4 Şubat 2011 Cuma

Günün süprizi !!!

Bir tanecik aşkım, bugün bana bir süpriz yapmış. Yarın evlilik yıldönümümüz diye, bugün ofise çiçek göndermiş. Böylece , haftasonuna yarım gün erken başlamama sebeb oldu. Santralden çağırdılar. Kargonuz geldi, aşağıya gelin. Bende indim, nerede dedim, gözümün önünde bu çiçekler. Bir yandan telefonla konuşarak bir yandan işte kargo diye işaret ediyorlar. Aranıyorum, bankonun önüne arkasına, çiçekte önümde. Çiçek geldi dediler.... Aa. !
Çok sevindim tabii, hemen başıma üşüştüler. Kartı açtırdılar, okuttular. Herkesi böyle süprizler mutlu ettiği için, mutluluğumu paylaşmak hoşuma gidiyor. Kart etkinliğinde de böyle olmuştu. Aldım çiçeğimi elime, yukarı ofise çıktım. Bir gün evvel , yeni başlayan müşteri temsilcilerinden biri, adsız çiçek almıştı. Ben de , çiçeği  soranlara, adsız geldi dedim. Gizli bir sevenim varmış :)  Sonra doğruyu söyledim tabi.
Ben zaten o andan sonrasını tatil ettim kendime. Müzik dinledim. Sadece maillerimi cevapladım. Birkaç arkadaşımı aradım. İnternette gezindim, takibimde ki blogları gezindim.
Haftasonunu erken getirdim.

Yarın evlilik yıldönümümüz, 20 senedir beraberiz, 11 yıldır da evliyiz. Hayat paylaştıkça güzel bir kilim gibi dokunuyor. Bir hayatı paylaşmak çok zor, biz bunu kolay başaranlardanız. Çok gençken birbirimizi tanımaya başladığımız için sanırım . İyi ki birbirimizin hayatındayız.

Haftasonu Ağva'ya gidiyoruz. Güzel 2 gün geçirmeyi planlıyoruz. Umarım herşey beklediğimiz gibi keyifli olur. Temiz hava, geniş gökyüzü ve ufuk görüp, zihnimizi boşaltmaya ihtiyacımız var.
İyi haftasonları herkese....

15 yorum:

♥ Hasretli Lezzetler ♥ dedi ki...

MasAllah size, cok tatli bir ciftsiniz!! hep böyle mutlu olun emi! en kötü gününüz böyle olsun.. mutlulugunuz daim olsun! cici sevgilerimle :)

Buket dedi ki...

Zeynep, biz de 12 yıllık evliyiz,7 yaşında kızım var,kasımda evlendik.Yakın ortak özellikler ::))
Ailenle nice mutlu ve sağlıklı yıllar geçirmeni dilerim.Kızn çok tatlı. Bu arada geçen yazılarını okudum.Okulda yaşadıklarına dair.Bende anasınıfı öğrtmnym.Çocukların şımarmalarına,çığlık atmalarına izin veriyorum çoğu kez :)) hele sınıfta öğretmen yoksa çoğu çocuk bunu yapardı.Bunu hemen aileye bildirmek saçma bence.Çocuk bunlar,coşacaklar tabi ki.Önemli olan sürekli hale getirip düzeni bozmamak.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Canım arkadaşım , evlilik yıldönümünüz kutlu olsun:)
Daha nice 20 seneler olsun,hep böyle güzel kalın.Sevdiklerinizle ,sağlıkla , mutlulukla yaşlanın...
Hafta sonu balayınız:)) da umarım çoooooooooooook güzel geçer.Senin güzel kalbini çok seviyorum...

Eces'sun dedi ki...

Ne kadar hoş:) Romantizm böyle bir şey. İlişki hep canlı tutulmalı, hele hele süre uzuyorsa. Evlilik yıldönümüz kutlu olsun ve keyifli bir Ağva tatili diliyorum.

Çılgın Mevdoş dedi ki...

NİCE MUTLU YILLARA CANIM SEVGİNİZ EKSİLMESİN HEP ARTSIN AĞVAYA DA BAYILIRIM ÖPÜYORUM ÇOKKKK
ÇİÇEKLER HARİKA

hüznün tadı dedi ki...

