8 Ocak 2011 Cumartesi

"ANNE ! ÇİKOLATA VAR MI ?" " YOK ! " O ZAMAN ...

" Anne , çikolata var mı?"
" Yok kızım"
"Ama anne canım çok çekti, bak belki vardır dolapta"
"Yok kızım"
"Anne, sen bisikletimi aşağıya indiremezsin, o yüzden scooter'a binelim mi okulun bahçesinde"
" Okulun bahçesi mi, o nereden çıktı şimdi"
" Ama hava güzel , bugün dışarı çıkabiliriz demiştin, okulun bahçesinde scooter'a binmek istiyorum"
" Tamam hadi gidelim"....

Tam kapıdan çıkarken..
" Anne markete uğrayayıp çikolata alalım mı, okulun bahçesinde ki bankta oturup yeriz, sonra bende scooter'a binerim"

İşte, böyle kandırdı bu minik şeytan beni...
Dışarı çıkarmasında ki neden, evde olmayan çikolatayı aldırmakmış....
O an onu mıncıklayıp, o küçük ellerini ısırasım geldi.
İçimden , seni minik böcük , beni kandırdığını düşün bakalım, bende tufaya gelmiş olayım. Ben biliyorum bu olayın nereye geleceğini , o dakka görüşürüz senle...

Neyse çıktık yola, köşe başına yürüdük, markete gittik, çikolatasını ve birkaç parça ihtiyacımızı alıp, okulun bahçesine girdik. Okulda tam karşımızda...


Bizim minik böcük hemen çıkardı ganimetini yedi bitirdi.
"Hadi Melisacım, scooter'ına bin şimdi, bak hava ne güzel, güneş ne güzel ısıtıyor, evde ne de çok istiyordun scooter'a binmeyi, hatta bende yanında gezineyim, sohbet ede ede sen de gez"
" Ya anne ya, güneş beni rahatsız etti,hem ben buraya gelene kadar yoruldum"
" Kızım toplamda 100 metre yürüdük, nasıl yorulursun"
" Annecim, ben aslında evde biraz yazı çalışmak istiyorum, hadi evimize gidelim"
" Tabii melisacım, çikolatayı da aldık yedik ya, scooter'a binmeye ne gerek"


Bakıştık, gülüştük, gözlerimiz birbirine değdi, ben de o da, o bankta neden olduğumuzu gözlerimizden okuduk:)

Ninemizin ( babaannemin) bayram hediyesi, kendi elleriyle ördü.

11 yorum:

Elifinelizi dedi ki...

SÜPER:)))
Babaannemizde yüreğinin renklinimi yansıtmış acaba??

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Ah bu çocuklar nasıl oynatıyor değilmi anneleri minicik akıllarıyla çok tatlı oluyor yaramazlar allah bağışlasın

Meyra dedi ki...

uyanık böcük seni;)

deepblueeagle dedi ki...

çok tatlı yazmışsınız.

çikilata ve muz. bunlarsız yaşayamam. hergün yerim.

Nedret dedi ki...

Böyle ince taktiklerle her istediğini yaptıracaktır. Benim kızım da öyledir. Önce konuyu açar, sizin kulağınıza koyar. Bir zaman sonra meth etmeler başlar. Öyle ballandırır ki, yapmayı istediği şeyi ben ona teklif ederim. Scuba Diving yapmaya karar verdiğinde uyandım ama iş işten geçmiş yaşı 26 ya gelmişti. Bugün telefon ediyor 40m. dalışlarına gideceklermiş. Kıyameti koparttım ama ne fayda artık 29 unda:)))

İkiz Annesi dedi ki...

Merhaba:)
Bu tatlı cadılar her daim kandırmayı beceriyorlar anlaşılan benim cadılar daha 2,5 lar ama şimdiden başladılar demek büyüyünce daha fena:)Ama annesi çikolataya da hayır denilmez ki ben bile bayıla bayıla yerken.
Babaannenin ellerine sağlık güle güle giysin prenses.
Sevgiler..

francesca mckennitt dedi ki...

Nasıl bir cadı bu ya, birkaç yazıda anladım ki Melisa büyünce gerçekten diğerlerinden çok farklı olacak. Şimdiden zekasını bu kadar öne çıkartabiliyorsa, ileride neler yapar merak içindeyim :)

Selin Ergeçer dedi ki...

:))) iste zamane cocuklari boyle olsa gerek ;)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ah Melisa ! daha neler yapıp bizi şaşırtacak.Müthiş bir strateji...öptüm onu:+

sine'mden dedi ki...

cin bunlar :))) bildiğin oyuna getirildin yani :))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

evet sevgili arkadaşlar, ben oyuna geldim, siz gelmeyin...