SON İZLEDİKLERİM.

Bu filmi ilk 10 listeme alabilirim. Fransa'da ki üzüm bağları, şarap, güneş, aşk ve tüm ressamlara malzeme olmuş, iç ve dış mekanlar, restaurantlar, bu kadar mı güzel ifade edilir. Bu kadar mı , anıların etkisi güzel anlatılır. Biz anılarımızla birlikte ve onlar için yaşıyoruzu , bu film çok güzel ifade etmiş. Herşeyden önemlisi, Van Gogh'un Selvili Yolu , filmin birkaç noktasında , bence coşkusuyla ne güzel kararlar aldırdı. Çok detay anlatmak istemiyorum. Ama bir kere izlemeye doyamayacağınız bir film. Şiddetle öneririm.

Bu filmi bloglar arasında gezerken bir tavsiye üzerine not etmiştim. özlemköse sanırım tavsiye etmişti. İzlemeye başlamadan önce hiç konusunu okumadım. İzlemeye başladığımda, dedektiflik bürosunda hiç bilgisayar yok, dosyalar her yerde, herhalde eski yapım film dedim. Günümüze geri dönünce, dekorun ne kadar iyi işlenmiş olduğunu farkettim. Şimdi internette fotoğrafını kopyalarken gördüm ki, 2009 En iyi yabancı film ödülü almış. Bende çok iz bıraktı. Oyuncular, her zaman görünüşte tam olarak rollerine oturmazlar. Ama bu filmde her şey yerli yerinde. İspanya, Arjantin yapımı. İzleyipte unutmamanız için , zihninize belli noktalar bırakacak bir film. Bence bilinçli yapılmış ve böylece en iyi film ödülünü almış.
Bu filmleri izlerken, haftasonu atölyemden bir görüntü... Keyif yaparken. :) 



Yorumlar

Buket dedi ki…
A good year,seyretmezmiyim..Atölyen,küçük sığınağın çok hoş..
Atölye görüntüsünü kıskandım,keyfin de keyf hani ;kadehi gördüm:))Filmlere bakacağım...
deepblueeagle dedi ki…
1. atölyeniz ne hoş. tam çalışmak için. ve dağınık değil. ve sevdim.
2. gözlerindeki sır. evet nefes. geçenlerde yazmıştım filmi.
3. a good year. izlemedim. izlerim elbette. ve bu film tam benlik filmlerden. fransa, resim ve diğerleri.
:)
Deli Anne dedi ki…
Çok istedim izlemeyi.. muhtemelen izlemişsindir ama Stealing Beauty vardır benim de pek sevdiğim.. Toskana da geçer bohem insanlar, çayırlar felan.. çok güzeldir. İtalya sevdalısı yapmıştır beni bu film, italyan filmleri velhasıl
İkiz Annesi dedi ki…
İki film önerisi için de teşekkürler.Uzun zamandır maalesef kızları bırakamadığımdan sinemaya hasret kaldım.Evde bi haber olunca da tavsiye almak çok iyi oluyor.Atölyenizi çok beğendim tam bir sığınak.
Selin Ergeçer dedi ki…
oooo o mum ışığı ve şarap beni benden aslıp götürdü bayıldım :)) iyi keyifler canım :))
Selin Ergeçer dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
New York'tan dedi ki…
Atolyeye bayildim, cok sicak ve samimi :)
Buket,bir kere daha izlenecek bir film.
Natalicim, kadeh arada bir bana eşlik ediyor. Çok gergin olduğum günlerde.
Deep,good year 'da birçok ortak noktamızın oldugunu anlamıstım.
Deli anne; italyan ve Fransız filmlerini kendime çok yakın hissediyorum. O filme tekrar bakıcam, tam hatırlayamadım.
İkiz annesi, sinemayı unuttum artık. Evde DVD izliyorum. sinemaya sadece kızımla birlikte 3d cızgıfılmler ıcın gıdıyorum.
Selin, mum ısıgı ıyı bır terapı.
New yok; uzun zaman gecırmek ıstedım orada.
deepblueeagle dedi ki…
:) sevindim :)

Popüler Yayınlar