Zeynep'ciğim bir çiçek nasıl iyi hissettiriyor değilmi? Bir çok erkek bu kolay şeyi başaramıyor işte. Birde o kadar gençsinizki, 20 senelik evliliğiniz şaşırttı beni. Aman nazar değmesin mutlu birçok seneniz olsun inşallah.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Hasreli Lezzetler, Cici sevgilerin için tsk ederim.
Buketcim; Güzel dileklerin için tsk ederim. melisa daha küçükken daha yaramazdı, onlardan bahsetmiyorlardı. Sımdı okul oncesı oldugu ıcın bıraz dısıplıne olsun dıye uzerınde duruyorlar. bende ozellıkle rıca ettım. konusup ogretmem lazım, sızde bana yardımcı olun dedım. o yuzden yazıyorlar aslında. bana dedıklerı, bız bunları pek soylemıyoruz kı, sızde baskı yapmayın, cocukla ogretmen arası acılıp okuldan sogumasın. ama bızımkının pek korkusu da yok. bu yazımı bır ara okuyup bana fıkrını soylersen memnun olurum, bır anaokulu ogretmenın fıkrı benım ıcın cok degerlı,http://zeynepozmenunlu.blogspot.com/2010/12/kizim-duramiyormus-durtusel-kontrol.html

Natalicim,o güzel dileklerin ıcın, tsk ederım. Seninle de 20 senelik arkadaslıgımız var. Her donemde acısıyla tatlısıyla birbirimizin yanındaydık. birbirimizden her ne kadar konum olarak uzak kalmışsakta, duygularımız bırbırıne sureklı dokunuyor. onemlı olan bu. ailem kadar önemlisin benim için.

Ecesun; onemlı olan canlı tutmak, zor zamanlarda oluyor tabii olmuyor değil, ama her iki tarafından yara almadan cıkabilmesi onemlı.

Çılgın hn; güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.Ağvaya da ilk defa gideceğim. bakalım bol bol fotoğraf çekerim artık.

Hüznün tadı; evet beklenmedik zamanlarda, çiçek beni çok mutlu ediyor. ve inanın çevremdeki tüm bayanlar mutlu oluyor. başkasına gelince bende mutlu oluyorum cunku. bız 20 senedır bırlıkteyız, lıse askı :) 11 yıldır evlıyız. 23 senedırde bırbırımızı tanıyoruz. aynı sınıftaydık. böyle ıste bızım hıkayemız :)37 yasındayım bu arada,14 yasımdan berı hep aynı havayı soluduk.

thalassapolis dedi ki...

Çok güzel :) nice nice senelere... Ne kadar hoş bir aşk hikayeniz varmış. Bir ömür boyu mutluluklar

inci çiçeği dedi ki...

nice nice mutlu senelere:)))

Tuna dedi ki...

Sevgili Zeynep,ne şahane güller,ne mutlu sana ne mutlu size.Evlilik yıldönümünüz kulu olsun :)))

Didemin Güncesi dedi ki...

Kırmızı güllerine bayıldım Zeynepcim :) Ömür boyu mutlu, sağlıklı ve huzurlu evliliğiniz olsun :)
Bu haftasonu havada çok güzel,güneşli ! keyifli, bol fotoğraflı Ağva tatili dilerim.

Buket dedi ki...

Hemen okudum,gerçekten durum faklıymış.Ben de basit birşeyi veliye aktardılar sanmıştım.Pedagogta olsa durumu dışardan gözlediklerinden akademik bilgi veriyorlar.Asıl öğretmeninin yaklaşımı güzel bence.Zamanla otokontrolünü sağlayabilecekmi diye yardım edecek ve gözlem yapacak olan öğretmeni.6 yaşında baya bir sağlaması lazım.Bence öğretmenini dinlemen yeterli.uzman yardımına o karar verebilir.Bilmiyorum belki çok ilgi gören ,sevilen,herzaman konuşmak istediğinde kabul gören bir çocuk olduysa farklı topluluk içine girince bunu devam ettiriyor olabilir.Bundaki sorun , dinlemeyi,sırasını beklemeyi,sabretmeyi öğrenememiş olmasından kaynaklanabilir.Bunu da en güzel anaokulunda öğrenecektir zaten.

Elifinelizi dedi ki...

Canım.. Çicekler ne hoş ,çok mutlu görünüyosun.Ben okuyana kadar sen ağvadan gelmiş olucaksın:( umarım herşey gönlünce olmuştur. Allah mutluluğunuzu daim etsin

MODA GEZGİNİ dedi ki...

blogun çok güzel..güller çok güzel.güllerin yanında sende çok güzelsin.nice yıllara diyorum..izleyicin oldum canım.bloguma hediye çekilişime beklerim.sewgiler

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Hepinize, o güzel dilekleriniz ve bu mutlu günümü benimle paylaşıp, hoş şeyler söylediğiniz için teşekkür ederim.
Sevgiler.