10 Mayıs 2011 Salı

GALATASARAY KURASI HATIRASI .... NATALİ, DİDEM , BEN

Bugün Didem'le   birlikte , Galatasaray İlkokulunun düzenlediği kuraya kuzularımızı kayıt yaptırmak için Taksim'e gittik. Bakalım bizimkilerin kaderinde var mı, bu okulda okumak. Bir yandan çıksın diye dua ederken, bir yandan eğer hayırlıysa olsun diye dua ettik. Pazar günü kura çekilecek ve o gün herşey netleşecek. Bizi zorlayacak tek şeyin okulun Avrupa yakasında olması ve Melisa'nın erken yatıp erken kalkmaya alışması olduğunu düşünüyorum. Bu konuda eğer çok istekli olursak, başarılı olacağımıza da inanıyorum.


Okuldan çıkar çıkmaz aynı sokakta Ara Güler'in oturduğu apartmanın yanında , Ara Cafe var. Kendisinin değil, kiracısı oraya onun ismini vermiş. Erken saatlerde olduğu için oturmadık, ama fotoğraflamak istedim.
Umarım bir gün orada kendisine rastlarım. Tanışmak çok istiyorum çünkü.

Sonrasında, hemen yakınında ki Saint Antuan kilisesine uğradık. Taksim'e ne zaman gidersem gideyim, artık alışkanlık, eğer Galatasaray'a kadar inersem, oraya da uğramak istiyorum . İstanbul'lu ve Taksim'li olmanın bir alışkanlığı, her dinden her mezhepten, Allah inancı olan ve çok da radikal olmayan herkesi orada görebilirsiniz. Ayrıca Fotoğraf çekmek içinde çok güzel görseller sunuyor bize. Dua ettim. Şükür ettim, kendimi Allah'a emanet ettim ve oradan da çıktık, İstiklal caddesinde yol almaya başladık


.




Didem'le birlikte geziyoruz, ama en çokta sohbet ediyoruz. Bir kaç mağazaya girdik çıktık. Sonra Nataliyle buluşmak üzere, Nişantaşına doğru yürümeye başladık. Zamane kahvesinde buluştuk. Birşeyler yedik. Sohbetimiz çok keyifliydi. Kitaplardan, filmlerden, hayata dair herşeyden sohbet ettik.  Didem'le Natali ilk defa karşılaştılar, tanıştılar. Bu önemli günümü onlarla birlikte geçirdiğim için sanırım en çok ben keyif aldım.

Kahvelerimizi de farklı bir yerde içelim dedik. Natali bizi Backhaus'a götürdü. http://www.backhaus.com.tr/
Orada da epey sohbet ettik, derin konulara indik. Toplamda , üçümüz buluştuğu andan itibaren 1'den 5'e kadar 4 saat sohbet etmişiz. Evde çoluk çocuk beklemese sanırım, daha da devam ederdik.

Geriye dönüşümüz vapur sefasıyla Kadıköy'e geçmek oldu.

Mutlu son. :)

11 yorum:

Buket dedi ki...

ooff çookk kıskandım ama :)) birgün belki dörtlü buluşma yaparız değil mi? bakalım çekiliş ne olacak, ben de çok merak ediyorum.ama gerçektende hayırlı olacaksa olsun.hayatı hep böyle seçimler, şanslar etkiliyor işte.
güzel bir günde , güzel sohpet eden 3 güzel kızı çoookk öpüyorum burdan !!!

Didem Yazici dedi ki...

Zeynepcim, çok güzel, güneşli, keyifli, bol sohbetli bir gündü.
İnşallah Pazar günüde böyle mutlu poz veririz :)

Burcu dedi ki...

tatlım ben hala istanbuldayım :) hafta sonundan sonra gidicem eğer musait olursak görüşme şansımız var tlf yazmıştım haberleşebiliriz sevgiler canım :)

A-H dedi ki...

hayirlisi olsun hakikaten ama boyle seylerde "kurada cikacaklarin istesi coktan hazirdir bile" demekten kendimi alamiyorum ben ne yazik ki :( umarim oyle degildir ;)

laleninbahcesi dedi ki...

Saint Antuan'a ben de mutlaka uğrarım her seferinde.
Tatlılarda gözüm kaldı:))
Kurada bol şanslar diliyorum

Anne İş'te dedi ki...

Kurada bol şans dilerim sevgili Zeynepumarım hakkınızda ayırlısı olsun ve mutlu sonlar olsun

colette dedi ki...

Kurada bol şans dilerim,hayırlısı olsun !Size özendim kızlar haberiniz olsun,çok tatlısınız,Allah nazardan saklasın üçünüzü de...

Meyra dedi ki...

şimdi didemden geliyorum onada söyledim hasetimden oturduğum yerden kalkamıyorum sizin bu gezmeli hallerinize feci imreniyorum:(( kura umarım istediğiniz gibi sonuçlanır zeynepcim;)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim umarım güzel kızına bu okulda güzel bir kapı açılır ama olmazsa da üzülme çünkü daha niceleri olur:)
Dün felekten çalınmış bir gün gibiydi ,sizlerle olmak bana da keyif verdi.Teşekkürler...
En kısa zamanda tekrar birlikte olalım,Buketcim sen de katıl bize ve başka kim isterse...

Deli Anne dedi ki...

Abarey! ne anne ama.. e kaçırdık ya kurayı!!! hoş inancım yoktu hiç, olmazdı zaten.. Zeynep'im inşaallah Melisa şıp! diye çıkar kurada hayırlısıyla.. ayrıca çok güzel gözlerin var.. hem estetik olarak güzel hem de ruhen güzelliğin yansımış gözlerne.. ışıl ışıl.. maşallah!

tülin dedi ki...

Çok tatlısınız.