18 Ocak 2011 Salı

SON ZAMANLARDA İZLEDİĞİM FİLMLER ! TAVSİYELER !

  Biz ailecek televizyon izlemiyoruz. Dizi alışkanlığımız yok.( sadece denk düşerse, Çocuklar Duymasın ve Acun'un yarışma programlarını)
Melisa için 1/2 saat çizgi film televizyon açıktır, ya da hep birlikte oturup , dvd'de çizgi film izliyoruz.  O yattıktan sonra, o akşam film izlenecekse, ortaklaşa izleyebileceğimiz filmler varsa birlikte oturup izliyoruz. Korku filmi izlemiyorum, içimi daraltıyor. Bazen bilgisayarımı alıp, atölyeme çıkıp, vanilya kokulu mumu yakıp, keyifle kendi başıma film izliyorum. Bu da yeni alışkanlığım. Geçen Cuma'dan beri izlediğim filmler...
Bir daha bu kadar biriktirmeyeceğim............


                                
KUNG FU PANDA ; Bu çizgifilmi, her akşam yemek öncesi yarım saat sarıp sarıp bazı yerlerini defalarca izledik. Tamamını yine bilmem kaçıncı kez izlemiştik. Görseller müthiş , bağımlılık etkisi yapıp, birkaç defa izleme isteği uyandırıyor :)


SERSERİ MAYINLAR; Ferzan Özpetek'in inanılmaz sürükleyici filmi. İtalyan ailesi, renkli bir mizah, ev hali, kültür analizi. Herkesin izlemesi gereken bir film. Toplumsal bir soruna da değiniyor.

AKLI HAVADA ;Uzun zamandır izlediğim, senaryosu çok iyi olan filmlerden biriydi. Beklediğiniz gibi gitmeyen bir hikaye. Sonuna doğru bir şok etkisi yapıyor. Çok beğendim. Şiddetle izlenmesini tavsiye ederim.
BENİMLE EVLENİR MİSİN; Film boyunca, düğünden düğüne koşuyorsunuz. O elbiselerin konulduğu dolap içinizi açıyor. Kabarık elbiseler, tuvaletler, şık ayakkabılar, neşeli, ve renkli bir film. Filmi izlerken yüzümde sönmeyen bir gülücük vardı. Kızın not tuttuğu ajanda gibi bir ajandayı umarım birileri kaybeder ben de bulurum. Yormayacak, ve kendinizi iyi hissettirecek bir film izlemek istiyorsanız, tavsiye ederim.

RED; Güzel bir aksiyon filmi. E tabii ki de Bruce Willis. Her filmi izlenen bir artist. Bir sahnesi var ki aksiyon filmlerinin literatürüne geçecek. Sonunu izleyemedim, uyuya kalmışım.
WONDERFUL WORLD; Çok durağan bir film, herkesin keyif alacağı bir film değil. Roman okuyormuşunuz gibi . Ama donuk değil. Sonuna kadar götürüyor sizi.  Beğenmediğim filmi yarım bırakma huyum vardır. Hiç sıkıntıya gelemem :) Ama bu filmin sonunu izlemek istedim. Puan sitelerinde, 6 puan almıs bir film. Senagalli bir kızla, Amerikalı bir adamın kısa bir aşk hikayesini anlatıyor, ve Amerikan sistemine yine dokundurma var. Hoş bir film.
KEHANET; Sürükleyici bir hikayesi var. Geçmiş- gelecek hikayesi. Geçmişten gelen şifreli bir mektup, gelecekte olacak kötü olaylarla ilgili bilgi veriyor. Bu filmi televizyonda izledim. Sıkılmadan izlenecek bir film.

10 yorum:

Buket dedi ki...

Yalnızca Kehaneti izledim ama bu türler artık beni sıkıyor.Aklı Havadayı merak ediyorum.Dediğin gibi hiçbir diziyi seyretmiyorum.Birkaç cnbce dizisi dışında.kızımla da müzik dinliyoruz devamlı...

edabellaa dedi ki...

SErseri mayınlar..çoook severim..
özellikle final sahnesini...

Çılgın Mevdoş dedi ki...

BİZİM EVDE DE FİLM HİÇ İZLENMİYOR BENDE AKSİNE ÇOK SEVERİM .KOCİŞKO SABAH ERKEN KALKIYOR YEMEKTEN SONRA BİRAZ GAZETE VE SIZIYOR GARİBİM BENDE ELİŞİ AĞIRLIKLI BİR GECE GEÇİRİYORUM AHHHH KADER UTANSIN

özlemköse dedi ki...

Serseri Mayınlar'a bayılırım ben...Özellikle sonunda bir Sezen şarkısı var sanırım adı Kutlama idi, o şarkısız yarım kalırdı film diye düşünürüm hep...
"El Secreto de sus ojos" adlı film, izledin mi bilmiyorum, son zamanlarda izlediğim en güzel filmdi.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Önerilern için teşekkürler Zeynepcim.İzlemediklerimi not alıyorum...

Sanem dedi ki...

Atölyeye çekilip film izleme fikri hayal gibi benim için.Ne hoş geliyor kulağa. :))

francesca mckennitt dedi ki...

Olley, bir tv sevmeyen daha buldum :))
İşin kötü tarafı film izlemeyi de beceremiyorum. Bu tatili filmlerle geçirmeyi planlıyorum, bakalım :)

inci çiçeği dedi ki...

bende film izlemeyi sevenlerdenim, bazılarını izledim, bazılarını da izlemek için not aldım:))

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

gurur duydum kendimle bir tek serseri mayınları izlemedim. bunlar arasında da en çok "aklı havada" da üzülmüştüm "vayyy g.clooney sen bu hallere düşecek adam mıydın" diye - şaşırttı o film beni ama juno'nun yönetmenini bir kez daha sevdim çok bağımsız sinema tadında ama insanı sürüklüyor da... "knowing" hop oturdum hop kalktım! "kung fu panda" ise he heyyy! çok neşeli...

Moda Çıkmazı dedi ki...

benimde dizilerle ve tv ile hiç aram yok. onun yerine dvdlerle idare ediyorum. serseri mayınları henüz izlemedim ama merak ettiklerim arasında. Kung fu panda çok eğlenceli :) knowing'i sinemada izlemiştim ama içimi çok daralttığı için beğenmedim.