7 Mart 2011 Pazartesi

MAGNETLERİM..

Herkese iyi haftalar. Umarım hayatınızda ki herşey yoluna girer. Beklentileriniz olur. Olumlu ve pozitif günler karşılasın hepinizi. Haftasonu yorucuydu benim için. Cuma- Cumartesi CNR'da ki fuarlarda müşterilerimi ziyaret ettim. Toplam 8-9 saat git-gel araba kullandım, dur kalk dur kalk. Çok yoruldum. Cuma ve Cumartesi akşamları 8-9 gibi uyudum. Oturduğum yerde çarpıntılarım bol miktardaydı. Dün akşamda çok geçe kalmadan yattım.
Blogları okuyamadım, yorum yazamadım. Gelişi güzel okumak hoşuma gitmiyor. Bütün yazılar iyice sindirilerek okunmalı, gerekli notlar gerekli yerlere not alınmalı. Önemsiyorum, hayatı önemseyenleri ve seviyorum paylaşımı sevenleri. Hepinizi :)
Magnetlerimden bahsetmek kolayıma geldi bu akşam. Geçen seneden beri koleksiyon yapmayı ciddiye aldım. Kendimden de, birşeyler yapacağım kısa bir süre içinde.

13 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

benimde magnet kolleksiyonum var bir ara bende resimleyeyim ... Ama kzıkardeşiminkinin boyutlarını görmenizi isterdim... Yüzlerce dünyanın her tarafından toplanmış magnetler. Bi tane bile alsanızda farkediye işin kötüsü:)

Burcu dedi ki...

bayılırım bende magnetlere eğer gıttıgım evlerde mutfaklarını zıyaret edıyorsam buzdolabına bır goz atarım atmadan olmaz :) harıka bır hobı bence sevgiler canım :)

Didem Yazici dedi ki...

Bende magnet görünce aklıma hep sen geliyorsun Zeynepcim. Sana daha çok magnet bulmam lazım :)

deep dedi ki...

haberlerini okudum. kendine iyi bak. yorma için rahat olsun. okursun zamanla. magnet ben de severim. koleksiyon yapmadım ama iyi fikir bence de.

herhalde yoğunsun ne güzel yazmaya başlamıştın bana da. durdurdun.

Sihirli Günce dedi ki...

Magnetlerin çok hoş arkadaşım.Ben böyle koleksiyon yapamıyorum.Sıkılınca atıyorum malesef..Ama seninkileri gördüm özendim.Keşke atmasaydım hiç birini:))))

New York'tan dedi ki...

Bende de basladi yavastan magnet meraki daha bes alti tane ama harika seyler goruyorum carsida :)

Cok duzenli masallah hepsi benim evde Ahrar sandalyeye cikip degistiriyor kafasina gore :)

Elifinelizi dedi ki...

canım benim umarım bu hafta daha olumlu sonuçlar gelişir, bende mutlaka gittiğim heryerden magnet alıyorum . Çok keyifli oluyo sonra baktıkça anılarım canlanıyor yani manevi yönüde zengin bir koleksiyon bence. hatta şu anda fransa almanya ve hollanda turu yapan bi arkadaşımdan dün magnet ricasında bulundum. birde böyle yüzsüz bir yanıda gelişiyo insanın bir süre sonra:)

Tibetin annesi dedi ki...

işlerin kolaylamıştır umarım... ben de çok seviyorum magnetleri. yapacaklarını merak ettim şimdi :)

Sümeyye dedi ki...

ne güzel her memleketten bir magnet..bizim buzdolabıda dolu böyle :)

Meyra dedi ki...

çok severim gittiğim heryerden aldığım ilk objedir:)) çok güzeller özelliklede pembiş kelebek..

Siyah Süt dedi ki...

hepsi süper :D

Elifinelizi dedi ki...

Magnetlerini yayınladıktan sonra mim konusu oldu biliyormusun:)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Elifcim , bilmiyordum farketmemişim.:)
Meyra ; o pembe kelebek aslında magnet değil. Ne süsüydü unuttum, onun altına mıknatıs yapıştırdım ben.
didemcim, daha fazla yurtdısına gitti daha fazla magnetim olsun. Yakında bruksel var. onunkini bekliyorum :)