15 Haziran 2011 Çarşamba

FAISAL, SOULLY, AMNA & RABIA and ZOHA

Lise zamanımızda, başka ülkelerden edindiğimiz mektup arkadaşlarını çoğumuz hatırlar. Benim bir tane İngiltere'den, bir tane Portekiz'den, bir tanede Pakistan'dan vardı. Hatta Pakistan'da ki arkadaşımın kuzeni de resimlere bakıp, mektuplarıma bakıp , eğer sakıncası yoksa benimle arkadaş olmak istediğini anlatan bir mektup göndermişti. ve biz onunla o gün bugündür, her 10-15 günde bir mektuplar, sonra, msn , mail derken 2003 yılında gelmek istediğini söylemişti. Evlenip ikizleri olmuştu Faisal'ın. Hem İstanbul'da kalmışlardı hemde bir tur ayarlayıp kısa bir Ege Anadolu turu yapmışlardı. Geçen seneden beri de çocuklarla birlikte yapacakları yeni turu organize ettik. Tarihlere karar vermek, hem ekonomik zaman, hem herkesin uygun olacağı zamanları oturtmak çok zor oldu.

3 çocuk ve bir de Melisa, bir evin içinde geçinip gidiyoruz. Hergün bir yerlere gidiyoruz. Benim içinde , kısa bir İstanbul turu oldu bu dönem.
Gezilerimiz; Oyuncak müzesiyle başladı.

Rabia- Melisa- Amna( Emine)

Tahta oyuncak boyama atölyesi



Baygın kalan kızlar.

2.gün
                                                     Magic Ice/-5  -20 c derece idi.
Turkuazoo

3.gün  büyükada


Melisa kıskançlık krizinde.....  ve tabii çoook yorgun.
 Hergece beraber yatıyorlar. Gülüşüyorlar, kavga ediyorlar, barışıyorlar, yataklar ayrılıyor, sonra saat 11 civarında uyuya kalıyor. En ufakları Zoha sayesinde sabah 7-8 gibi kalkıyorlar. Bu da onları çok yoruyor ve her vakitleri dolu dolu geçsin istiyorlar.
Çok fotoğraf var adadan ama sadece birkaçı


Vapurda bir amca topaç satıyordu. İyi ki almışım diyorum. Hiç ellerinden düşürmüyorlar. Gittiğimiz yerlerde , bi kenara çekilip kendi başlarına eğleniyorlardı.



O kadar yorgunum ki , anlatamam, çok detaylı anlatamadım. Fotoğraflar herşeyi anlatıyordur.





 

8 yorum:

severim deliyi dedi ki...

bu ne güzel bir etkinlik,dahası ne güzel bir arkadaşlık..çok hoşuma gitti..fotoğraflar ayrıca çok güzel diye belirtmeliyim sanırım

Elifinelizi dedi ki...

canım benim
bende merak ediyordum nerelere kayboldun diye . Tatilinizi uzattığınızı düşündüm.
Senin dostlukların böyle hep köklü sanırım . Ne hoş. Ne mutlu sanaki farklı diyarlar , farklı yaşantılar ve ortak noktalardan çıkarılan güzel dakikalar. Fotoğraflar harika .
Dinlenince yeniden bir post hazırlarsın değilmi ?

Didem Yazici dedi ki...

Tatillerimde her yere yetişmek zorunda olduğumu düşündüğüm için yorucu geçiyorum. Sonra sakinken fotoğraflara bakınca, videoları izleyince daha çok keyfine varıyorum. Yorgunluğum geçiyor. Seninde yorgunluğun geçecek Zeynepcim, güzel tatil anıların kalacak geriye :)

thalassapolis dedi ki...

Ne kadar güzel... Bu kareler insana dostluklarda mesafenin ne kadar anlamsız olduğunu gösteriyor. İnsan isterse engel değil mesafeler Sevgiler

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim yazabildiğine sevindim:)
Biliyorum heyecanlı ve yoğun bir tatil geçiriyorsun,işin kolay değil ama eminim iyi zaman geçiriyorsun.Oldukça fazla yere gitmişsin sanırım ,bakalım önümüzdeki günlerde bol bol fotolarını ve yazılarını görürüz diye düşünüyorum.İyi eğlenceler:))

tülin dedi ki...

Ne güzel bir kalbin var senin :)

laleninbahcesi dedi ki...

Ne güzel bir dostluk örneği... ne güzel bir mirastır dostluklar...
Benimde Çinli bir arkadaşım vardı.

Sevgiyle

zeynep dedi ki...

bir arada oldukları topaçla oynadıkları hele hele aynı yatakta uyudukları fotoğraf okadar güzel ki...iyi etmişsiniz...