25 Nisan 2011 Pazartesi

PAKETTEN NELER ÇIKTI !


Arkadaşlık dostluk nedir? Neyi düşünmektik, ne istemektir, neyi kastetmektir, neyi hissettirmektir, ne vermektir, ne söylemek, söyletmektir, neyi tattırmak, nerelere götürmek istemektir, neyi okutmak, neyi izlettirmektir,  haberdar ettirmek, neye sevindirmektir, ne için mutlu olsun, ne kadar düşünsün, neyi yapsın -yapmasın, nereye gitsin gitmesin, paylaşmaktır. Farklı birşey bu. Çok farklı, bilmiyorum bu kadar detaylı yaşayan var mı ?
Benim böyle bir arkadaşım var işte. Arkadaş mı sadece, dost mu, kızkardeş mi, akrabamı... hepsimi hiçbirimi... daha mı değerli... daha mı cüretkar, tatminkar, uzaktan acı çektirmeden mi, düşünceli ve içten... mecbur mu değil mi... Semra var Semram var. Önümde arkamda. Ortaokul, Lise ve üniversite yıllarımızı bir arada geçirdik. Gofretimizin, çikolatımızın, sakızımızın, sandiviçimizin yarısını paylaştık, gazozumuzun, ayranımızın, kolamızın... Kitaplarımızı, müziklerimizi, gazete küpürlerimizi, bilgilerimizi, silgilerimizi, kalemlerimizi paylaştık.
Bu paylaşım  ayrı yakalarda oturmaya başlayınca, azaldı. Ama Semram , yine herşeyini paylaşıyor benimle. Biriktiriyor, üzerlerine not alıyor, yarısını kullanıyor, aldığı enteresan  bir duj jelini, deodorantı, ya da sabunu paylaşıyor. Yeni ve ilginç bir ürün detayını, broşürünü, yeni bir cafenin menüsünü, kitap ayraçlarını, haber notlarını...
Paylaşım bizi birbirimize yakın tutuyor. Herşeyden önce, vakitte olmasa birbirimizi görmeye hergün , ben onun aklından geçiyorum, o benim aklımdan geçiyor. Sanırım o daha fazla düşünüyor beni. Melisam doğduğundan beri , tabiiki bir önceliğim var. Ama Melisa'dan öncesi de vardı ....
Gönderdiği kargo paketinden çıkan paylaşımları , pakete sığdırabildiklerinden bir kısmı da yukarda ...

16 yorum:

New York'tan dedi ki...

Allah daim etsin dostlugunuzu, hediyelesmek muhabbeti arttirirmis ya ne kadar dogru :))

Ful yaprakları dedi ki...

insanın böyler dostları olması ne kadar güzel maşallah:))

ben de dünyama beklerim,

sevgiler,

ful.

Ülkü dedi ki...

Ne kadar güzel bir dostluk maaşallah, çok güzel paylaşmak daim olsun inşaallah, ne mutlu size :)

Sihirli Günce dedi ki...

Çok güzel ya..Eskisi gibi hala dostluğunuzu sıcak tutmak,bu gönderilenlerin içeriği sayesinde yine birşeyler paylaşmak,hiç kopmamak..Benimde var böyle bir tane dostum.Gülden'im:)

zeynep dedi ki...

imrenilecek kadar güzel bir arkadaşlık..nazar değmesin korkarım hep...

Meyra dedi ki...

gazoz bile var ne güzel bir dostluk:)şanslısın nazar değmesin inşallah dostluğunuz daim olsun..

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çok farklı ve güzel bir arkadaşlığınız varmış zeynepcim...Neler neler saklamış,çok eğlenceli:)
Arkadaşlığınız hiç bozulmasın...

Deli Anne dedi ki...

Allah daim etsin dostluğunuzu ve korusun bu güzellikte.. Ne mutlu sana Zeynep'im.. Ne mutlu Semra2ya elbette.. sevgiler.

Tibetin annesi dedi ki...

vallahi bravo, ne güzel bir paylaşım bu böyle :)

Tuna dedi ki...

Paylaşmanın heyecanını ve keyfini çok güzel anlattın.Ne mutlu size..Daim olsun..

laleninbahcesi dedi ki...

Benimde böyle bir arkadaşım var... Yazılarımda adı geçer bazen; Aysel... ben çok uzaklarda yaşarken böyle kargolar gönderirdi bana... Yaşam daha anlamlı gelir bana böyle şeyler yaşayınca...

Yeşim dedi ki...

Böyle dostlar lazım hayatta herkese :) Ne mutlu size bu güzel dostluğu yakalayabilmişsiniz :)

CEPAYNASI dedi ki...

benim de var böyle bir dostum,şanslılardanım yani:)

Buket dedi ki...

ben de çok severim böyle çantayı boşaltınca toplanan dolu şeye bakmayı ,okumayı..

Didem Yazici dedi ki...

Cok eglenceli bir paket gondermis yine Semra :)
Benimle de arkadas olur mu acaba ? :)

NzN dedi ki...

ahh bayılıyorum ben böyle güzel şeyler okuyunca ya da görünce:))
ben de şanslılardanım aynen ortaokuldan beri dibimde olan( bazen fiziksel bazen de ruhsal olarak ) bir "camım" var...
hiiç bozulmasın hep artarak gitsin bu güzelliğiniz umarım ki :))
çata da nefismişş....