18 Nisan 2011 Pazartesi

18 Nisan 1991 ....Sen ve Ben ...Hatıralar.


9 sene boyunca bende o da ilişkimizi biriktirmiştik bu kutularda.
Mektuplar, küçük notlar, kartlar, birbirimizin kullandığı pipetler, hediyelerimizin ambalajları, sinema biletlerimiz, oynadığımız oyunların skor kağıtları, dergilerden kestiğimiz birbirimizi ifade eden yazılar, resimler, eski cüzdanlar arasında belki bir saç parçası, günlükler, küçük ajandalar, gözyaşının silindiği bir kağıt mendil, eski defterler arasında kurutulmuş bir çiçek...daha neler neler.
                                                                Oğuz'un kilitli sandığı

 ve içinde bana ait şeyler....
                                           
Siz hiç, sizden hoşlandığını, sizinle birlikte sinemaya gidip, birşeyler yiyip, sohbet etmekten bundan sonra mutluluk duyacağını söyleyen kişiye; böyle bir ilişki başlarsa, bunu sonlandıramayacağınızı söylediniz mi?
Benim sevgim hiç bitmez, ben böyle bir ilişkiye başlarsam, bitiremem, sende git 2-3 gün düşün, sonra gel dediniz mi? Ben uzun süreli bir arkadaşlık, dostluk istiyorum, öyle geçici, bir kaç aylık, birkaç yıllık ilişkiler istemiyorum dediniz mi? Ben dedim. Ben bunu 16 yaşında dedim.  Bunu 3 senedir tanıdım, aynı sınıfı paylaştığımız, aynı havayı soluduğumuz, ama bir hentbol maçında çarpıştıktan sonra aramızda yıldızların uçuştuğu ve elektriklenmelerin başladığı sınıf arkadaşıma dedim. 18 Nisan 1991'de. İyi ki de demişim. O günlerden bugünlere geldik. Birbirimize hep bağlı kaldık, okullar bitti yeri geldi haftada bir görüştük. Ama hep konuştuk, hep paylaştık. İlk zamanlarda çok kıskandık birbirimizi, sonra yavaş yavaş güvene teslim ettik duygularımızı.

                                              Sevgimi anlattığım mektuplardan biri.......               

Canımızı sıkan şeylerde oldu, olmadı değil. Ama bu insanla, hayatımı paylaşmaktan memnunum galiba...
9 seneden sonra , okullar, askerlik bittikten sonra evlenme teklifi geldi, ve kararı aldık. Durumun evliliğe gideceğini ikimiz de biliyoruz. Çünkü bu şartla başlamamışmıydık :) Zaten haftadan haftaya görüşmek bizim sevgimizi çoğaltıyordu, ve artık kavuşmak istiyorduk. Sürekli telefon elimizde, bir günümüzü detaylarıyla konuşurken, çevreden gelen tepkiler nedeniyle eve ayrı bir hat bile bağlatmıştım.

                                                              Benim kutum ...

Ona ait minik hatıralar....
Babam, "eminmisiniz, sıkılmadınız mı, kendini bu kadar uzun senedir berabersiniz diye evlenme zorunluluğunda hissedip, sonucunda mutsuz bir evlilik yapma" dedi. Ben ," benden halen bıkmadın mı, sıkılmadın mı? Hayatımın bundan sonrasını bir başkasıyla geçirseydim diyipte , sonradan gelme karşıma " dedim.  Duygularımızı birbirimize ifade edipte, hadi başlayalım diyeli tam 20 yıl oldu. Birlikte birşeyler yapmaktan halen keyif alıyorum. İyi ki onunla evlenmişim diyorum. Bazen aramızı minik şeytanlar bozuyor, tatsızlaşıyoruz, tartışıyoruz, ilişkilerde de yıpranma olmuyor değil. Ama hiçbir zaman yayı, okun fırlatma noktasına kadar çekmemeye çalışıyoruz.

Belki güzel bir alışkanlık bizimkisi, belki de gerçek sağlık bir ilişki, belki de aşk, belki de sevgi. Artık bunları ayırt edemeyecek noktaya gelmiş durumdayız galiba...

35 yorum:

görkem dedi ki...

nice nice yirmi senelere, oyle guzel kiii, oyle guzelsiniz ki, insallah nice yillar saglikla mutlulukla birlikte olursunuz, yanyana

Buket dedi ki...

