22 Mayıs 2011 Pazar

KEYİFLİ BİR HAFTASONU ...

Artık yaz geldi diyebilirizi kanıtlamak için ,dün Bostancı sahiline gittik, montlarımızı evde bırakarak. Bisiklet sezonunu açtık. Melisam babasıyla bisiklet- scooter keyif yaptı . Bende yürüyüş ve fotoğraf keyfi yaparak onlara katıldım. Sonra çocuk parkında buluştuk. Melisa uzun dakikalar boyunca parkta kaydıraktan kaydı. Deniz havasını derin derin içime çektim, güneş ve hafif rüzgar ruhuma çok iyi geldi.


Balık tutmak isteyen var mı ?

ya bu güzel balonlara atış yapmak isteyen...

ben bu keyfi yapabilmem için önce bisiklete binmeyi öğrenmem gerekiyor.

Bugün de Didemlerle birlikte piknik yaptık. Çocuklar yine keyifle oynadılar, kavga ettiler, barıştılar, kavga ettiler, barıştılar, keşif gezisine çıktılar. Keyifli sohbet yeni bir haftaya başlamadan önce bana çok iyi geldi. Fotoğraflar çektik. Beykoz çam ormanının keyfini çıkardık.

bu ışığı yakalamak büyük şans sanırım.

çocuklarımızın keşif gezisinden bize getirdikleri çiçekler
Benim çektiğim fotoğraf.

Deniz'in çektiği fotoğraf ( onun ki daha güzelmi ;)
Canım arkadaşım :)

Kitabı sonunda bitirdim. Ara Güler'i sevdiğim için , kitap hoşuma gitti. Ara Güler öncesi ve sonrasını anlatıyor.
Kısa süreli evliliklerinden ve sonrasında Paris'te ki yaşamından ve iş hayatından bahsediyor.
Benim özellikle ilgimi çeken birkaç şeyden sadece birini paylaşmak istedim.



Ara Güler'le tanıştığın gün çekilen fotoğrafı


 devamı için kitabı okuyabilirsiniz :)


15 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzel bir hafta sonu olmuş
Rengarenk balonlara bayıldım.Benimde binmem için öğrenmem gerek:)

Elifinelizi dedi ki...

ne keyifli anlar . sevilen dostlar ohh ohh pek güzel pek . fotoğraflarda yaşatmış o anları

Sitare dedi ki...

güzel resim çeken insanlar çok derin bakanlar oluyor hep.derin bakan derin düşünür haliyle.ben de takıldım peşinize:)sık sık uğrarım artık.bu güzel resimlerden mahrum kalmak olmaz değil mi ama:)

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Resimler harika... Biz de yaşadık adeta... Ara Güler yazıları da öyle...

Buket dedi ki...

zeynep , fotoğrafçılığın çok ilerliyor.bakış açın genişleyip çok güzel şeyler çekiyorsun.hepsine bayıldım, özellikle balon fotolarını seven biri olarak balonlara..dideme de sevgilerle...

CEPAYNASI dedi ki...

fotoğraflar süper:)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim fotoğraflarını çok beğendim sanatsal olmuş,ormandaki ışık favori...
Melisa da çok güzel.
Kitabı beğendiğine sevindim:)
Bugün de hava tam pikniklikti , iyi yapmışsınız.

New York'tan dedi ki...

Resimlere bayildim cok guzeller :)

Yeşim dedi ki...

:) Harika bir hafta sonu olmuş hepiniz için :) Fotoğraflar muhteşem tatlım.

Syhn dedi ki...

evet evet o balonlara atış yapmak istiyorummmmmmmm

Deli Anne dedi ki...

Ara Güler'i severdim ya iyice heves ettirdin bu kitaba Zeynep'im.. fotoğraflar desen şahane.. bisikletliyi ve balonları çok sevdim.. Bir de senin güzel yüzünü:)

Didem Yazici dedi ki...

Bende bisikletli fotoğrafı çok sevdim. İKimizin fotoğrafıda çok güzel !
Emre huysuz olunca bende huzursuz oluyorum ama yinede piknik çok güzeldi :) Seninle geçen haftasonum hep keyifli geçiyor zaten, iyiki varsın Zeynepcim :)

Sihirli Günce dedi ki...

Bütün fotolar çok güzel:)Artık yaz gelsin gerçekten..

francesca mckennitt dedi ki...

Hangisine yorum yapacağımı şaşırdım fotoğraflardan :))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

bende herkese ne yazacağımı şaşırıyorum :)
yorum okumak çok hoşuma gidiyor, aynı şeyleri okuyup duruyorum.