1 Ocak 2011 Cumartesi

Yeni Yılı karşılarken... Sebze Çorbam...

Herkesin yeni yıl mesajlarını okudum, çoğunuza yorum yazamadım. Hepsini okumak daha önemliydi benim için. Ben de hazırlamak istedim, ama dün benim için çok yorucu ve aksilik dolu bir gündü. Bahsedip, yeni yılın ,coşkusunu ve büyüsünü bozmak istemiyorum. Negatif enerji olmasın :)

Dün akşam sevgili arkadaşım Didem'deydik. Yemek çok güzeldi. Çocuklar çok güzel oynadılar, sonra kavga ettiler, sonra barıştılar, yine kavga ettiler, dinlendiler, yine barış, oyun,yine kavga, yine barış dinlenme, oyun, sonra uyuya kaldılar. Hediyeleştik. Çocukların hediyesini verdik. Akşamdan bir kaç fotoğraf.





Yeni yıl hediyem sayesinde, çikolata fondü keyfi evde sınırsız olucak. Teşekkürler Didemcim :)




Bu sabah uzuuunn zamandır, ilk defa geç kalktık. Sebebi Melisa geç uyandı :) Çok yorgundum, sabah çarpıntım, öğleden sonraya kadar devam etti.  Kahvaltıdan sonra evimizle ilgilendik. Temizlik ve yemek olayıyla, evi yeni yılın ilk günü pırılladık.

Sık sık bu çorbayı yapmaya çalışıyorum. Yeşil- kırmızı biber, tatlı kabak, havuç, sovan, bir bulyon ve isteğe bağlı kırmızı mercimek veya irmik ya da tel şehriye. Aklınıza ne gelirse katabilirsiniz aslında. Haşladıktan sonra pres yapıp, ben tel şehriye koymayı tercih ettim bu sefer.  Afiyet olsun...

8 yorum:

Meyra dedi ki...

sevgili zeynep artık bi fondüde çikolata bizede düşer 2011 de ne dersin? ;)
iyi seneler...

Nihan SARI dedi ki...

aksilikleri atlamak en güzeli iyi yapmışsın Zeynepcim. mutlu yıllar.

Didem Yazici dedi ki...

Güle güle kullanın Zeynepcim. Çikolata tadında keyifli bi yıl geçirmenizi dilerim.

SevGi'nin G'si dedi ki...

çocuklar hep böyleler işte. bi kavga ederler bi barışırlar. bi küs bi barış :)) şu renkli biberlere bayılıyorum. zeytinyağlı dolma yapıyorum ben onlardan. o görüntü bile yetiyor.. mmmmm.... :))
mutlu yıllar..

sünter dedi ki...

Ne güzel bizim yilbasimiz da benzeri bir sekilde gecti.
Cocuklar küstü barsiti küstü baristi onlar barisinca sanki dünya barsi saglanmis kadar sevindik:))
Ama bir sey varki benim yeni yila daha sen ve sevincli girmemi saglayan o da senin kendi ellerinle cizip güzel dileklerini yazip yolladigin sicacik kirmizi bir kart.
Cok resekkür ediyorum sevgili zeynep.
Yeni yilda seninde günlerin hep güzelliklerle dolsun. Huzur daglik ve nese hayatindan hic eksik olmasin.Hazir fondü gelmisken her günün cikolata tadinda gecsin:))

Öptüm...

deepblueeagle dedi ki...

yazı fotolar hepsi şeker :)

francesca mckennitt dedi ki...

Kızınızla birlikte mutlu şekerli yıllara :))

Noni dedi ki...

Yam yam yam çorbadan bir kaşık almak istedim bayılırım sebze çorbalarına!!!