KUTLAMALAR BAŞLADI ... AKSİLİK BİLE YAŞANDI... ve OLAYLARIMIZ :)

Melisa'nın aslında yarın ( 15 Nisan) doğumgünü, ama bir arkadaşıyla aynı günde doğduğu için, sınıfta farklı günlerde kutlama yapılmasına karar verildi. Ben bir gün önceyi kabul ettim. Melisa'ya nasıl anlatacağız konusuna gelince, doğum gününü perşembe günü kutlayacağız, cuma günü de annane ve dedeyle kutlıycaz dedik, gıkı çıkmadı kızımın.  Sabah kalkar kalkmaz yanımıza gelip, bugün benim doğum günüm, öpücükleriyle uyandırdı. Hemen elbisesini giymek istedi. Sabah benden sonra evden ayrıldıkları için, babamız gün içinde arayıp Melisa'nın bugün ki olayını anlattı.
Bizim ki asansördeyken, aynada kendini incelemiş. " Baba üniversiteye giderken küpe takmama izin veriliyor mu? " " Veriliyor tabi, ama ilkokulda takamayacaksın, çünkü yasak "
Bizim cimcime düşünüp " Bende o zaman saçlarımı iki örgü yaparım, kulaklarımı kapartır ve küpelerim gözükmez demiş" . Allah'ım herşeyin çözümünü bulmaya ne kadar meraklı, ve mücadeleci. Bir yandan iyi, bir yandan da ben de epey mücadele edicem galiba diye düşünüyorum.


Aksilik ya, benim her zaman ki payıma düşeni yaşamam gerekiyor ya, okula gitmeme yarım saat var.Okulu, pasta geldi mi diye aramak ihtiyacı duydum. İki gün evvel siparişini vermişim, uzun uzun not aldırmışım. Saat 12'de orada olması gerekiyordu.Kadın demesin mi, unuttuk, listeye almayı unutmuşuz. Hemen hazırlıyoruz dedi. Saat kaça kadar opsiyonumuz var diyor bana. Okul kaçta kapanıyor falan diyor. "Siz neden bahsediyorsunuz, yarım saat içinde orada olması gerekiyor " dedim. Tamam hazırlıyoruz hemen dedi. Kapattık telefonu. Sonra yine açtım, yetiştiremeyecekseniz, söyleyin bana çaresine bakayım, dedim. Yetiştireceğiz, hazırlanıyor, dediler. "Ben şimdi sizin yaptığınız pastadan da şüphe ederim, taze mi olur temiz mi olur. Hazır kekiniz var mı? " " Şimdi hazırlanıyor, çok taze olucak tabii , yeni yapılıyor çünkü"dediler. Kendimden geçtim tabi, " Rezil etmeyin beni oralarda, okulun belirli programı var, öyle 1 saat falan gecikeceksiniz, bilmem lazım..."Tam bana göre, adrenalin... Adrenalin adrenalini çekiyor galiba... Neyse ben okulu aradım, biraz gecikebilir dedim. Sınıf programını aksatır mı aksatmaz mı? konuştuk, bir aksilik yok. Ben yarım saat sonra yola çıktım, 5 dakika sonra mesaj attılar, pasta teslim edildi diye. Geri teşekkür mesajı  çektim.Neyse ki herşey tam zamanında konuşulduğu gibi başladı. Kızımı öyle heyecan içinde görünce herşeyi unuttum. Çocukların hepsi aynı anda konuşuyor. Herbiri kendini tanıtıyor. Birşeyler soruyorlar bize. Pasta kesme merasimi bitti, fazla pasta meraklısı değilim. Dilimimi sonuna kadar bitirdim, iyice test ettim. Gerçekten lezzetli ve tazecikti . Sonra takı töreni , pardon hediye töreni  :) başladı. O da bittikten sonra bize müsaede diyip işlerimize geri döndük.

Okulda genelde şöyle bir gelenek var. Doğumgünü olan çocuk, annesiyle birlikte geri dönüyor. Ama ben Melisa'ya erken kutlama olucak , ben seni alıp ofise getiremem demiştim.  Bizim cimcimenin 2. olayı, Öğretmen pasta geciktiği için annende  1 saat kadar gecikebilir diyince, "aa daha iyi , annem geç gelirse, o zaman buradan sonra beni işyerine götürür diyip, sevinçten havalara uçmuş" . Öğretmenimiz , Melisa'nın bu tepkisini anlattığında anlayamadım, sonra jeton düştü, " siz ne diyorsunuz, bunun hesabını mı yapıyor bu cüce " dedim. Şunu anladım ki çocuklar birşey istediklerinde gerçekten, canları istedikleri için istiyor ve o yolda herşey yapmaya hazırlar.

