KIZLAR TAKIM OLMUŞ... TARABYA' DAN GÖRÜNTÜLER....

                 Normalde dişleri gözükmesin diye fotoğraflarda dikkat ediyor. Lakin ben yakaladım :)))

Melisa'nın iletişim defterinde geçen gün şu not vardı." Bugün Melisa bizi dinlemeyip üzdü." Notu aynen okuyup ,bu konu hakkında konuşmak isteyince , ağlamaklı " kızıcağınızı biliyordum "diyip arka odaya kaçtı.

" Bir hata yapmışın demek, konuşup düzeltmemiz lazım, kızım. Noldu anlat bakalım ."
"Öğretmenler üst katta toplantı yapıyordu, biz de çığlık attık, koşuşturduk."
" İyi de kızım hani uslu olucaktın, öğretmeninin sözünü en çok sen dinleyecektin, neden arkadaşlarını susturmaya çalışmadın, yapmayın demedin"
"Öyle konuşulmuyor çünkü, çığlık attıkları için duymuyorlar."

Şimdi buraya dikkat !!! " Hem mesela Ada -Adanaz yaramazlık yaptığı zaman, biz de yaramazlık yapıyoruz.  Yalnız bırakırsak, sadece o ceza alır. Böyle yapmalıyız ki hepimize birşey olmuyor. "
"Yanlış yapıyorsunuz kızım "
" Hayır anne, biz kızlar bir takımız, böyle davranmalıyız ."

Gülmemek için arkamı döndüm, karşımda ki kim, ben neyle karşı karşıyayım. Gülmediğimi görmemeli. Yanlış birşey yapıyor. Hemen toparladım.
"İyi kızlar , iyi şeyler yapmak için takım olurlar, faydalı şeyler yaparlar. Örneğin öğretmenlerinin en sevdiği kızlar olurlar, takım olarak .."

Öğretmenini utancımdan arayamadım. Defterine bu konuşmamızı yazdım.
Dün defterinde karşılık notu olarak ...."Melisa size bir kısmını anlatmış. Dün çok hareketliydi. ve çığlık atma olayında elebaşıydı :) , ara sıra olucak, yanlış yaptığının bilincinde , bugünde boyama sırasında dinlemediği konuştuğu için süpriz ( şeker, çikolata) alamadı, sonra özür diledi. .... "

Burdan anlaşılıyor ki, bu küçük cadı, elebaşı, kendi başlatıp olayı, ceza almasın diye kendine yandaş yapıp arkadaşlarını hep birlikte çığlık atmışlar.

................................................................................................

Bugün Tarabya'da bir müşteri ziyaretindeydik. Çıkışta hemen çantamdan fotoğraf makinamı çıkarıp birkaç fotoğraf çektim.


Yorumlar

Melisanın yaptıklarına söyleyecek söz bulamıyorum :)işin zor Zeynepcim.
fotoları beğendim siyah-beyazı en çok(:
Kızlar takımı demek.Çok iyi...
Zaten kızlar takımı ne içindir ki!Toplaşıp çığlık atmak için:)))Melisa'yı çok sevdim ben..
Sevgiler.
Ayla dedi ki…
Fotoğraflar bir harika, Melisanın dişsiz hali ise başka bir harika:) Çok tatlı çıkmış çok
deep dedi ki…
:))))
ya yapsın boşver koşsun elebaşı olsun.
:)
Elifinelizi dedi ki…
Vay vay vay bakarmısın miniğe nasıl baş edilinebilir hakikaten zor . yinede çok sempatik ama ne güzel günleri:))
Yeşim dedi ki…
:) kızlar takımına çok güldüm. Allah yardımcın olsun arkadaşım, işin zor. Ama aferim Melisa'ya bu yaşta arkadaşlarına liderlik yapıyor. Büyük adam olacak inşallah ilerde :) dişsiz hali de pek şeker annesi.
Didemin Güncesi dedi ki…
Lider ruhlu cimcime, 6 yaşında kızlar takımı kuran, büyüdüğünde parti kurup ülkeyi yönetir :)
çocuk sahıbı olmadan evvel, anne-baba okulu dıye bırsey olmalı ve orada egıtıme tabıı tutulmalıyız, davranıslar, egıtım, dısıplın konusunda hata yapmadan nasıl yetıstırecegımızı ogrenmelıyız bende. bu cımcıme benı yorucak gıbı. Kontrol elımızden cıkmadıgı surece problem olmaz gıbı gorunuyor. ama bakalım zaman ne gosterecek

Popüler Yayınlar