8 Mayıs 2011 Pazar

DÜNDEN BERİ.... PELİN PEMBESİ....FANZİN.... VE BİRAZ ÖZGÜRLÜK

Dün Melisa'nın okulunda anneler günü kutlaması vardı. İki şarkı hazırlamışlar, şiir okudular, ve drama yaptılar. Duygulandık, fotoğraflar çektik, bu minik hediyeyi verdiler.

                                                 Yaka iğnem
Benim minik kızım, o şarkıları söylerken gözlerimin içine bakamıyor, duygulanıyor. Evde de söylediği zaman koşup boynuma sarılıyor. İnsanın yavrusuyla arasında  ki bağ çok farklı. Yavrummm diye hitap ettiğimde, annemmm diye boynuma atlıyor.
"Annecim herşeyden önemlisi yaşamamız " diyor. Ne geçiriyorsa aklından. Ben duygularıma yenik düşüp neden böyle diyorsun diyemedim daha.
Ben de annemin boynuna sarılamıyorum, anneler gününü kutlarken, ağlamama engel olamıyorum. Yanımda olamayacağı zamanlar geliyor aklıma, o da benim gözlerimin içine bakamaz bu durumlarda.
Bu konuda günü yaşayamayıp, melankoli sarıyor beni. Aklınıza gelecek her özel günde bu şekilde. Yapamıyorum.

Bugün sevgili Buket http://pelinpembesi-buket.blogspot.com/  ' le buluştuk. Günübirlik İstanbul'a gelmişler. Öncesinde görüşüp, eğer İstanbul seyahati olursa mutlaka görüşelim demiştik. Sanal dünyada , ortak zevklerle bir araya gelip sonrasında karşılıklı sohbet etmenin keyfine diyecek olmuyor.  Yaklaşık 1 saat kadar birlikte sohbet ettik, benim için çok güzel bir gündü. En kısa sürede iadeyi ziyareti gerçekleştireceğim. Buket , Fanzin yazıyor. Ben daha evvel bu şekilde bültenler görmüştüm, ama detayını ve içeriğini bilmiyordum. Bence çok keyifli bir olay, fanzin yazarı olmak. Bloglardan önce fanzin varmış. Sizlerin de bu konuyu incelemenizi tavsiye ederim.

Sevgili Buketten bana gelen minik süprizler...

                                        Minik taşım ve magnetim.
       Melisa'nın cicileri. Nasıl yakıştı anlatamam, ama fotoğraf çektirmedi :)


Buket'ten ayrıldıktan sonra, kendime biraz vakit ayırmak istedim. Uzun zamandan beri ilk defa, kendi başıma D&R 'da dergilerin, kitapların önünde dakikalarca vakit geçirdim. Kitap almamak için çok zor tuttum kendimi, bitireceğim kitaplar bitmeden, kitap almayacağım. Ama kitap ayracı için engel olamadım kendime, özellikle bu meleği görünce,....  Defterim de kraf kağıdından, yeni eskizlerim için.

8 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Öncelikle anneler gününüzü kutlarım... ben de özel günlerde bir garip duygusallaşırım...
Hep evdeki kitaplar bitmeden asla kitap almayacağım derim yine de dayanamam...

Meyra dedi ki...

30 yaşıma geldim koca kız oldum halaa anneme hediye verdiğimd ekarşılıklı ağlaşırız:))Melissa ne yapsın duygulanmakta haklı böyle cici bir annenin yanaklarından öperek anneler gününü kutlarım:)

Sihirli Günce dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun Zeynep.İkinizde çok tatlısınız:)))

özlemköse dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun Zeynep Ablacım..İlk fotoğrafa bayıldım :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim ne mutlu ve özel bir gün yaşamışsın,böyle güzel bir anne olduğun için seni kutluyorum...
Buketle ne güzel olmuş görüşebilmeniz bir dahaki sefere inşallah ben de olurum.
Defterine çizeceklerini merakla bekliyorum.
Sevgiyle anne-kız ikinizi de öpüyorum.

Elifinelizi dedi ki...

Canım benim duyguları bu denli yoğun yaşamak , bugünleride melankolik kılıyor ister istemez . Melisanında gözlerinden mutluluk fışkırıyor.
yeni çizimlerini merakla bekliyorum.
aaa bu arada çok kıskandım :) ne güzel görüşme imkanı bulmuşsunuz Buket ile

Buket dedi ki...

Zeynepcim ben de o kadar memnun kaldım ki bu görüşmeden.Geleceğim mi derken tanışma fırsatımız oldu.En kısa zamanda Natali ve seni de bekliyorum.
Bu arada Elif'le de tanışmayı umuyorum.....

Deli Anne dedi ki...

Zeynep'cim ışıl ışılsınız ne güzelsiniz maşallah.. Hele senin gözlerinin parıltısına bayıldım.. çok güzel bir annesin.. Melisa da pamuk prenses gibi..

Sevgiler