3 Haziran 2011 Cuma

BU AY Kİ ÇEKİLİŞ veeee TATİL veeee DOĞUM GÜNÜ MUTLULUKLARI

NOT: Yorum yazamayan  arkadaşlar var. Mail atabilirsiniz kura için...
Bu ay sizlere ve kendim için ,yine 2-3 suluboya yaptım. Çekiliş yapmakta biraz geciktim. Yarın tatile çıkıyoruz. Kısıtlı zamanda hazırlık yapmak epey yorucuydu. Bir türlü fırsat bulup, çekiliş için yazı yazamadım. Şimdi size güzel bir soru; en çok beğendiğiniz tablo ya da kendinizi yakın hissettiğiniz resim hangisi ya da hangi tarz sizin... doğa resimleri mi, figüratif mi, modern tarzda resimler mi seversiniz. Çekilişi Pazartesi akşamı yapıcam. Hadi bakalım bu ay ki resim kime gidecek. Kimi mutlu edeceğim.

Bugün sevgili Natali'den küçük bir paket, büyük bir mutluluk aldım.
Paketi açmadan bir süre izledim :)

açar açmaz, aaa... Miro'da daha önce benim gibi kendini ifade etmiş...
Nişantaşı buluşmamızda ( Natali, Didem, ben), etnik eşyalar satan dükkanı gezerken bu bilezik çok hoşuma gitmişti. Unutmamış, benim duyarlı arkadaşım.

Bunlarda annem ve babamın hediyesi. Gümüş pasta takımları..

Bu da yeni kahve makinam. Kafeinsiz espresso içebileceğim artık :) Sevgili eşimin hediyesi.

Anne, anneanne, 3 kuşak ..

Sevgili babam.....


Uzun zamandır, annem ve babamla  doğum günümü birlikte kutlamadığımızı farkettik. Gerçi bir gün önceden kutlamış olduk. Bu akşam benim için çok özel oldu. Onlarla birlikte olduğum için çok mutluydum. Şimdi gönül rahatlığıyla yarın tatilime gidebilirim. Mutluluk ve huzur ,dostluk ve ilişkiler benim için herşeyden önemli. 

Yarından itibaren, sizi denize, güneşe, kuma boğabilirim.

14 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Zeynepcim, doğum günün yeni yaşın kutlu olsun...
Ben resim konusundda bir uçatan bir uca giderim. Mesela Monet'e de bayılırım Frida Kahlo'ya da...
Frida'nin'' Beynimin içindeki Diego'' resmini çok severim.

İyi tatiller diliyorum. Sevgilerimle

Ülkü dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte nice yıllara :)
Hediyelerini iyi günlerde kullan :)
Doğa bambaşka duruyor tabloda ben bayılırım yani :)

Ülkü dedi ki...

Ay özür iyi tatiller dilemeyi unutmuşum :)

Aycan dedi ki...

Zeynebim nice yaşlara inşallah.

Öpüyorum.

reyhane dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun..Modern tarz ile figüratif resimler arasından gidip geliyorum..

Sihirli Günce dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Zeynep'ciğim.Hediyelerinin hepside çok güzel.Sevdiklerinle çok mutlu seneler dilerim sana:)
Ayrıca benim tercihim doğa resimleri canım..

deep dedi ki...

mimin var bende.

Meyra dedi ki...

Zeynepcim burçdaşım benim doğum günün kutlu olsun,mutlu ol hep..Sağlık ve huzur özellikle o yüzündeki sıcak gülümseme hiç eksik olmasın hayatında:)) hediyelerinide en güzel günlerde kullanman dileğiyle sevgiyle kal...

hüznün tadı dedi ki...

Nice mutlu güzel yıllara.Sevdiklerinle birlikte. Ben sulu boyayla yapılmış doğa resimlerini çok seviyorum.

tülin dedi ki...

Geç kalmışım kutlama için ben :(

Sen yeni yaşında hiç bir şey için geç kalmış olma inş.
Nice yıllar.

Tibetin annesi dedi ki...

biraz gecikmeli olacak ama, yeni yaşın kutlu olsun. hediyelerin de bir harika gerçekten, güle güle kullan ve oku :)

Elifinelizi dedi ki...

Canım benim ahh ahh nasıl kaçırmışım ben senin doğum gününün yaaa:( offf çok üzgünüm gerçekten . umarım herşey gönlünce olmuştur. hediyelerinede bayıldım hepsi birbirinden özel . Sağlıklı mutlu huzurlu bir yaşın olsun . seviyorum seni

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

True Random Number Generator

Min: 1
Max: 19
Result: 4
Powered by RANDOM.ORG
1.lalenin bahçesi
2.ülkü
3.aycan
4.reyhane
5.sihirli günce
6.deep
7.meyra
8.hüznün tadı
9.tülin
10.tibetin annesi
11.elifin elizi
12.delianne
13.leylak dalı
14.baykuş gözü
15.didem yazıcı
16.defne soysal
17.buket
18.kiraz çekirdeği
19.mor kalemlik

Kazanan, 4. numara sevgili Reyhane.... Bana adresini mail atarmısın. Pazartesi günü işbaşı yaptığımda resmi postalayacapım.

sevgiler.

Ülkü dedi ki...

Tebrik ederim arkadaşımızı :)