyuncaklar çıkan , içi bomboş dergiler aldırmaya çalışıyor. Dedemiz bazen o dergilerden toplu toplu getiriyordu. Doğan grupta çalışan bir arkadaşı var. Bu aralar denk düşmüyor.
"Kızım bu dergilerde lütfen ısrarcı olma, hatta bak ben sana geçen hafta wings dergisi aldım, şimdi nerede, okudun mu, baktın mı orada köşede duruyor, bu dergiyi sana her ay alırım, birlikte de okuruz."dedim.
İyi demiş miyim ;)
Bu dergiyi herkese öneririm. Her sayfasında net ve kısa bilgiler var. Çok faydalı. İçinden çıkan hafıza kartlarında her ay başka bir konu var. Stiker çıkıyor, konuya göre kullanılıyor, karton oyunlar çıkıyor, yine dergiden öğrendiklerini pekiştirici oyunlar.



Şimdi Melisa uyuya kaldı. Evle ilgilenmeden, film keyfi yapmaya gidiyorum. Geçen haftasonu dahil izlediğim filmeleri bir ara yazıcam. Bu hafta 1/2 porsiyon olan haftasonumu kendime film izleme seansı olarak hediye ediyorum.

15 yorum:

Ayla dedi ki...

Çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda düzelir, bende geç kalma korkusundan dolayı soluğu hemen alırım doktorda soğuk algınlığı ilacı verir vermesine de 2 gün sonra mutlaka ateşten gidip boğazlar daha vahim olunca verir antibiyotiği .Tamam antibiyotik kesinlikle çok da iyi birşey değil de boş yere iki gün acı çekti diye düşünür hayıflanırım.1/2 porsiyon olsada iyi tatiler

hüznün tadı dedi ki...

Melisa'ya geçmiş olsun. Çocuk büyütmenin en zor yanı bu hastalıklar. Hele çalişıyorsak.O zamanlar çalışmamayı özlerdim.Çocuğumun başında oturayım ona bakayım isterdim. İşte öyle böyle büyüyorlar. Sevgiler...

Leylak Dalı dedi ki...

Minik kuşa geçmiş olsun...
Sevgili Zeynep Meraklı Minik'i seviyorsanız işte bu link o derginin çizerlerinden Pino'nun blogunun linki, bir bakın bakalım seveceğinize eminim. Ben kendisini tanıma şansına da eriştim, ne kadar hoş bir hanım olduğunu anlatamam.

http://pinomino.blogspot.com/

Yarım da olsa, çeyrek de olsa haftasonu iyidir, güzel geçmesi dileğiyle...

Nihan SARI dedi ki...

Geçmiş olsun Zeynepcim. umarım kendine ayıracağın vakit keyfini yerine getirir.

francesca mckennitt dedi ki...

Geçmiş olsun minik Melisa'ya. Doğru demişsin, tedavi olmadıktan sonra tanıya ne gerek var; boşa zaman kaybı. Gitti haftasonu. Ama olsun, demek ki böyle olması gerekiyormuş :)

Doktorunuz doğru demiş. Ne kadar az antibiyotik alırsa o kadar iyi. Bademcikleri ne kadar şişerse şişsin, aldırmamanızı öneririm. Ben de aynı Melisa gibiydim, anasınıfı ve 1. sınıfta bir gün okula gidiyor bir gün gidemiyordum. O kadar çok hasta oluyordum yani. Sonra bademcikleri aldırmakta buldular çözümü. Büyüyünce hastalıkların sıklığı azalıyor tabii, ancak şimdi hasta olunca hemen akciğerlerim zarar görüyor. Bu daha kötü :)

İkiz Annesi dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun ah keşke onlar hastalanmasalar.inşallah küçük bir soğuk algınlığıdır sadece , zencefil ve bal iyi gelir hem boğazını yumuşatır.
Tekrar çok geçmiş olsun iyi hafta sonları..

Selin Ergeçer dedi ki...

Cok gecmis olsun canim...

Didem Yazici dedi ki...

Geçmiş olsun cimcimeye. Bizde kuzumu doktora götürdük. Bugün ateşli geçen 2. günümüz. Doktor 3. günde ateşi devam ederse ve 38.5 derecenin üzerine çıkarsa antibiyotik verin dedi. Şimdilik ibufen'le ateşini düşürmeye çalışıyorum.
Meraklı minik dergisine biz abone olduk. İş adresime geliyor. Emre'ye süpriz olarak getirmem çok hoşuna gidiyor.

Meyra dedi ki...

kızına çok geçmiş olsun..
off off salgın galiba herkes hasta, antibiyotik almasın bencede o küçücük bedenine yazık bol c vitamini yükle zeynepcim..sanada keyifli saateler;)

Çılgın Mevdoş dedi ki...

gemiş olsun canım sana da allah güç kuvvet versin .Bu ara herkes kırılıyor gırıpten.

Elifinelizi dedi ki...

Melisacığa geçmiş olsun ilaç kullanmadan atlatırsınız inşş. Çok değerli zamanların katledilmesi sağlayanları şiddetle kınıyorum. Bu arada kitap çok semaptikmiş benim bile hoşuma gitti ne güze:)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Ayla, evet senin anlattığın benimde hep basıma gelıyor. ama bu sefer bekledık. cunku ılk nobetcı doktordan emın olamadım, sonra kendı doktoruna goturdum o da aynı seyı soyleyınce baslamadım. Zaten 10 gün evvel idrar yolları ıcın antibiyotık kullanmıstı.
hüznün tadı; evet hastayken, yanında olmak ıstıyorum, olamayınca cok uzuluyorum. cok bılıyorum halsız ya da ateslı okula bırakmak zorunda kaldıgımı. bu seneye kadar hep aynı ogretmendeydı, bu sene buyudu anasınıf ogretmenı degıstı. gecen gun eskı ogretmenını gordum de, boynuna sarılıp agladım, bana cok destek oldunuz dıye :( yazarken de :(
Leylak Dalı; paylaşım ıcın tskler.
Nihancım; halen filmi bitiremedim. bu gece yeni bir kayıt yapmayacagım ve bugunku yenı yazılara bakmadan filmlerimi izleyecegım.
Francesca;Melisanın bademcikleri kucuk diline degiyor.. cok buyuk ama yemekten de vazgecmıyor :)
ıkız annesi, tavsiye icin tesekkur ederim.
Selin, tsk ederim.
didemcim, bugun bol bol haberlestık. yarın ıns. ıyı haberlerını alırım.
Meyra, evet salgın var. hep aynı sıkayet. bogaz agrısı..
Çılgın hanım, tsk ederim, bu guc dileğine ihtiyacım var. bende dinlenemedım bu haftasonu.
Elifcim, evet bende cok kızıyorum. zaten calısma saatlerımın uzunn.

NiLaY dedi ki...

canım ben de bir ödülün var :)

Anne İş'te dedi ki...

size de çok geçmiş olsun ,umarım çok daha iyisinizdir.Ve gerçekten ne kadar paralel bir haftasonu...daha keyifli paralellerde buluşalım:))

Burcu dedi ki...

Zeynep öncelikle gecikmeli de olsa geçmiş olsun aynı durum bizde de var yeğenimde ama biz ameliyat ettireceğiz haftaya ...dergiye de abone olduk biz yeğenim için ve bende çok memnunum annesi de çok iyi bir karar yanı :) sevgiler...