MARTILAR .

Dün Eminönü'ne bir firma ziyareti yapalım dedik. Köprüden geçmek sıkıntılı olur diye, Harem arabalı vapuru tercih ettik. Birkaç fotoğraf çekelim diye arabadan çıktık. Yukarı çıktık ki , ne görelim... 3 genç martılara simit atıyordu. Size nasıl bir keyiftir anlatamam. Neredeyse elinizden kapacaklar. Bütün martılar üstünüze üstünüze geliyor. Korkup geri çekilip, bu fotoğrafları çekmeye başladım. Sonra alıştım. Bir iki parçada ben attım. Mutlaka deneyin. Fotoğraf için iyi malzeme. O dakika da 60 tane fotoğraf çekmişim. Artık kompozisyon falan yok. Öylesine doğal fotoğraflar...







Bütün martılar böyle üstünüze üstünüze geliyor işte.... Korku filmi gibi.

Yorumlar

Banuca dedi ki…
Fotoğraflar muhteşem:)
Severim martıları, martıların seslerini, bir lokma yemek ümidiyle her vapurun, ardından koşmalarını, hele balıkçı motorlarının ardından gelmeleri, denizin melekleri gibi martılar, bembeyaz....
Defne Soysal dedi ki…
O keyfi çok iyi bilirim. Hep düşünmüşümdür, bu martılar doymak bilirler mi diye. Şehir hatları vapurlarına dikkat et hep arkalarında martılar vardır. Çok güzel fotoğraflar. Bayıldım doğrusu. Birini alıp resmini yapabilirmiyim?
Tuna dedi ki…
Ne güzeller.Harika yakalamışsın.Dördüncüye bayıldım.Biz de Eskihisar-Topçular araba vapurunda
bulutlu bir günde aynı manzara ile karşılaşmıştık.
Muhteşemdir.
hüznün tadı dedi ki…
Çok güzel fotolar. Sanki sesleride duyulacak gibi geliyor insana.
Leylak Dalı dedi ki…
İki martının aynı kareye girdiği fotoğrafa bayıldım. ellerine sağlık...
İlk defa bu kadar yakınlaştım martılarla ..
Defnecim, istediğini alıp resmini yapabilirsin.
francesca mckennitt dedi ki…
Harika bu fotoğraflar ama. Çok güzel. Makineniz de çok güzel olmalı, çok net hepsi :)
Noni dedi ki…
Tek kelimeyle muhteşemmmmmm!
Zeynepcim ne iyi yapmışsın ,bu tatlı,heyecanlı martıları beslemekle .Böyle bir olay ben de yaşadım çok keyiflidir ,birbirlerinden kapmaya çalışırlar simitleri, bir de o çığlıklarını duyabilsek :)
huyumkurusun dedi ki…
Bunu bende yapmıştım martılar çekinmeden yaklaşıyorlar alışmışlar.:))Çok güzel bir duygu.
Selin Ergeçer dedi ki…
Muhteşem fotograflar,bayıldım :))
Çileksuyu Sibel dedi ki…
fot.lar enfes kompozisyona ne hacet..vapur keyfi super bir olay,cok severim cok..
Ayla dedi ki…
Fotoğraflar harika:)
laleninbahcesi dedi ki…
o kadar çok severim ki martıları...Bir keresinde bir kadıncağız martılara simit atıyordu...martlar çığlık ata ata vapuru takip ediyorlardı, kadının elindeki simit bitincekadına bir saldırdılar, kadın içeri zor kaçmıştı:)
Sevgimle

Popüler Yayınlar