NE OKUSAM.


Haziran'ın ilk haftası tatile gidiyorum. İkinci haftası , Pakistan'da ki mektup arkadaşım ailesiyle birlikte İstanbul'a geliyorlar. 9 gün , onları misafir edeceğim ve birlikte İstanbul'u gezeceğiz. Küçük hazırlıklara başladım.
Amacım ilk hafta iyice dinlenmek, güneşe denize gökyüzüne bulutlara kitaba doymak.
Okunmamış kitaplarımdan bir kısmını bir araya getirdim. Seçmeye çalışıyorum. Alsın götürsün beni diyorum.
Bana yardımcı olun, ya da tavsiye de bulunun. Siz en son tatilinizde ne okudunuz, hangi kitap sürükledi sizi başka dünyalara, tavsiyelerinizi bekliyorum.

Yorumlar

francesca mckennitt dedi ki…
Hiçbirini okumamış olsam da(hayret!) masumiyet müzesinin çok övgüsünü duydum, oyum ondan yana :)
laleninbahcesi dedi ki…
Valla bir yorum yazıyordum yarıda kayboldu ne hikmetse:)) gelirse artık fazlalıkları silersiniz. Masumiyet Müzesini bir tatil kitabı olarak düşünemedim...Firarperesti bir yudumda okursunuz o yüzden tek başına yetmez. Cahit Uçuk kitaplarının hepsini okudum... Bir İmparatorluk Çökerken en güzel kitabıdır...
Ben tatile gidiyor olsaydım mutlaka bir Hruki Murakami ile giderdim. Şezlonguma uzanıp, kızgın güneş altında bir gerçeklik bir düşsellik gider gelirdim:))
Ben son tatilimde İpek Çalışlar'ın HALİDE'sini okumuştum.
Bu soruyu bana sormayacaktınız bir yazasım geldi anlatamam:))
sevgimle
francesca; teşekkür ederim. senin önereceğin başka bir kitap var mı. ya da favori kitabın
lale hn. :) uzun yorum okumaya bayılıyorum ama biliyormusunuz. Firarperesti okumaya başladım bile.Murakaminin hangi kitabını önerirsiniz.
laleninbahcesi dedi ki…
hepsini aslında:))
Tek bir kitapla gidecekseniz Sahilde Kafka... eğer okuduysanız Zemberek Kuşunun Güncesi ama iki ince kitap götüreyim derseniz; Sınırın Güneyinde Güneşin Batısında ve İmkansızın Şarkısı...
birgünlük dedi ki…
masumiyet müzesini okumuştum ben, hatta blogumda da paylaşmıştım

http://birgunlukseyler.blogspot.com/2011/04/ne-okudum-masumiyet-muzesi.html

tavsiye ederim, beni alıp eski istanbul'a götürmüştü bu kitap...
Didemin Guncesi dedi ki…
Masumiyet müzesini keyifle okumuştum ama tatil için biraz kalın bence. Orhan Pamuk'un "Yeni Hayat" ve "Cevdet Bey ve Oğulları" kitaplarını tavsiye ederim. Birde Buket Uzuner'in "Kumral Ada, Mavi Tuna" kitabı çok güzeldi.
defne soysal dedi ki…
Yazın okuyup etkisinden kurtulamadığım çok sevdiğim ve o yazı bana unutulmaz kılan kitabı soruyorsan: Kenize Murad- Saraydan Sürgüne, Hararetle öneririm.
Senin fotoğraflardan kitaplara bakınca Masumiyet Müzesi okuduğum bir kitap. Güzel bir kitap ama sanki soğuk havaların kitabı gibi. Cahit Uçuk ve Adalet Ağaoğlu ise daha ciddi ortamlarda okunması gereken kitaplar gibi düşündüm. İyi tatiller, bol düşler
serrose dedi ki…
Ohooo Lale abla bitirmis yorum isini ben uzerine bir sey ekleyemem :)

Ben de hicbirini okumamimisimbilemedim

iyi tatiller
kara kitap dedi ki…
masumiyet müzesi bence de sanki kışın battaniye altında okunmalı.firarperestse çabuk biter,çerez niyetine,belki sabır ile koruk olabilir.ama bence de eğer varsa tatile bir murakami götür.iyi tatiller. :))
Meyra dedi ki…
firarperest tatilde iyi gider diye düşünüyorum zeynepcim bence al onu raftan at valize ne dersin;) hem sana bol güneşli ve dinlenmeceli iyi tatiller diliyorum canım...
özlemköse dedi ki…
Zeynep Ablacım şu anda ben de Masumiye Müzesi'ni okuyorum, hatta üçüncü okuyuşum. Hatta bu kitap üzerine bilimsel bir çalışma yapıyoruz bir arkadaşımla...
Syhn dedi ki…
masumiyet müzesiyle başla firarperestle devam et. okuduğumdan değilde türlerinden ve yazarlarını tanıdığımdan açılışı öyle yapman gerektiğini düşündüm :)
Nihan Sarı dedi ki…
ben en son iskambil kağıtlarının esrarını okudum. hoşuma gitti. bilmem severmisin:))
Benim favorim Masumiyet Müzesi ben çok da çabuk okumuştum ama herkes sevmiyor.Elif Şafak kitaplarından Baba ve Piç en sevdiğim ama firarperest de kısa kısa olduğu için sıkılmazsın.
Ben İmlkansızın Şarkısını da okudum yıldızımız barışmadı bu yazarla ama sendeki kitabı bundan daha iyi onu kolay okursun.
Son günlerde favori olan kitabımsa Serenad Zülfü Livaneli'nin Zeynepcim,karar senin :)))
Gitmeden konuşsak bi , nerelere gidiyosun bakiiim...Umarım yorum ulaşır de ni yo ruuum...Natali
tülin dedi ki…
Son tatilimin üzerinden 10 ay geçti .Bab-ı Esrar ı okumuştum.Orhan Veli hep eşlik eder zaten bana.
Serenad iyi bir seçim olur diye düşünüyorum canım.
İyi tatiller :)
Deli Anne dedi ki…
Ben sadece Firarperesti okudum içlerinden.. alıp götürür diyemem kendi adıma ama çok kolay okunuyor haliyle:)
Elif şafak ; aşk ve Orhan Pamuk; Masumiyet müzesini götüreceğim sanırım....
Aslında beyaz dizi tadında bir kitap mı okusam dedim, ama bu kitaplarda ki aşklar belki bana yeterli gelir :)

Popüler Yayınlar