                                           Toplu olarak sınıftan bir fotoğraf..

veeee doğum günü hediyesi, hediyemiz, hepimizin. :) PS3 ve movecontroller. Kamera takıyorsunuz PS'ye ve TV'ye,  elimizde mesela raketle tenis oynuyorsunuz. WIFI gibi birşey. Hepimiz aynı anda ailecek birşeyler yapacağız.
Bunlarda aldığı hediyelerden bazıları, bazısını hemen kullanmaya başladı,hatıra olsun kızım fotoğraflarını çekelim demeye kalmadı, bir kaçı odasına götürdü...

Yorumlar

Burcu dedi ki…
şu saat itibariyle güzel kızın iyi ki doğmuş iyi ki var :) mutlu huzurulu ve sağlıklı bol şanslı bir hayatı olsun tatlım :) benim içinde öp onu şanslı olduğunu söyle senin gibi bir ailesi olduğu için :) doğum günün kutlu olsun Melisa :) öpüldünüz sevgiler...
Selin Ergeçer dedi ki…
Canim neyse ki sonunda hersey yoluna girmis :) tekrar tebrikler,nice dogumgunlerine ;))
İkiz Annesi dedi ki…
Doğum günü kutlu olsun prensesin.İşlerin yolunda gitmesine ayrıca sevindim.Nice sağlıklı,güzel yaşlar dilerim:)
Sümeyye dedi ki…
ne kadar cici olmuş prenses,bayıldım elbisesine...iyi ki doğmuş,daha nice güzel günler onunla olsun,yüzünden gülücükler hiç eksik olmasın inşallah...
özlemköse dedi ki…
Ne kadar güzel bir kız oluyor gittikçe değil mi? O tatlı yanaklardan öp benim için Zeynep Abla :):)
Öpücükler
Aycan dedi ki…
Ayyy fıstığm ne güzel olmuş.Nice yaşlara inşallah.Melisayı öpün lütfen.Sevgiler;
Ülkü dedi ki…
Maaşallah elbise çok yakışmış kızımız zaten prensesler gibi :) sevdiklerine sağlıklı huzurlu mutlu nice yıllara güzelim :)
thalassapolis dedi ki…
İyi ki doğdun Melisa nice nice yıllara güzel yüzün hep gülsün Sevgiler
Meyra dedi ki…
Melisa iyiki doğdun sağlıklı güzel yaşların olsun..Hem bak PS3 sahibisin artık annenlerde nasibini alacak ve başından kalkamayacaklar:)) bizde evde wii gecelerinde yorgun düşen bedenimizi ihya edemiyoruz:)) zeynepcim kızına öpücükler ve bu güzel aileye mutluluklar...
kara kitap dedi ki…
melisa'ya nice mutlu yıllar. iyi ki doğurmuşsun yoksa nasıl yaşayacaktın böyle heyecanlar. :))
Tibetin annesi dedi ki…
Mutlu yıllar cimcimeye. dediğin gibi sıkı mücadeleci bir çocuk olacak belli ki :)
New York'tan dedi ki…
Nice senelere Melisa, heyecanla okudum acaba pasta yetisti mi diye ama her sey yolunda gitmis, gule gule kullanin hediyelerinizi :)
Didem Yazici dedi ki…
İyiki doğmuş prenses, iyiki oğlumunda arkadaşı olmuş :) Nice senelere, sağlıkla ve huzurla :)
Oğuz hediyeyi kendine almış gibi geldi bana :) Güle güle oynasın prenses...
Buket dedi ki…
tatlı prensesin yeni yaşı kutlu olsun cnm..aksilikler insanın canını sıkıyor ama neyse atlatmışınız.yakın olsaydım ona doğumgünü partisi hazırlardım :)
Mutlu , sağlıklı , şanslı , başarılı bir hayatın olsun Melisacım...Nice yıllara:))
Hediyelerini de sevinçle kullan...
Syhn dedi ki…
ufaklığı kıskandım mı ne? duygularımdan pek emin olamıyorum :D
doğum günü kutlu olsun yüzünüz hep böyle gülsün..
koşuşturmalar olsa da sonuç hep iyi olsun ;)

Popüler Yayınlar