10 Ocak 2011 Pazartesi

ÖDÜLÜMÜZ KİTAP ! BEN DE KÜÇÜK MÜDÜR ;)

Melisa uzun zamandır geceleri uyanıp yanımıza geliyor. Malum yatağa sığamaz olduk. Her geldiğinde, gücümüz varsa , yatağında yatması için ikna ediyorduk, yoksa, birimiz kalkıp başka odaya gidiyordu, ya da sağımız solumuz tutula tutula sabahı ediyorduk. Dün gece farklı birşey oldu :) Vahiy geldi sanki bizim kıza,
yine aynı senaryo , bu sefer  Melisa " Peki annecim ben yatağıma döneyim " dedi. Bu cümleyi kurdu yani...
" Ah kızım benim, teşekkür ederim , aferin sana, artık büyümüşün , çok şaşırdım, sabah aydınlık olunca gel ama yanıma olurmu? " " Anne sen bana seslenirsin , ben öyle gelirim" Şok üzerine şok . Maşallah diyin !!!
Öpe koklaya uyuttum , sabahta uyandırdım...

Akşam, hemen kitapla ödüllendirelim, dışarıda atıştıralım , hem yeni gelişmelerden konuşalım dedik.
Babamız yeni sorumluluklarını anlatırken...
"Baba sen müdür mü oldun şimdi???....... ama evin müdürü olamazsın, evin müdürü annem .... ben de küçük müdür!"   ... ben napıcam bu cimcimeyle... yakında müdürlüğümü elimden alıcak, demektir.


Sakar Cadı Vini'nin uçan halısı... Kitap 5-8 yaşa hitap ediyor. Ben çok sevdim. Çizimleri çok güzel . Benim yaşıma da uygun....

9 yorum:

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Benim babam da ben küçükken anneme iç işleri bakanı kendisine dış işleri bakanı derdi:)

francesca mckennitt dedi ki...

Küçük müdür demek :)) Melisa ileride genel müdür bile olur :)

Buket dedi ki...

AH Zeynep bizde de aynı dert var.kızım hergece yanımıza geliyor ama bu benim hoşuma gidiyor:) babamız duymasın!!

Noni dedi ki...

Oyyy yerim ben bu güzel cimcimeyi :)
Kitapta çok güzel duruyor benim de okuyasım geldi valla! Cadı ve arkasındaki kedicik benle Miso gibi hii hii :)

thalassapolis dedi ki...

Çok güzel bir kitaba benziyor :)) Müdüre saygılar

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Melisa maceraları her zamanki gibi şaşırtıcı:)))
Kitaba da bayıldım , birisi de bana okusa masal ne güzel olur...

inci çiçeği dedi ki...

sonra isteseniz de yanınızda yatmıyorlar:) bir süre onu çekiyorsunuz, kendi yatağının rahatına alıştıktan sonra ille de kendi yatağım diyorlar,
üzülmeyin hatta zaman zaman keyfini bile çıkarın...

laleninbahcesi dedi ki...

benim yaşımada uygunnnn...bayılırım böyle cadılı kitaplara ... objelere

Küçük müdüre çok selam sevgi

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

K.Çekirdeği; Bu paylaşım hoşuma gitti.
Francesca; Umarım.. Lider ruhlu olduğu için beklerim ondan.:)
Buket; bencede gelsin, belli bir yasından sonra gelmeyecek. Bu zamanlarını ozleyecegız. Ama tam uyku uyumak ıstıyorum artık.
Noni; evet, saçlarında benziyor ve Miso... Çok tatlı bir benzetme oldu.
Thalassapolis; bizden de saygılar; kitap çok güzel tavsiye ediyorum.
Natalicim, ben sana okurum, merak etme. ılk bulusmamızda.
İnci Çiçeği; tadını cıkarmak en akıllıcası, dedin gıbı.
LAle; kitabın ıcındekı ıllustrasyonlar gercekten, arada kıtaba bakma ıhtıyacı uyandırıyor, cadıları da sevımlılestırmısler