18 Şubat 2011 Cuma

MOSKOVA'DAN GELEN HEDİYELİKLERİM...

Geçen hafta şirketten bir arkadaşım , Moskova'ya gitti. Kendisine , Noni'nin bloğundan edindiğim gezilecek yerlerle ilgili bir liste yaptım. Ama hiçbirine gidememiş. Akşamları diskoya gitmiş, arkadaşının yanına fuara ve birkaç restaurant, ve otelden dışarı çıkamamış. Soğuktan dolayı, diyor. Kendini ne kadar sıcak tutsanda , soluduğun hava ile ciğerlerin üşüyormuş.
Her ne olursa olsun, ben de gitmek istiyorum. Babamın babaannesi Rus . Kiev'den . Beni oralar birşekilde çekiyor, sebebi bu olmalı. Babaannemin babası da Kafkas. Hikayeleri bir ara anlatırım. Keyifle uzun uzun yazmak gerek...
Arkadaşıma, bana  magnet almasını ya da minik hediyelik eşya getirmesini rica ettim. O da bunları getirmiş...




Bu da Melisa'nın diş çekme hediyesi, yine şirketimizden Nazan hn'dan... Amerika'dan getirdi bunları. Mıknatıslar. Elleri, kolları, başları oynuyor. Buzdolabında , yaptığımız resimleri tutturmak için kullanacağız...

Yarın İsviçre'den teyzem geliyor. Bende 2 gün kalıcak, annemle birlikte keyifli bir haftasonu geçirmeyi ümid ediyorum.
Herkese iyi hafta sonları....

18 yorum:

Didem Yazici dedi ki...

Zeynepcim, hediyeliklerin cok güzel.
Teyzenle, annenle ve kızınla keyifli bir haftasonu geçirmeni dilerim.

zeynep dedi ki...

en güzeli kar küresi, moskovayı bende çok merak ederim..ve aklıma hep noni gelir moskova denince:)

Profösör dedi ki...

Ben de matruşka bebekleri severim. Bir dünya markası o. Sonsuz sevgi ve şefkatin sembolü..

Deli Anne dedi ki...

Tersten başlayayım: maşallah.. isviçre, amerika, moskova.. dünya karması etrafın:)

Moskova da 2 yıl petersburg da 1 yıl kadar kaldım. petersburg benim hayalimdi.. dostoyevskiyle olan bağımdan dolayı lakin eşimin de anneannesi rusyadan gelmedir. seni dinlerken oralara gittim. Onlar da savaş sırasında kaçmışlar hep.. bir kaç yıl önce öldü ama aklı hep oralardaydı.. volga taraflarında..

Pembe Yastık dedi ki...

mağnetlere bayılırım...nereye gitsem mutlaka alırım...
buzdolabında gittiğim yerlerin izlerini görmek hoşuma gidiyor...

güzel bir haftasonu dilerim...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepci cicilerini kıskandım :)çok güzeller...
Teyzenle geçireceğin güzel bir haftasonu diliyorum...

Buket dedi ki...

en güzeli magnetti,ben de magnetler yaptım,sana veririm :))
keyifli tatiller...

colette dedi ki...

Rus kültürü çok eski ve köklü bir kültür gerçekten.Karlar altında atların çektiği kızaklar,artık sadece romanlarda kalan ölümüne aşklar...Fakültede en sevdiğim dersti Batı Edebiyatı,en çok da Fransız ve Rus edebiyatı gördük biz.Karamazov Kardeşler,Durgun Akardı Don Nehri ve nicelerini okurken hayaller kurardık...Ben de çok isterdim oraları görmeyi.Sevgilerimle...

Sihirli Günce dedi ki...

Hediyeler çok cici.Kar küresini çok beğendim.İyi hafta sonları:))

reyhane dedi ki...

Çok hoşlar güle güle güle kullanın..

Sabahattin Gencal dedi ki...

Merhaba,
Yaşamın her alanından seçtiğim çalışmaları, yazarlarının izniyle “Bloglardan Seçmeler” adlı sitemde yayınlıyorum.
Sizin de izniniz olursa bloglarınızdan seçtiğim çalışmalarınızı, kaynak göstererek yayınlamak istiyorum.
İyi günler dileğiyle.
Sabahattin Gencal

laleninbahcesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
laleninbahcesi dedi ki...

hepsi çok güzeller...Diş hediyelerinden bizde de var. Çok sevimliler.
Teyzeyle geçirilecek güzel saatler diliyorum

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

didemcim, coook yorucu bir haftasonuydu. 3 vakayla ugrastım, 3 tatlı cadı... hediyelikler oyle halen gozumun onunde. Hediyeden cok Rusya'dan gelmesı hosuma gıdıyor.
zeynep; kar kuresi sanki ruyaları ifade ediyor.
profesör; matruşka kelimesi bile güzel di mi ama.
Deli annem; ne güzel ortak bir nokta daha. bir gün anlatsan orada ki hatıralarını ya da yazmısmıydın daha once.
Pembe yastık, bende cok sevıyorum. bırgun post yapıcam hepsını.
Natalicim; bende seninkileri kıskanıyorum :)
Buketcim; cok tesekkur ederim. bana da ogretırmısın.
Sevgili collete; ne guzel bir yorum yapmısın. hemen gozumun onumde bir tablo belırdı.
Sihirli günce; tskler
Reyhane; hoş geldın. tsk ederım.
SAbahattin bey, Hoşgeldiniz. TAbii ki paylaşabilirsiniz yazılarımı.
Sevgili lale; tsk ederim. guzel ve yorucu saatler gecırdım... biraz dinleneyim, paylasacagım.

Elifinelizi dedi ki...

Nekadarda güzelmiş hediyeler magneti ayrıca beğendim galiba , ne şanslısın .
Umarım güzel bir hafta sonu olmuştur.

Meyra dedi ki...

ohhh bikaç ülke karması olmuş ne hoş..şimdi sen isviçrenin muhteşem çikolatalarınımı yiyeceksin blog arkadaşların olmadan:(( hasetimden çatlayabilirim;)
umarım sevgi dolu neşeli bi hafta sonu olmuştur teyzeciğinle..

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Elifcim, güzel bir haftasonuydu..
Meyracım; cok az getırmıs, 3 kucuk paket. ve o anda bıttı maalesef.

behrengi dedi ki...

kar küresine bayıldım :)