3 Ocak 2011 Pazartesi

YENİ YIL KARTLARIM .... SOS ANA BABALARA YARDIM !

Sevgili Leylak Dalı sayesinde bu etkinliğe katılıp, hem sizlerle tanıştım hem de hatıra olarak bu güzel kartlar kaldı. Kartlar gelmeye devam ediyor, ama ben şimdiye kadar gelenleri göstermek istedim.
Bu kart etkinliği sayesinde, arkadaşlarıma, akrabalarıma da kart gönderdim. Sizlerden gelen kartları gören arkadaşlarım arkadaşlarına ve akrabalarına da gönderdiler. Herkeste minik bir heyecan ve sevinç oluştu. Alanlar şaşkındı, teşekkür telefonları açtılar, mailler attılar. Bu arada bu etkinlik sayesinde sevgili arkadaşım Natali bu arkadaşlık ortamından çok etkilendi.http://www.baykusgozuyle.blogspot.com/ blog yazmaya başladı. Bana kartta gönderdi. Onun kartı da var bu kartlar arasında.


Elime kartları ulaşan Leylak dalı , Müge ve Hayat ( Hızlı okuma cd için ayrıca teşekkürler), Lale'nin Bahçesi, Define Adası, Lezzetli Somunlar, Elifin El izi ( Kitap ayracın), Sabunlarım, Robzı ots, doodles and Orange Bubbles,  Kara kitap'a ( şiirin) çok teşekkür ederim.
.............
Geçen ay bir sıkıntımı paylaşmıştım sizlerle Melisa hakkında...

  • DAVRANIŞ DEĞİŞTİRME İLKELERİ !




  • KIZIM DURAMIYORMUŞ -DÜRTÜSEL KONTROL NEYMİŞ?




  • Sevgili Özlem Köse http://koseozlem.blogspot.com/ beni nereden buldu bilmiyorum ama, bana kısaca bir mail yazıp, bir tavsiyede bulundu.  Bu kitabı sipariş verdim, bugün kargo elime ulaştı, aslında kitabı hemen okuyup bitirmek istiyorum. İlaç gibi yetiştin bana Özlem. Sana çok teşekkür ederim. Kısa sürede Dr. Sabiha Keskin'den bahsedecek blogunda. Özlem , çağımızın ve geleceğin en geçerli mesleğini yapıyor. En yakın takipçin olacağım. Buradan sevgiler.

    8 yorum:

    elif-kayra dedi ki...

    çok güzel bir paykalım olmuş, kartpostalların yeri bambaşka ama malesef bu teknoloji sayesinde unuttuk sanki.

    özlemköse dedi ki...

    Zeynep Hanım çok sevinirim eğer küçücük bir yararım olabildiyse...SOS'u bir solukta okumaktansa baş ucu kitabı yapıyorum ben. Okumadan önce...İçindeki uygulamaları gerçekleştirmek zaman zaman zordur, karnınızı ağrıtır :), faydalı olacağına inanmak da bazen güçleşebilir. Ancak kısa bir süre göreceksiniz ki bu uygulamaların hem okulda hem de evde çok büyük katkıları oluyor. Takıldığınız bir şey olursa ben buradayım. Teşekkür ediyorum size tekrardan..Sevgilerimi gönderiyorum Melisa'ya :):)

    Leylak Dalı dedi ki...

    Sevgili Zeynep,
    Bu etkinlik çok güzel şeylere sebep oldu; yeni arkadaşlar kazanmak, unutulmuş alışkanlıkları, adetleri canlandırmak, teknolojinin soğukluğundan kartların sıcaklığına geçmek gibi, iyi ki yapmışız. Belki fikir benden çıktı ama sizler katılmasaydınız hiçbir anlamı olmazdı, sağolun varolun. Dilerim sağlıkla 2012 ye girerken de tekrarlarız.
    Sevgiyle...

    Elifinelizi dedi ki...

    Yaşasın!!kartım ulaşmış :) Gerçekten sıcacık bir etkinlik oldu.

    İkiz Annesi dedi ki...

    Benim etkinliten geç haberim oldu ve maalesef katılamadım :( inşallah seneye artık gördüğüm kadarı ile çok güzel olmuş.Bu arada kitap ismi için teşekkürler benim de Melisam la ilgili dertlerim var kızlarımız adaşmış:) yardımı olur umarım en yakın zamanda alacağım.
    Sevgiler..

    Defne Soysal dedi ki...

    Sevgili Zeynep, ellerinle yaptığın yeni yıl kartını aldım.Güzel dileklerin kadar, arkasına çizdiğin desen de çok güzel.Çok teşekkür ederim.Ben de bu kartları Kara kitap blogu yazarı sevgili Nuran gibi özel bir kutuya koyup ara sıra çıkarıp sevmek istiyorum...Sevgiler

    deepblueeagle dedi ki...

    ödülünüz var bende :)

    francesca mckennitt dedi ki...

    Kartpostalları ben de çok seviyorum. Fırsat buldukça yakın arkadaşlarımızla mektuplaşıyoruz hatta, mutluyuz halimizden :))