27 Haziran 2011 Pazartesi

MASKELER...

Uzun zamandır biriktiriyorum. İsviçre'de teyzemi ziyaret ederken, elim bu minik maskelere, yüzlere gitmişti, yanlışlıkla. Teyzemin yanında birşeyi sevdiğimi beğendiğimi ima etmek gibi bir hataya düştüm. O gün bugündür, teyzem her gelişinde bu maskelerin irili ufaklı her çeşidinden getiriyor. Bu sefer geldiğinde magnet koleksiyonumu gösterdim. Aman teyzecim , unutmayasın bana magnet almayı. Özellikle kermeslere gidersen, al lütfen.....
Maskelerimin bir kısmı. Diğer kısmına üşendim, yerlerinden çıkarıp fotoğraflayıp geri kaldırmayı...

Hepsine ad koymayı düşünüyorum. Aklınıza gelen ilginç isimler olursa paylaşırsınız.

7 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Ben Eflatun tüllüye Zarife (anneannemin adı), üstündeki hilal kaşlı mavi gözlüye de Cazibe (anneannemin kumasının adı:) öneriyorum. Diğerlerini blogger arkadaşlara bırakıyorum:)
Sevgiler...

Deli Anne dedi ki...

Leylak dalım ne güzel isimler bulmuş.. hey gidi eski isimler.. Selimm de fena isim koymaz ona da göstermeli:)

Yunkabu dedi ki...

basinda mavi desenler olan var ya, ona bakinca benim aklima 'Setri' demek geldi. Oyle iste...

Didem Yazici dedi ki...

Üstteki siyah başlıklının adıda HAZAN olabilir. Hüzünlü göründü gözüme

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Hepsi çok güzelmiş:))
Siyah kürklü olanın isim annesi ben olayım,Mariposa olsun...

francesca mckennitt dedi ki...

Mavi olan deniz olabilir :)

Noni dedi ki...

Ay hepsi çok güzel bayıldım ben! Altta pembe-portakal renkli maskeli olana Coco Chanel'den esinlenerek Koko diyesim geldi :)