8 Şubat 2011 Salı

KURFAL OTELİ , AĞVA FENERİ VE SAHİLİ

Gitmeye karar verdiğimizde hiç tavsiye de almamıştık. Otelin görüntüleri hoşumuza gitti. İçimden bir ses pişman olmayacağımızı söylüyordu. Ağva 100 km. Günübirlik gitme şimdiye kadar pek kulağa hoş gelmiyordu. Hava da güzel, tam zamanı dedik. Bizim odamız, standart odaların olduğu binadan ayrıydı, country odalar. İçeri giriyorsunuz, mis gibi bir ahşap kokusu kaplıyor ruhunuzu. Cennete miyiz neyiz... Baba kız hemen uzandılar, tv açtılar, çizgi film kanallarını kontrol ettiler. Ben çıkıyorum dedim,etrafı keşfetmem lazım...

Dışarı attım kendimi, resim çekmeye başladım. Havuz kenarında suya karşı oturup çayını yudumlayanlara iç geçirip, ertesi sabah aynı keyfi yapacağıma kendime söz verdim ve bir fincan kahve ile bu sözü yerine getirdim. O serin kış sabahında , güneşin altında kahvemi yudumlayıp, hiçbirşey düşünmeden suya bakmak , terapi gibi geldi.  




İçerisi butik otel tarzında, sıcacık şömine, minderler, ve eskiyi hatırlatan birkaç eşya içinizi ısıtıyor.


Sonra odaya dönüp hadi dedim, güneş batmadan çevrede yürüyüş yapalım. Herkesin yürüdüğü yere doğru yürümeye başladık. Feneri görünce, içim coştu. Düşünsenize herkes fenere doğru yürüyor. Herkes ışığın kaynağına doğru yürüyor. Ben her adımda fotoğraf çekiyorum. Hepsini paylaşmak çok isterdim ama, sadece bunları seçtim..






Sahile vurmuş, denizanaları...

En kısa sürede Göksu nehrinden fotoğraflar...............................

15 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne kadar güzel görüntüler bunlar böyle,gerçekten orada olmak istedim ama bu fotograflarla da orada olmuş kadar oldum :)) ellerine sağlık canım :)

hüznün tadı dedi ki...

Bu güzel fotğraflara bakınca içim açıldı. Ne hoş bir otel bulmuşsunuz kendinize. Bol bol oksijen alın gözünüz doysun güzelliklere.

Elifinelizi dedi ki...

Yaa...senin terapinde ayrı bi güzel olmuş :)Otelde harikaymış. Buram buram eski kokuyor hmm.
Resimlerde hikayede çok keyif verici ve ruh dinlendirici olmuş . Düşencene sağlık..

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim,ne güzel fotoğraflamışsın oraları,içim açıldı :)Fenerli fotolara bayıldım,dinginlik hissediliyor ,bence oralara kışın gitmek çok dinlendirici,yazın yoruculuğu yok !Odalar da çok sıcak ve sevimliymiş.Ne iyi yaptınız gitmekle...

Buket dedi ki...

ZEYNEP, FOTOĞRAF BAKMAYA BAYILIRIM,KEŞKE BURDA OLSAYDIN TÜM FOTOLARA BAKSAYDIK.MERAKLA DEVAMINI BEKLİYORUM..

colette dedi ki...

Ben de sizi çok sevdim.Fotoğraflara bayıldım,çok güzel çekimler...Yeni yılı,çam ağacını süslemeyi ben de çok severim.Ne çok ortak yönümüz varmış:)

Deli Anne dedi ki...

Amanın, ne güzel yermiş! Biz de yakın bir yerler arıyorduk iyi fikir oldu Zeynep'im..

Tuna dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar.Ellerine sağlık.Siyah beyazları çok sevdim ve bir de pencereyi...

Sihirli Günce dedi ki...

Yazını okumadan yorum yapıyorum bu sefer.Sadece resimleri görmek yetti bana.Nasıl güzel kareler yakalamışsın.Onlara baktım yetti gerçekten..Tabi ki yazınıda okuyacağım ama bu yorumum sadece güzel fotolarına gitsin Zeynep'ciğim:))

New York'tan dedi ki...

Harika resimler, ortam super daha ne olsun,darisi bize insallah , ben de gezmek istiyorum :)

thalassapolis dedi ki...

şahaneler eline sağlık...Deniz fenerlerini çok severim en çok o resimleri sevdim. Ağva dibimizde olmasına rağmen bir türlü gidemediğim ve gitmeyi çok istediğim bir yer umarım 2011 de bu isteğim olur. Sevgiler :)

Didemin Guncesi dedi ki...

Harika fotoğraflar Zeynepcim. Diğerlerini görmek için sabırsızlanıyorum.

Yeşim dedi ki...

Fotoğraflar muhteşem tatlım :) ne güzel bir otelmiş burası. Ne iyi etmişsiniz de gitmişsiniz :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

fotoğrafları beğendiğinize sevindim. eğitimini henüz almadım, elimden gelen şimdilik bu. Yakın yer olduğu için herkese tavsiye ediyorum.
sevgiler..

Yunkabu dedi ki...

Pencere fotografina bayildim ! O pencerenin onunde olmak istedim..