22 Nisan 2011 Cuma

BOSTANCI- SUADİYE ARASINDA KÜÇÜK BİR MUTLULUK

Geçen haftasonunun güneşli olmasını değerlendirip, Bostancıya sahile yürüyüşe inmiştik. Aslında Caddebostan'a kadar yürüyüp, büyük çocuk parkı için Melisa'yı ikna etmiştim. Ama her 500 metrede ki ufak çaplı çocuk parklarını denemek isteyince, yürüyüş hayal oldu, bende çimenlere oturup kötü enerjimi toprağa verip, denize ve gökyüzünü doymayı tercih ettim. Fotoğraf çekerek, yaşadığım güzel anları saklamak istedim.  Siyah-Beyaz-Mavi fotoğraflara bağlandım bu ara, yine onlardan bir kaçını paylaşıyorum. Bugün gökyüzü köpük köpük mavili, grili bulut doluydu. Çekme imkanım olmadı. Ama resim yapma isteğimi çok fena kamçıladı. Bakalım, belki o dönem gelmiştir.  
   Bu çekirdek aile , belki bu fotoğraftan habersiz yaşlanacak. Çok uzaktan çektim. Belki bulurlar beni.  O an  kompozisyon çok hoşuma gitti, tutamadım kendimi

                                                              Favori fotoğrafım.

Mutluluğun resmi :)

13 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne güzelmiş, huzur dolu :)

Elifinelizi dedi ki...

Gerçekten çok güzel karaler :) Ah inşallah gelmiştir artık bişilerde tuvallerde görürüz güzel güzel resimler :)

deep dedi ki...

:) güzel.

Syhn dedi ki...

oen way!

Syhn dedi ki...

oen değil one :)))

francesca mckennitt dedi ki...

Benim favorim ise o aile oldu :)

Didem Yazici dedi ki...

benim favorimde mutluluğun resmi oldu :)

Ülkü dedi ki...

Çok güzel kareler, mutluluğunuz daim olsun :)

Sihirli Günce dedi ki...

Sahilde yürümek,denizi izlemek,parkta eğlenmek,fotoğraf çekmek..Hepsi de çok güzel...
Fotoğraflar çok çok güzel..

Burcu dedi ki...

fotograflar çok güzel tatlım :) ama mutluluğun resmi daha bir güzel :)) öptüm tatlım seni güzel haftan olsun sevgiler...

Chilek dedi ki...

çok güzel kareler Zeynepcim:))

Meyra dedi ki...

Zeynepcim harikasın yaa bu kareler ne kadar dolu anlamlı müthiş:)) en çokta çekirdek aile ve senin favorini tuttum;)

NzN dedi ki...

senin favorin ile benimki aynı oldu :)