19 Haziran 2011 Pazar

ANLATACAK ÇOK ŞEY VAR AMA....

Güzel hatıralar, paylaşımlar, fotoğraflar, aynı şeyi görmek, aynı yerde oturmak, aynı şeyin tadına bakmak. Herşey yorucu olmasına rağmen gidene el sallamak, veda etmek o kadar zor ki... Saatler yaklaştıkça gözyaşlarım harekete geçiyor. Her akşam uzun sohbetlerimizi özleyeceğim, özleyeceğiz. Melisa her ne kadar da minik Zoha'yı kıskansa da , o da onlar giderken üzülecek. Ben en iyisi bu akşam onlar yoldayken, sonrası için sakladığım facebook'umuzda ki fotoğraflara bakayım ya da yıllar önce birbirimize yazdığımız mektupları çıkartıp okuyayım. Havaalanına gitmemeye karar verdim. Evde kalıp kendimi sıkmadan rahat rahat ağlamayı düşünüyorum.
İstanbul vapurları...

Topkapı Sarayı'nın küçük bir parçası...

Galata kulesi

Sultanahmet Camii detayı...

Sultanahmet camii.

Ayasofya....

Soully , Faisal don't forget me..

İstanbul hatırası

Melisam.......

Bu dükkandan lambalar aldık. En ucuz burada kesinlikle herkese tavsiye ediyorum.

Burada da hem çok çeşit hem çok uygun fiyatlı ve dürüst satıcılar var. Mutlaka internet sitesine bakın.


Herşey akıllarda kalsın.

24 yorum:

Didem Yazici dedi ki...

Zeynepcim, çok güzel hatıraların oldu. Fotoğrafların videoların oldu. Dinlemek için sabırsızlanıyorum.

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Ne güzel dostluk, ne güzel günler, anılar ve ne güzel İstanbul...Allah kavuştursun diyelim...:)

Deli Anne dedi ki...

Ne güzel olmuş be arkadaşım.. Zeynep benim de sahici arkadaşım ol:)

Buket dedi ki...

çok güzel ev sahibisin..nasılda gezmişiniz ama bayıldım.sen de biraz dinlen artık,üzme kendini..

A-H dedi ki...

Oh ne guzel gezmissiniz :) Sanirim Turkiye'ye gelince bende sizin kaiyi calacagim :D

New York'tan dedi ki...

Fotograflara bakip ic gecirdim ama benimde kavusmama az kaldi :)

tülin dedi ki...

Bu sabah kalbimi İstanbul la ,arkadaşlığın büyülü sevgisiyle doldurdun canım.
Teşekkür ederim.

Defne Soysal dedi ki...

Ben küçük bir çocukken sevdiğim gitmesini istemediğim misafirlerin arkasından ağlardım. Sanırım bu senin saf çocuk yanın:))Allah kavuştursun Zeynepcim

Didem Yazici dedi ki...

Son fotoğrafını da çok beğendim :)

Syhn dedi ki...

misafirler bahane istanbul şahanee :))

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ne güzel bir dostluk edinmişsin,çok yoruldun ama yorgunluk geçer ,geride güzel hatıraların kaldı ya en önemlisi de bu bence...
Melisanın ve son fotoğraf harikalar!
Bugün sanırım iş başı yaptın galiba şimdi dinlenebilirsin:)))

Sihirli Günce dedi ki...

Ne güzel gezdirmişsin onları.Allah kavuştursun çok güzel anılarla ayrılmışsınız:))))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

sihirli günce, işte allah kavuştursun konusu beni hüzünlendiriyor. hele Annemle vedalaştıklarında,,,

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

natalicim, evet dostluklar herşeyden önemli. Ben onlarla birlikte gezdiğim heryeri tekrar gezerken , hatıralayacaklarım benim için yeter...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

seyhancım, İstanbulu gezmek zaten, bana ödül gibiydi, tüm yorgunluğun üstüne.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

didemcim, hiç video çekmedim ama, bir dünya fotoğraf seni bekliyor.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

evet soully ile, birbirimize sarılıp ağladık, tuvalete kitlenip...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

tülincim, ne güzel dile getirmişsin duygularını ,

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

new york ; istanbul seni bekliyor :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

a-h; her zaman kapım açık ....

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

buketçim, güzel gezdik, daha gezicek çok yer vardı da zaman yoktu. çocuklar hep perişandı.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

deli annem, hadi hemen arkadaş olalım. ben hazırım. bir an evvel tanışmayı çok istiyorum. buluşalım bir yerlerde, ya da al çocuklarını gel bize...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Kiraz çekirdeği, herşey dostluk ve hatıralar için. geleceğe en güzelini taşımak için.

Tuna dedi ki...

Ne mutlu.Güzel,kıymetli anlar ve anılar.Biriktirebildiğin için şanslısın.Onlar senin.İstediğin gibi hatırla. Hüzünle ya da keyifle..Ağlayarak yada gülerek.
Sevgiler.