CANIM, BU BERABERLİĞE BİRŞEY OLMAZ BENCE.ÇOK SAĞLAM..İNİŞLER ÇIKIŞLAR HEP OLACAKTIR, ZOR OLAN KISMI ATLATTIK BENCE.SAĞLIKLI VE MUTLU UZUN YILLAR DİLERİM..

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim bir çok insanın kıskanacağı bir birlikteliğe ve hayat arkadaşına sahipsin.Tabii Oğuz da...İnanıyorum ki daha da sağlamlaşarak devam edecek:)
Bütün bunları ,kutularda sakladıklarınızı ,paylaşma medeni cesaretini göstermen de çok hoş:)
Bizim de aynen sizin gibi ikimize de ait kutular var, neredeyse benzer şeylere sahibiz , sizinki kadar uzun yıllara dağılmış olmasa da...Onlara zaman zaman bakmak ve hatıralara dalmak çok anlamlı.Seninle ortak duygular taşımamız da çok güzel...
Artık böyle sonu evlilikle biten birliktelikler ve aşklar pek kalmadı galiba...
Böyle aşklara ve sizinkine MAŞALLAH diyorum...

kara kitap dedi ki...

birini 20 yıldır tanımak nasıl birşey?şanslısın.allah mutluluğunuzu daim etsin.

birgünlük dedi ki...

bence çok şanslısın. bu yazdıklarından bile heyecanının hiç kaybolmadığını düşünüyorum ;))

bu arada bugün evlilik yıldönümünü kutladığını okuduğum 3.blogger sın :) demek var bu tarihte bi keramet :))

daha da mutlu olun inşallah, Allah bize de nasip etsin :)

Leylak Dalı dedi ki...

Canım, dilerim sağlık ve huzur içinde daha nice 20 yılları paylaşırsınız...

Selin Ergeçer dedi ki...

Nice senelere canim :) o kadar guzel yazmissin o kadar guzel ifade etmissin ki :)) saglikli iliski bu iste,bunu yakalayabilen sansilardansiniz siz de ve en guzeli de bunun degerini biliyor olman:) tekrar nice nice senelere ;)

Elifinelizi dedi ki...

Canım benim çok romantik ve duygusal bir post olmuş :) Yıllar sevginizi köklendirmiş , güçlendirmiş çınar gibi . Umarım zamanla yitip gitmeyen heyecanınız uzun uzun yıllar devam eder :)
Söylemeden geçemicem çok kıskandım postunu ama benimde böyle bir kutum var biliyomusun ve benzer yazılar kartlar :)

Çılgın Mevdoş dedi ki...

bizim kutular nerede acaba yazıyı okuyunca hatırladım;) ne güzel böyle birlikteliği çok az insanlar yakalıyor bu zamanda ne güzeldaha nice uzun yıllar birlikte olmanız dileğiyle sevgilerimi yolluyorum

laleninbahcesi dedi ki...

uzun , sağlıklı keyif dolu yıllara...
Kutulara bayıldım. Ben koca bir torbada saklıyorum. Arada kızlar açıp açıp gülüyorlar...
Sevgimle

serrose dedi ki...

Masallah masallah masallah masallah

Nazar degmesin size tebrik ederim nice mutlu yillara askla ,sevgiyle, birlikte ve elele!

A-H dedi ki...

Bayiliyorum boyle guzel ask hikayelerine :)
Allah bozmasin, askiniz hep daim olsun umarim, daha nice yirmilere :)

Meyra dedi ki...

41 kere maşallah diyorum harikasınız siz harika..daha mutlu nice seneleriniz olsun o kutuları şu anda kurcalayıp okumak isterdim çok albenili bir havası var içindekilerinin;)
sevginiz hiç solmasın...

colette dedi ki...

Maşallah ve nazar değmesin !İki güzel insanın güzel birlikteliği her şeyin kirlendiği özellikle ilişkilerin tükendiği bu günlerde örnek alınacak bir çiftsiniz...

Chilek dedi ki...

Zeynepcim, daha nice 20 yıllara diyorum kocaman bir maşallah iliştiriyorum postuna:)))

hüznün tadı dedi ki...

Bu güzel hikaye hep sürsün. Kahramanları hep mutlu olsun.

Syhn dedi ki...

ilk söyleyeceğim şey maşallah olmalı!!
Allah nazarlardan saklasın!
böyle bir şey aradığım için hayalperest diyorlar bana ama bak olaibliyormuş işte..

ömür boyu mutluluklar diliyorum.
bu kdr güzel anlatıp moral olduğun içinde teşekkürler ;)

Ülkü dedi ki...

