10 Mart 2011 Perşembe

SONUNDA DAĞIMIZA KAR YAĞDI.

Bütün kış boyunca bu manzarayı bekledim. Gerçi keyfini çıkardın mı diye sorarsanız, bir tane bir kartopu yapmadım. Elimi kara sürmedim . Kabuğuma çekilmiş gibi, elimi kara uzatmak bile istemedim. Sadece görüntüye doydum. Fotoğraf çektim. Doyamadan , eriyecek biticek 2 gün sonra, kendimi fazla kaptırmayayım, sonra üzülürüm dedim. Kar az yağmaya başlayınca , gidiyor bu senede bu kadarmış, diye kederleniyorum . Sanki senede bir  iki gün buluşan sevgili gibi...
Lütfen gitme biraz daha kal.
Dün akşam, şirketimizin bahçesi.
Bugün arka taraf.
detay, su birikintisi
             Daha fazla yağmalı, bu dalların daha fazla kar taşıdığına şahit oldum ben...

13 yorum:

Burcu dedi ki...

çok güzelmiş manzaranız :) işyerinden buralara yağmadı henüz ama soğuk tabiki sevgiler...

deep dedi ki...

ne güzel fotolar bunlar.

sophie'nin dünyası dedi ki...

ilk fotoğraf çok hoşuma gitti.
gece yağan kar ve aydınlık gökyüzü...ne müthiş bir şeydir öyle.

Elifinelizi dedi ki...

iş yerinde böyle bir manzaraya sahip olmak çok hoş fırsat buldukça benim içinde bak gökyüzüne. Keşke dokunsaydın öyle güzelki:)

Meyra dedi ki...

senin manzaran daha bi güzelmiş zeynepcim bayıldım ben:))

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim kıskandım seni...ne güzel bir görüntü.Bence de, keşke biraz daha kalsaydı,hiçbirşey anlamadık:( Fotolar harika...

Didem Yazici dedi ki...

Ne kadar çok kar yağmış sizin dağınıza Zeynepcim ! Bu kış gördüğüm en güzel kar manzaralarıydı. Teşekkür ederim :)

New York'tan dedi ki...

Manzara harika ama bu sene 4 kere kar firtinasi yasmis biri olarak artik bahar gelsin gunes csin diye diyorum :)

Buket dedi ki...

zeynepcm nasıl özledim seni,blogunu,paylaşımlarını..minik kızın iyidir umarım.biz öksürükten kurtulamadık ne zamandır..

laleninbahcesi dedi ki...

bize teğet geçti kar:)) Bir çok semtte mesela benim kızların okulunun olduğu yerde kardan dam bile yapmışlar ama biz havada uçuşup duran tüyler gördük bi tek:))
Ama artık bahar geldi bu gün...

Elifinelizi dedi ki...

Meraktayım ! bir süredir yoksun??

inci çiçeği dedi ki...

bayıldım:)) manzara ve fotoğraflara...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Herkese merhaba,
Elifcim, sonunda geldim.
Buket, bende özledim.
Kar geçti gitti, bahar geldi.
En kısa sürede hepinizi ziyaret edeceğim.
sevgiler