15 Şubat 2011 Salı

KADIKÖY-BEŞİKTAŞ ARASI...

                
 Bu haftasonu Beşiktaş keyfinden sonra, dönerken vapurda bu fotoğrafları çektim. Gerçi çok iddialı değilim. Çok amatörce birşeyler yapmaya çalışıyorum. En azından kızıma örnek oluyorum:)
Bu fotoğrafları çekerken aklıma, seneler önce, şimdi ki eşimle Kadıköy'de buluştuğumuz bir günü ve dönerken dalgalara bakarak yazdığım şiir aklıma geldi. Sene 1993 / 8 Ağustos . Pazar günü saat 18:00.
Ayrılırken çok acı çekiyordum. Çünkü 1 hafta sonra görüşme imkanımız oluyordu. Ne zaman, ayrılmayıp beraber evimize birlikte gideceğimiz günler gelicek diyordum. Bu şiirden , 7 sene sonra evlendik. Şimdi kızımla evime dönüyorum, ve o şiir...
                                                     BOĞAZ'DA YOL ALIRKEN

Ucu gözükmeyen sonsuzluk gibi uzaklarda gönlüm
Göremiyor gözlerim ulaşamıyor sevgine.
Artık gözükmüyor, hiçbir iz yok, kilometrelerce uzakta.
Ben yalnız, Sen yalnız.
Hüzünlü ben, boğazda yol alırken.

Duygularım çırpınarak uzatırken geride kalan sulara ellerini,
Seni özlüyorum, senin için gözlerim yanıyor.
Yine sana derinden sevdalanırken.

Güneş batıyor, herşey karanlığa itiliyor,
Sen uzaklaşırken.
Yaklaşırken karaya, yüreğim ve sevgim seninle karşıda.( Kadıköy'de)

Ama sensiz gözlerim seni arıyor, düşüncelerimle.
Her iyileşen duygular
Yeniden acıtıyor bedenimin hislerini.
Yüreğim köpüren dalgalarla savaşıyor
Seni benden uzaklaştıran yalancı güzellikle.




Melisa çekti...

20 yorum:

Defne Soysal dedi ki...

Yahya Kemal Beyatlı Bir başka tepeden şiirinde
Sana dün bir tepeden baktım aziz İstanbul!
Görmedim gezmediğim, sevmediğim hiçbir yer.
Ömrüm oldukça gönül tahtına keyfince kurul!
Sade bir semtini sevmek bile bir ömre değer.
****
demiş. aynen katılıyorum da fotoğraf çekenin de hakkını yemeyelim. enkler çok net, kompozisyon harika, konu mankeni en güzel:))

hüznün tadı dedi ki...

Birisini özlemek ne güzel. Ve bu özlemin delili bir şiire sahip olmak ne güzel.

huyumkurusun dedi ki...

Çok hoşmuş beklediğin o günler gelmiş ve evlenmişsiniz :)

Buket dedi ki...

Zaman nasıl birşey değil mi zeynepcm,7 yıl önce bir şiir,yan tarafın boş.şimdi bir kız var burada.nasıl değil mi,sanki o gün çok yakın..
fotoğraflarda çok iyi bence , bayıldımmm

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim o ne güzel fotoğraflar çekmişsin,çok beğendim hele martılar harika...Şiirin de hakkını yemeyelim,fikrine sağlık,duyguların coşmuş kelimelere dökülmüş :)

Didemin Guncesi dedi ki...

Harika fotoğraflar Zeynepcim :)
Şiirinde çok romantik, çok hoşuma gitti.

Profösör dedi ki...

Fotoğraflar da güzel, şiir de güzel.. Anılar da güzel...

"Profesyonel, yaptığı işi mutlaka birilerine öğreten, eserini görmek isteyendir."

http://mefkuremiz.blogspot.com/

Elifinelizi dedi ki...

Resimlermi , içindeki aşkımı hangisi bilemedim iç ısıtan , yoksa şiirmi
Nede güzel İstanbul

A-H dedi ki...

Fotograflarin uzerine birde siir ne guzel geldi :)

Meyra dedi ki...

duygu patlamasıyla yazılan şiirin sonu ne muhteşem olmuş,çok şanslısın biliyosun değilmi? ;)
bu arada cumartesi bu muhteşem manzarayı seyre dalacağım feci mutluyum:))
güzel sevginiz daim olsun...

Yeşim dedi ki...

Fotoğraflar müthiş bir de şiirle tadına doyum olmadı :) Yüreğine sağlık canım.

Sihirli Günce dedi ki...

8 Ağustos benim doğum günüm,Bizde kocişle Kadıköy'de buluşurduk ve bizde sadece hafta da bir görüşebilirdik.Muhtemelen aynı dönemlere denk geliyordu görüşmelerimiz:).Ne güzel yaa,kendimden çok şey buldum bu yazıda.Şiir de çok güzel bu arada...

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Nasil ozledim okulumun onunden kalkan Kadikoy vapurunu, Besiktasi...Ne iyi yapmissin bu kaydi hazirlamakla...

deep dedi ki...

:)
üstten 2. fotoyu pek sevdim.
evlenmek için ne çok beklemişsiniz.
melisa annesini geçer yakında.
eh o zamanlar şiir yazabiliyormuşsunuz demek ki.
:)

deep dedi ki...

ödülün var bende.

özlemköse dedi ki...

Şiir çok güzel, hiç yıpranmasın bu duygular..
Melisa'nın yakaladığı kareye bayıldım..
O vapuru ben çok özledim, bir kere daha binersen beni geçir aklından Zeynep Ablacım
Sevgiler :)

Selin Ergeçer dedi ki...

canım fotograflar çok güzel,ellerine sağlık :))

isoon dedi ki...

çok hoş hepside, sevgiler...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

isoon ; hoşgeldin.
Selin; tşk ederim.
özlemcim; mutlaka seni düşünücem, bir daha ki sefere.
deep; 2. foto senin olsun o zaman:)
Peri tozu; sende yazsan o hatıralarını, paylaşsan..
Sihirli gğnce; ne güzel bir tesadüf:)
Yeşimcim, Meyra ; tşk ederim.:)
A_H:tsk ederim.
Elifcim; hepsi bir arada.
Profesör; tanıştığıma memnun oldum.
Didemcim, tsk ederim.
Natalicim; seni görmeye geldim, sayende vapur sefası yaptım. fotografları cektim ve sonrasında anıların ve sıırlerım aklıma geldı. tsk ederım.
Buketcim, evet beklemek bu yasananlar , anılar, bır ruya gıbı.
huyum kurusun; her zamanın bır guzellıgı var.
huznun tadı; ama ozlem cekmek ıstemıyorum bır daha hıc bu konuda.
defnecım; benımle bu sıırı paylastıgın ıcın tsk ederım. okurken nasıl keyıf aldın. resımlerıme nasıl yakıstı. cok tsk ederım

Burcu dedi ki...

şiirin çok güzel :) ayrıca 7 yıl beklemekte o zamanlar zor olsa gerek :) senin için bu arada fotografların harika Melisa ya maşallah :)sevgiler...