22 Haziran 2011 Çarşamba

MELİSA ÇOK YORULDU ÇOK....

Melisa , Pakistan'lı kuzenlerim geliyor diye, bir süre ortalığı çalkaladı. Sonra onlarla herşeyini paylaşmaya çalıştı. Derdini anlatabilmek için sürekli yanıma gelip, kelimelerin İngilizcelerini sordu, onların kullandığı sözcükleri kullanmaya başladı. Epey yordu kendini. Perişan oldu. İlginin üzerinden dağılıp, misafirlerle paylaşmak biraz zoruna gitmeye başladı.

Fotoğraflarının çekilmesine bile ses çıkarmadı, hep  poz verdi.

Hergün , İstanbul'u gezmek için yollara düşmek zorunda kalsa da, yorgunluktan perişandı. Anneanne'yle evde kalmasını ya da okula bırakmayı teklif etsemde kabul etmedi. Çünkü diğer kızlar yanımda olucaktı. Hele o küçük Zoha, ya annem onu kucağına alırsa diye düşündü. Vapurda cips var, helva var, tost var, ice tea var, dondurma var.... yok yok benim ne yapıp edip gitmem lazım, diye düşündü.

Durup durup şarj etti kendini. Bu fotoğraflar ardı ardına çekildi :)

Bu fotoğrafta büyük ihtimal tam birşey isteyecek, dudağını bükmüş.



Topaçta elinden hiç eksik olmadı. Gezintilerde çocuklara topaç en güzel oyalayıcı oyuncak.
Anne , evde huzur kalmadı , bu kız hep ağlıyor...
Anne, bu kızı benden uzak tut huzurumu bozuyor...,
Anne, şuna bak ağzında çıkarıyor, eline alıyor, midemi bulandırıyor.....
Anne, gözüm bunu görmek istemiyor.....
Anne, bak şimdi, bu uyudu uyandı, sanki biraz büyümüş, artık kucağınıza almanıza gerek kalmadı... :)

18 yorum:

mon clementier dedi ki...

cok tatli melissa
duygularini ne kadar disavurabilen bir cocuk :)

mon clementier dedi ki...

cok tatli melissa
duygularini ne kadar disavurabilen bir cocuk :)

deep dedi ki...

mimin var ama zamanın olmuyor sanırım.

içimizdeki karnaval dedi ki...

kıyamam nasıl yorulmuş, fotoğraflarına yansımış hali...
Çokd a açık sözlü, düşüncelerini paylaşması çok güzel ...

Deli Anne dedi ki...

Ahahah! Demek büyüdü kucağımıza almamıza gerek yok ha.. ahaha.. hem saftirikler, hem de uyanık sanıyorlar ya kendilerini çocuklar ve de çok tatlılar haliyle.. Zoha'da çok tatlıymış ama:)

laleninbahcesi dedi ki...

ama gerçekten de çok yorulmuş annesi:)) kolay mı anneyi bir bebekten korumak , kollamak:)

kara kitap dedi ki...

çok yorulmuş görünüyor canım yaaa, çocuklar bizi gerçekten çok kıskanıyor.benim oğlum kardeş falan istemiyormuş. :))

Elifinelizi dedi ki...

Boncuk boncuk yinede bu yorgunluğa rağmen . oldukça köklü bir değişiklik Melisa için kendi krallığında bir sürü prenses :)
Ahh bu bilmişlikleri yokmu , belki topaçlar oyuncaklar paylaşılır ama anne asla :))

A-H dedi ki...

hahahaha severim ben onu ya, cocukluk ne guzel :)
fotograflardan da belli cok yorulmus ama pes etmemis :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne tatlı ya maşallah :)

tülin dedi ki...

Sevmek böyle bir şey.
Yılmamak,direnmek,her yolla sahip çıkmaya çalışmak...E,çocuk ne yapsın?
Öpüyorum gül yaprağı yanaklarından ben onun.

Didem Yazici dedi ki...

Ne güzel poz vermiş prenses, sende çok güzel fotoğraflar çekmişsin Zeynepcim. Özledim sizi !

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Melisanın yorgunluğu her halinden belli ama kuyruğu dik tutuyor , tatlı şey:)))
Bebek de çok şekermiş...ve Melisanın bebekle ilgili düşünceleri kıskançlığını nasıl da dışa vurmuş,çok güldüm yine...

Tuna dedi ki...

Melisa'nın fotoğraflarını çok sevdim.
Bütün yalınlığı ile çekmişsin.Gerçekten çook yorulmuş.Bebekle ilgili söylediklerine ben de çok güldüm:D Tarzı hoşuma gitti.Öyle kibar ki''Anne senin hatırın olmasa var ya'' dememek için:)))çok tatlı.

CEPAYNASI dedi ki...

yorulmuş gerçekten...
ah...çocuk olmak istiyorum:P

Buket dedi ki...

yerim ben seni melisa, çoook tatlısın ama :))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

yorgundu , ama ben daha yorgun ....
ona kıskanmaması için sebebleri anlatmak ve ikna etmeye çalışmak hayli zordu.

Nihan Sarı dedi ki...

melisayı çok seviyorum,kıyamam nasıl masum ve yorgun görünmüş,canım benim....