28 Nisan 2011 Perşembe

KISACA...

Bulutlu ve güneşli günlere

İyileştim derken, bugün yine çarpıntım oldum. Sabah 5'te çarpıntıyla ve aklımda bir sürü ıvır zıvırla uyandım ve uyayamadım tekrar. Derdim olduğunda böyle olurdum ki, yine de mutlaka uyurdum . Sakinleştiriciyi bırakmamam mı gerekiyor nedir, anlayamıyorum artık. Çok kötümser bir gün geçirdim. Moralim bozuldu. Dokunsan ağlıycam, sürekli ağlamaklıydım.Neyse asıl doktor kontrolüne az kaldı.

Yorucu bir haftasonu da beni bekliyor. Yarın , fuar ziyaretim var. Cumartesi günü aslında  fırsat bulursam belki havada güzel olursa, yine sahile yürüyüşe ineriz. Pazar günü , annemler taşınıyor, bize çok yakın olucak, ona yardımcı olucaz. Bir yandan seviniyorum. Bir yandan karışığım. Duyguları biraz fazla yaşamak bana iyi gelmiyor artık sanki. Geçen gün Melisa'nın okulunda, Melisa'yla ilgili iki olay anlattılar. Çok güldüm. Gülerken kalbim acıdı, kalbimi tutarak güldüm. Sanki ameliyat geçirmişim....

Bu arada Natali'yle kitap kardeşliğimizde verdiği kitaba başladım. İstanbul Paris İstanbul / Perihan Sarıöz . Ara Güler'in ilk eşinin anıları... Çok yalın bir dille anlatılmış. Eski İstanbul'u anlattığı için sürükleyici tabi.

Evde sanırım 1 aydır her gün Rapunzel'i izliyoruz. Bazen tamamını, bazen belli bölümlerini, Melisa diyalogları ezberledi. Çok romantik ve duygusal bölümleri gözlerini açarak izliyor. Dün akşam artık, bu son dedim. Eğlenceli bir çizgifilm, biz ailecek çok sevdik. Defalarca izlememize rağmen, ekrana kitliyor.


Yeni film hiç izlemedim.
Bu aralar, blogları da tam anlamıyla kendimi vererek okuyamadım.
Şirketten , artık bloglar açılıyor, ama yorum yazılamıyor. Takip ettiğim herkesi okudum , çok ihtiyacım vardı buna, özellikle iş yerinde çok iyi geliyor. Ama yazamadım...

14 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ne önemi var yorum yazma , kendini iti hisset yeter...Anne ile yakın oturmak süperdir. Beş altı yıl bunu tatmıştım...

Leylak Dalı dedi ki...

Zeynepcim geçmiş olsun canım. Baharın etkisiyle artmış olabilir çarpıntıların. Kendini dinleme mümkünse, umarım kontrollerin olumlu çıkar. Lale'nin dediği gibi yorum yazman yazmaman hiç sorun değil, sen iyi ol o bize yeter...

mon clementier dedi ki...

zeynep cigim cok gecmis olsun .
annenlerin size yakina tasinmasi iyi gelir belki sana yakin bir destek

umarim hersey iyi gider

fatma dedi ki...

çok geçmiş olsun bahar yorgunlugu stres hepsi bir arada olunca kendizi kötü hissetmişsinizdir inşallah konrellerde bişe çıkmaz benimde çok çarpıntım oluyordu bütün tahliller yapıldı psikolojik dendi inşallah sizinkide sadece psikolojiktir

Elifinelizi dedi ki...

Canım benim geçmiş olsun çokkk. ilaç saatlerinde bir değişiklikmi yapsan acaba . Gerçi bu aralar öyle bir ağırlık varki herkesin üzerinde etkilenmemek mümkün değil . yazın gelmesiyle herşey güzel olucak inan :) bayılıyorum çizgifilmlere resim bile iyi geldi umarım bugün fırsat bulup izlerim :)
Kendine çok iyi bak tamammı

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Bulut fotoğrafın arka fonla çok uyumlu,sayfan çok ferahlatıcı görünüyor Zeynepcim:)
Kitabı severek okumana sevindim...
Kendine iyi bak,güzel şeyler düşün;)

Aycan dedi ki...

Canım çini ferah tut herşeye rağmen.Bak kontrolüne de az kalmış madem.Anneciğinle yakın olacaksın ne güzel.Benim kendi evim annem'e çok uzak düğünden sonra ne yapıcam bilmiyorum.

Tibetin annesi dedi ki...

Geçmiş olsun. biraz boşver, güzel şeylere odaklan. uzun zamandır görmediğin, sevdiğin birini ara mesela. sesini duymak iyi gelecektir. kendine iyi bak...

Sihirli Günce dedi ki...

Geçmiş olsun Zeynep.Dikkat et kendine.Bol bol fotoğraf çek.Sen bu konuda çok başarılısın ve eminim ki sana çok iyi gelecektir..

inci çiçeği dedi ki...

Zeynep, geçmiş olsun, güneşli güzel günlere arkadaşım, mimledim seni:)))

hüznün tadı dedi ki...

Zeynep,geçmiş olsun. Çarpıntı geldiğinde sağ burun deliğini elinle kapat sol burun deliğinden sakin sakin nefes alıp ver. Bana iyi geliyor. Dene istersen...

Buket dedi ki...

ah zeynepcim sakinleştiricini sen kendinmi bıraktın? neyse dr kontrolüne az kaldı diyorsun.ne verirse saati saatine iç. bu tür tedaviler aylar sonra cevap veriyor unutma.moralini bile ilaçlar düzeltecektir..

Deli Anne dedi ki...

Zeynep'im geçmiş olsun.. Sanırım havalar tetikliyor içimizdeki karmaşayı.. Leylak dalının dediği gibi kendini dinleme bence de.. yani ben öyle yapmaya çalışıyorum.. Dinlersem kendimi kalbimin durmasına neden olabilirim.. Dilerim düzelirsin tez zamanda.. sevgiler.

Syhn dedi ki...

bende hiç yeni film izlemeidm ama rapunzeli izlemek istedim şimdi ;)