YENİ ÇAMAŞIR TORBASI VE GLO DOODLE.


Melisa halen, bebeklik kirli torbasını kullanıyordu. Çabuk doluyor ve sığmayanları bizim torbamıza koyuyorduk.  İkea'dan aldığım ve bir kısmını mutfakta ki masama örtü yaptığım kumaşın diğer kısmını anneme verdim ve kullandığımız çamaşır torbalarını gösterdim. Bunlara benzer olsun dedim, ama sonuç neredeyse benim sığacağım bir torba :) ... Kocaman. Şimdilik, eski torbanın asılığı yere astık. Ama asıl yeri, ya kapının arkası olucak, ya da diğer ikisinin yanına banyoya asılacak.


Melisa'ya geçen ay , iyi uykular hediyesi olarak, GLO DOODLE diye bir oyuncak aldık. Tam olarak oyuncak olmamakla birlikte, resim yapıyor üzerine ve ışığını yakıp eğleniyor. :) Yolculukta ve karanlıkta oynanan bir oyun. Hiç elinden bırakmak istemiyor.

Yorumlar

Sihirli Günce dedi ki…
Torba büyük olmuş olabilir ama deseni çok güzel..;)
GLO DOODLE güzel bir ürünmüş.Çok eğlenceli resimler yapabilir.Peri'de de AQUA DOODLE var.Şimdi pek fırsat bulamasa da önceden epey oynamıştı onunla...
Tibetin annesi dedi ki…
şu oyuncaktan benim de alasım vardı ama cesaret edemiyordum. madem denenmiş, o zaman alayım artık ;)
francesca mckennitt dedi ki…
Değişik bir oyuncakmış, hiç duymamıştım daha önce :)
thalassapolis dedi ki…
torba çoook güzel olmuş Aqua dooddle da Almina'nın listesine eklendi :) Sevgiler
Elifinelizi dedi ki…
Anneler sever daha iyisini yapmayı, torba nerdeyse Melisayı yutacak . Şimdiki çocuklar ne şanslı benim bile oynayasım geldi , harika ışıklar filan çok beğendim gerçekten . Senden farklı bişi beklemezdim . çizimler ve Melisa:)
Yeşim dedi ki…
:) Kirli torbası adına yakışmayacak kadar güzel olmuş tatlım. Anneciğinin ellerine sağlık. Glo Doodle diye bir oyuncak duymamıştım ben de. Daha neler görüces bakalım :)
Yeşimcim, renkleri müthiş dimi; Plaj çantası bile olur. Paletler, havlular, kum kovası, top, :))

Elifcim, Torba hem melisayı hem beni yutar. Annem demesin mi, buna nevresimlerinizi atın... bende direk nevresimler makinaya gidiyor annecim dedim. Ama güzel bir hatıra oldu...
Thalassapolis; 2-3 yaşındaysa aqua uygun, ama biraz daha büyükse, bunu tercih edebilirsin. Çünkü o kuruyor ve resim kayboluyor.

francesca; ben bile elimden düşüremiyorum. Çiziyorum desenlerimi siliyorum :)
Tibetin annesi ; şiddetle tavsiye ederim.

sihirli günce; desenine bayılıyorum zaten. annemden de güzel bir hatıra oldu bize. :)
Buket dedi ki…
zeynepcim , bir de nerden aldın bu oyuncağı ? o kadar oyuncakçı geziyoruz ama hiç görmedim.yada belki de farketmedim.melisa odasında yatıyormu bu arada??
Çok neşeli bir çanta,anne-kız sağlıkla kullanın ...Annenin de ellerine sağlık...
CEPAYNASI dedi ki…
kirli torbasının renkleri ne güzelmiş:)
cıvıl cıvıl...
Syhn dedi ki…
bu oyuncak gözlerini bozmasın?
annem karanlıkta tv izletmez bana da ordan çağrışım yaptı :)
Buketçim, Toyzz shopta bulduk. Evet yatağında y Melisa bir aydır yatıyor. ödüller çok iyi geldi. Alışkanlık haline getirdi ve artık ödülde istemiyor. Ben o doğduğundan beri 6 yıldır ilk defa eskiye döndüm ve deliksiz uyuyorum sabaha kadar.
syhn , televizyon daha fazla bozuyordur. cok yumusak bır ısıgı var. cok keskın degıl.

cep aynası; ıkeada cıvıl cıvıl daha nıcelerı var. :)

Popüler Yayınlar