17 Mayıs 2011 Salı

Prenses olucam, olmıycam; Prenses olucam, olmıycam;...

Melisa , bu haftasonu elinde bir papatya.... " Prenses olucam, olmıycam, Prenses olucam , olmıycam " diye Papatya falı bakıyordu.  Sonrasında olucam çıktı. :)
 ............
Bir yerde yemek yiyoruz " Anne garson mu olsam yoksa büyüyünce, ama zor iş sanki, yorgunluk, iyi ki ressam olmaya karar vermişim " dedi.
 .............
Anneannemiz, haftasonu yine bir ara 5 yaş modundaydı. Ben anlatıyorum, " Anne sen yanlış anladın durum böyleyken böyle, Melisa kötü bir şey demek istemiyordu." Melisa  " Anane, bak annem sana ne kadar saygılı davranıyor, sen de bana böyle saygılı olmasın :)... Anane, o sözden beri Melisa'ya bozuk ve hatta sabah okula giderken, "Hadi anane Alasmarladık." ananeden cevap yok, bakmıyor bile. Melisa " Allahım yarasulallah, noldu yine ananeye.... :)
...............
" Baba arabayı dikkali kullan. Arabayı vurursan, tamire gitmek zorunda kalırız,  paramız biter, lüleparka da gidemeyiz "
..............
Bu aralar okul konusunda sohbet ediyoruz bol bol. Bu minikler aralarında da sohbet ediyor anlaşılan , belki bizden de birşeyler duydu. Bugün aniden " Anne beni, Hasan Akan okuluna gönderin, Eylül ve Barış'ta o okula gidecekmiş. Ben Eylülsüz yaşayamam , biz hep onunla birlikteydik , yine birlikte olalım  dedi. Okul seçimini kendi yaptı ;)
......
Bir aydır, okul olarak yeni bir binaya taşındılar. Okulumuzun isteklisi çok, okulu ikiye böldüler. Yeni binayı ikinci gün ziyaretimde, okul kurucumuz Ayşegül hanım, Melisa'yla ilgili 2 gündür yaşadıklarını anlattılar.
Yeni oyuncakların paketlerini sınıfça sırayla açıyorlar, bütün çocuklar sınıf öğretmenlerine , yeni oyuncaklar için  teşekkür ederken, Melisa yanında ki arkadaşına " kızım onları Deniz öğretmen almadı ki, Ayşegül hanım aldı" diye uyarmış. :)
......
Okulu gezdirmişler bizimkilere.. Öğretmen önde çocuklar arkada. Melisa  arkasında küçük bir grup, Deniz öğretmeni spor salonunu gösterirken, bizim ki de arkasına aldığı gruba, karşı sınıfı gezdirerek , burası da seramik atölyemiz diye, tanıtım yapıyormuş.

Aklıma gelen kısa kısa olayları bir arada toplamak istedim. Bu fotoğraf geçen seneden. Tatil zamanı yaklaşıyor. Yazı ve tatili hep birlikte çağıralım.

9 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim işin zor valla çünkü senin bir değil iki çocuğun var.Annenle kızın arasında mücadele:)))
Fotoyu çok beğendim , bu sene yenilerini bekleriz, yaz geldi işte!
Prensese öpücükler...

Buket dedi ki...

Annen bir de pelin gibi bir torun görseydi, Melisayı baştacı ederdi:)) Annen çok alınganmış, çocukla çocuk oluyor derler ya..
Öyle böyle derken yaz tatilide geldi, nerdeyse 3 hafta kaldı, ne güzeelll!!!!!

inci çiçeği dedi ki...

melisanın okul anıları çok hoş:)) bayıldım ona seramik atölyesi ha:))) sevgiler..

New York'tan dedi ki...

:)cok hos :)

evet yaz gelsin artik :)

Sihirli Günce dedi ki...

Çok tatlı...Nasılda sahiplenmiş arkadaşlarını,aferin ona:)))

Tibetin annesi dedi ki...

Ananeyle olan diyalog kopardı beni :))) süper! :)))

Meyra dedi ki...

Süper anane, süper torun ne tatlılar:)) ananede melissadan daha çocuk davranıyor sanırsam, bu yaşlıları anlamak zor benim ananemden ufacık şeyden alınıp değişik anlamlar çıkarıyor zeynepcim:))

Didem Yazici dedi ki...

Bilmiş cimcime
Maşallah, her konuda yorumu var Prensesin :)

zubizup dedi ki...

Turkish Underwearing desing
www.yoncatoptan.com
If you wisit me , I will be glad:)
:)
:):)
:):):)
:):):):