Maaşallah rabbim nazarlardan korusun sizi :)
Daha nice 20 yıllara sağlıkla huzurla mutlulukla :)

Burcu dedi ki...

canım o kadar duygulandım ki ve de bir o kadar bayıldım bu bağlılığa aşka sevgiye bütünlüğe :) maşallah diyorum nazarlardan kem gözlerden sakının siz hep :) mutluluğun hayat sizi ayırana dek sürsün tatlım :)) en cok da o babacığının söylediği o anlayışlı tavra şapkamı cıkarttım resmen :) sevgiler canım görüşelim özelden mail atıcam tlfnumu :) öpüldün...

Nihan SARI dedi ki...

çok tatlı,çok güzel,naif...
çol sevdim.daim olsun...

Tibetin annesi dedi ki...

daha nice seneleriniz olsun, uzuuunnn uzuuun :)

es dedi ki...

Ne mutlu size ki bunları yaşıyorsunuz, yaşamışsınız daha nice seneleriniz olsun inşallah..
mutluluklar...

Didem Yazici dedi ki...

Çok romantik, yüzümde tebessümle okudum yazdıklarını. Oğuz'da sende çok iyi insanlarsınız ve eminim ömrünüz boyunca birlikte, aşk ve sevgiyle yaşayacaksınız.

ozlemkose dedi ki...

aynı karede bu kadar çok güzelleşebilen iki güzel insan sanki...Öpücükler

Sihirli Günce dedi ki...

Nasıl sağlam temellerle atılmış evliliğiniz.Allah bir ömür mutlu etsin bu güzel aileyi..Nice nice yıllara Zeynep:)

Tuna dedi ki...

Ne güzel anlattın.Sizi kutluyorum.Sevginiz çoğalarak yuvanızı doldursun.Nice mutlu yıllar dilerim.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Hepinizin o güzel ve sıcacık dilekleri için teşekkür ediyorum.
Sevgilerimle..

deep dedi ki...

bloglar dün akşam açıldı.
benimki de.

mimin var bende.
:)

MAVİANNE dedi ki...

Allah nazarlardan korusun çokkk güzel bir ilişki
bence bu asşk
hiç bitmeyen
hiç bitmesin
mutluluklar

sirâr dedi ki...

maşallah diyorum. çok etkilendim. birlikte büyümek ne güzel ve birlikte yaşlanmak. bence bu aşk. şiddeti artan azalan bazen yokolan ve yeniden doğan.. eşime soruyorum ellerim kırıştığında saçlarım ağardığında da böyle tutkuyla sarılacak mısın bana? diyor ya FD "söz ver! birlikte ölecek miyiz?" merhaba bu arada...

fatma dedi ki...

aşkınızı, dostunuzu yani eşinizi ve melisayı kendinizi çok güzel anlatmışsınız blogunuzda allahım mutlulugunuzu bozmasın.tesadüfen gördüm blogunuzu ve nerdeyse yarısını okudum sanki sizi uzun süredir tanıyormuş gibi oldum melisanın uyku hediyesi oyununuza bayıldım onun gibi bir çok şeye bayıldım..

Adsız dedi ki...

bayıldım bunlara ya harika :) bende tam ilişkinizi başlattığınız yaştayım şuan :) allah mutluluğunuzu daim etsin...bir şey riza etsem biraz daha detay gösterirmisiniz çok özel değilse...en azından bir kaç parça lütfen kırmayın :)

zero dedi ki...

Kutuların içindekiler bana sizin Masumiyet Müzenizmiş izlenimini yarattı:)

Zeynepcim iyi ki bugün yaşanmış diyorum, çünkü bu akşam kahveme günlüğümden sonra sen eşlik ettin:)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

zerencim, masumiyet müzesini okuyorum şu anda ve hiç bitmesin istiyorum. Kitapta kendimle ilgili bir çok benzerlikler var.

1Gül dedi ki...

ayyyy içim bi hoş oldu ne güzel bir duygu gerçektne bazıları derki sevgi evlilikleri yürümez, çok sevgili kaldınmı evlendiğinde bıkarsın evlilik sevgiyi öldürür bunların hepsi yalan bence herşey kişinin elinde kişi isterse o sevgiyi sonsuza dek ayakta tutabilir yeterki yılmadan ayakta durabilelim.Bende nişanlıyım şuan da dört yıllık bür sürenin ardından nişanlandık ve yakında inş. bir hayat kuracaz çok zorluklardan geçtik ama yılmadk inş. da yılmayız duanızda bizide unutmayın lütfen.Saygılar. Mutluluklar.