VE...ÇEKİLİŞİN SONUCU..


Öncelikle katılım gösterip, motivasyonuma destek olduğunuz için hepinize teşekkür ederim. İki gün evvel bu faaliyete karar verdiğim için sadece bir küçük suluboya yapabildim. Kızımla birlikte bu sabah atölyeye girip, resim yapmaya başladık. Geçen gece başladığım resmimi tamamladım.

Uzun zamandan beri ara verdiğim için, bir müzayede kitabından kopya çalıştım. Bunun sebebi, renkleri ve katlarını, ve trikleri tekrardan hatırlayabilmek. Bir süre daha bu şekilde devam edip, daha sonra kendi resimlerimi yapmaya başlayacağım.

Bu resim Ahmet Fazıl Aksoy'a ait.

21 kişi katılım gösterdi.


1inci çiçeği12serrose
2nzn13lalenin bahçesi
3didem yazıcı14thalassapolis
4sanem15fatma 
5bir günlük16meyra
6buket17sazan 
7tuna18sihirli günce
8baykuş gözüyle19evvel zaman içinde
9defne soysal20yeşim
10yaruze21mon clementier
11leylak dalı  


True Random Number Generator 14 Powered by

Kazanan Thalassapolis !!! Bana adresini mail atarsan, pazartesi günü kargoya vereceğim.
Thalassapolis'e göre en  büyük ressamlar Poussin ve Lorrain .  Onların mitolojik resimlerinden etkilendiği için bu şekilde fikrini bildirmiş.

Ben Van Gogh çok seviyorum, çok heyecanlanıyorum onun resimlerine baktığım zaman. Resmede ilk onun resimlerini kopyalarak başladım ve çok iyi kopyasını yapıyorum. Kısacık hayatında , kendinden geçercesine, deli gibi resim yapması beni etkiliyor. Resme karşısı tutkusuda beni kendisine bağlıyor.

                          Bu da bir sene önce yaptığım bir suluboya.

Yorumlar

Sanem dedi ki…
Van Gogh konusunda da birleşiyoruz demek ki. Ne hoş. :)) Kazanana tebrikler bu arada.
evvelzamanicinde dedi ki…
Ben de kazananı tebrik ediyorum. Resmin çok hoş olmuş,bir sene önceki kar manzaralı resim de öyle.
thalassapolis dedi ki…
çok sevindim :) güzel bir anneler günü hediyesi oldu teşekkür ederim ne yazacağımı bilemiyorum :))
ceydabural dedi ki…
ajansta çalışırken artdirektörüm çok güzel suluboya ile resimler yapardı bana onu andırdı :)

Popüler Yayınlar