9 Şubat 2011 Çarşamba

YENİ KİTAPLARIM VE İZLEDİKLERİM

Geçen akşam bu kitapları D&R'dan aldım. Beyaz kediyle gözgöze geldik. Kıyamadım onu da aldım.
Kitaplar hep sizlerden edindiğim tavsiyelerle alındı.Sevgili Leylak Dalının , Murakami'nin kitaplarını okuması beni bir hayli meraklandırdı. İlk bu kitaptan başladım. Çok akıcı, çok keyifli bir kitap. Anlatım dili çok sade ve cümleler arasında bilmeceler yok. 30 sayfa kadar okudum, elimden bırakmak istemiyorum.
Bu arada sadece siyah- beyaz kitapları seçmişim farkında olmadan. Haftasonu çektiğim fotoğrafların epey etkisinde kalmışım anlaşılan.

Haftasonu , kısa bir Venedik tatili yaptık :) Yani o kadar Venedik görseli var. Çok keyifli, bir film. Angelina Jolie çok güzeli, kıyafetler müthiş. Filmin kurgusu da öyle. .....

Frank (Depp), kırık kalbinin acısından kurtulmak için İtalya'ya giden Amerikalı bir turisttir. Trende Elise (Jolie) adında olağanüstü bir kadınla tanışmasıyla gezisi bambaşka bir boyut kazanır. Ancak Frank'ın Elise ile karşılaşmasının aslında tesadüf değildir. Arka planda Paris ve Venedik'in nefes kesen manzaraları eşliğinde Frank, bir ilişkinin ardından koşarken etrafında tehlikeli entrikaların döndüğünü fark eder.

İzlediğim başka filmler var, ama hep uyuyakaldım. Tamamladıktan sonra sizinle paylaşacağım....

11 yorum:

deep dedi ki...

son 3-5 yazımı okumadınız sanırım.
bazıları ilginizi çekebilir.
:)

döncem yazınıza.
:)

elif-kayra dedi ki...

ah birde bende vakit bulabilsem kitaplarımı okumaya :)

Sanem dedi ki...

İyi okumalar. İnşallah çok keyif alırsın hepsinden. Sabahattin Ali'yi okumuştum sadece, diğerlerini okumadım ben de. :))

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim ne mutlu yeni kitapların olmuş,keyifle oku:)Kürk mantolu madonnayı okumuştum,çok güzel.Firarperesti almadım çünkü köşe yazılarını takip ediyorum zaten.Murakami hayırlı olsun,ben de yakında başlarım !Turist filmi çok eğlenceliydi, yorumlarına katılıyorum.Ayraç da çok güzelmiş,kürklü kedi:))

Didemin Guncesi dedi ki...

Bende kitap ayracını çok sevdim :)
Firarperest'i okudum. Çok hoşuma gitmişti. Ara sıra tekrar okuyorum. Murakami'nin kitaplarını hiç okumamıştım. Bende alayım en kısa zamanda !

Buket dedi ki...

Zeynepcim şimdi pelinle babasını dışarıya gönderdim,sütlü kahvemi yaptım ve seni gördüm.birde kitapları görünce içim sevinçle doldu.kürk mantolu madanno bir klasik.firarperest yeni elime geçti,daha başlamadım.tatlı yanaklarına -ve kızınınkine-kocaman öpücükleeer!!!!!!

New York'tan dedi ki...

Benim de son okudugum kitap bitti, amazondan kitap alicam bugun , Turkce kitap okumayali 6 ay oldu sanirim en son Tr'deyken okumustum :)

Sihirli Günce dedi ki...

Bende Firarperest'i okuyorum şu aralar.Ben güzel buldum okuduğum kadarıyla.Küçük hikayeler şeklinde olması da bence ayrı güzel..
Murakami'nin kitabı ilgimi çekti bu arada..

Elifinelizi dedi ki...

Ne güzel bayılıyorum iş , ev, melis arasında böyle kendine vakit ayırmana . sefan bol olsun

laleninbahcesi dedi ki...

iki kitap da çok güzeldi. Ben zaten Murakami2nin hastasıyım. Şu an da Haşlanmış Harikalar diyarı ve Dünyamnın sonunu okuyorum...
Turist hakkındaki görüşüm Ne Angelina ne de Johny Deep filmi kurtarmaya yetmemişti bence...
Not. Kariyeyi mutlaka ama mutlaka gezin... Ama öncesinde biraz araştırma yapın gidin. Çünkü Müzede hiç bir açıklayıcı bilgi yok. Ya da Kariye ve Ayasofya adlı bir kitap var, müzede satılıyor. O her mozaiği tek tek ayrıntılı anlatıyor.
Karanfilli sigara , karanfil aramolaı,içerkenken yaydıpğı koku çok hoşuma gidiyor. Hiç sigara içmediğim halde bunu içerim:)) Burada yok galiba , arkadaşım yurt dışına çıktıkça getiriyor

Sevgimle

laleninbahcesi dedi ki...

Firarperesti sonradan farkettim, bayılmıştım...