22 Ocak 2011 Cumartesi

BU SABAH !

Bu sabah ,bu gökyüzüne uyandık. Nasıl coşturucu di mi!
Il postino filmlerinin kitapları elimin altında bu ara. Kitapları okumuyorum sadece altı çizili yerleri hatim ediyorum. O kadar şey ifade ediyorlar ki; Aşka ve hayata dair....

Postacı: Beni bu kargaşaya siz soktunuz ve siz kurtaracaksınız. Bana kitaplarınızı armağan ettiniz, dilin pul yapıştırmanın ötesinde bir işe yaradığını öğrettiniz. Aşık olmamda da suç sizin.
Şair : Hayır ! bayım Benim sana bir çift kitap armağan etmemle senin bunlardan çalıntı yapmaya hak görmen çok ayrı şeyler. Üstelik Matilda için yazdığım şiiri de ona armağan etmişsin.
Postacı: Şiir yazanın değil, ondan yararlananındır. !

10 yorum:

Sanem dedi ki...

pek sevilmez bilirsin böyle kapalı havalar. ama ben de böyle bulutlu, "yağmur geliyor, az kaldı" diyen havaya bayılırım. coşturur beni. içim sevinçle dolar. :))

francesca mckennitt dedi ki...

"dilin pul yapıştırmanın ötesinde bir işe yaradığını öğrettiniz."

Ne güzel bir cümledir bu böyle. Kapalı havalar bende hemen kahve, müzik, battaniye, kitap çağrışımı yapar :)

Cafe Pepela dedi ki...

Evet ..
Gri havalar sıkmaz içimi benim de.
Hele yağmur,hele o toprak kokusu!
Bir elimde tarçın kokulu sıcak çikolatam,pencere kenarındayım.Arada bir yazıyorum yanımdaki deftere.Kalbimi,ruhumu,hislerimi yazıyorum.
Gökyüzüne bakıyorum.Tılsımını içime çekiyorum..

Mutlu pazarlar!

Nihan SARI dedi ki...

MUTLU PAZARLAR CANIM. BEN DE GRİ YAĞMURLU HAVALARI SEVERİM.çaylı kahveli,kurabiye adamlı olsa. ben kahvemi içerken yağmur minik minik atıştırsa.

şaire mi postacıya mı hak versem bilemedim.:))

deepblueeagle dedi ki...

bak foto da nefis yazdıkların da.

il postino.
filmini izlemiştim.
süperdir.
çok önemli.

alıntıların da çok etkileyici.

ama foto da karamsar gibi ama hayat kadar etkileyici.

yaşamak ne güzel şey.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim foto tam bana göre bayılıyorum böyle havalara...Postacı kitabından yaptığın alıntıyı ben de unutamam ,çok anlamlı !

CEPAYNASI dedi ki...

gökyüzü muhteşem görünüyor:)

Buket dedi ki...

Zeynep nasıl severim gökyüzü fotosu çekmeyi.Bugün burda da gökyüzü çok güzeldi.Ben çıkana kadar hava grileşti,etkisi gitti.Seninkileri görünce yine çekemediğime üzüldüm.Ama kızımın klibinde arka planda gökyüzü çok güzeldi,gördünmü??

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

haftasonları sabahları, postacıdan alıntılar yapmak iyi geldi... karanlık bulutların altında ki o ışıklar hepimizin yüreğini ısıttı.
sevgiler hepinize

deepblueeagle dedi ki...

piki :)