25 Haziran 2011 Cumartesi

SEMRA'DAN YİNE PAKET GELDİ...

Bugün arkadaşım Semra ile buluşma günümüzdü. Hani benimle bir sürü şeyler paylaşan arkadaşım. Bir postumda paylaşmıştım sizinle, hangisiydi bulamadım. Cuma günü elimde olucak şekilde, bana bir kutu daha göndermiş. Kutuyu açtım , içinde bir önsöz. Hangi kavanozun içinde, hangi poşette ne var,  ne işe yarıyor yazıyor. Daha içinde de , tanıtım broşürleri, dergiler, sergilere, tiyatrolara, değişik derneklere ait yazılar, yeni açılan restaurantlar, denenmiş menüler, denenmiş yeni ürünlere ait kağıtlar, Melisa için minik hediyeler, benim için minik hediyeler.....



Ben de özel birşey vermek istedim, almaktan ziyade. Geçen pazar İkea'dan aldığım resim çerçevelerine kendi resimleri koyma fikri, iyi fikirdi. Yüzlercesinin arasından, bu iki parça bu çerçevelere uydu. Çok beğendi.
Benimde hoşuma gitti, bu seriyi bu şekilde çerçeve yaptırıp, sergi bile hazırlayabilirim...


Bugün Melisa'yı anneannesine bırakıp, Semra'yla Kadıköy'de buluştuk. Starbucks'ta 4 saat oturmuşuz. Vakit nasıl geçti anlamadım. Konuşacak o kadar çok şey var ki, herşeyin azıcık ucundan konuştuk, hiçbir konuyu tamamlayamadık , kitap, film, sergilere hiç değinmedik bile. Pardon, Elif Şafak hakkında konuştuk, ve eşi...
Heyecan içinde damdan dama atladık durduk. Benim için güzel bir gündü. Dün sabah yaşadığım, tekrarlanan Sempatik aktivasyon zımpırtısından sonra, bardağı boşaltmak adına yapılmış bir terapiydi benim için...

10 yorum:

Elifinelizi dedi ki...

Ne anlamlı bir kutucuk öyle . Böyle dostlukların hala var olduğuna inanmakta güçlük çekiyorum . Yine şaşırttın beni. Dostluğunuz daim olsun .

Bu arada resimlerin çok hoşlar gerçekten. bende çerçeveletip , yeni yaşam alanının başköşesine koydum ,hediyeni . yakında resimleri paylaşacağım .
Seni tanıdığım için mutlu ve umutluyum :)

Eren dedi ki...

Ne kadar sanslisiniz gercekten; bana da boyle bir kutucuk gelse ne sevinirdim:)

Çılgın Mevdoş dedi ki...

BÖYLE BİR KUTUCUK ALSAM BENDE SEVİNİRDİM BEN ALINCa değil verince daha çok mutlu oluyorum güzel bir gün olmuş bize de beklerim efeemmmm

Tuna dedi ki...

Geçirdiğin güzel gün için sevindim.Bu parantezlerin ne kadar iyi geldiğini bilirim.Sevgiler.

Deli Anne dedi ki...

Yahu ne güzel arkadaşlık bu.. ne özelsiniz ikinizde.. maşallah.. maşallah:)

TOLGA dedi ki...

böyle bir kutu bana da gelse:)

tolga

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim yine çılgın bir paket gelmiş sonra sen bunları saklıyormusun ,ne yapıyorsun merak ettim doğrusu:)
Çok eğlenmişsindir içinde neler varmış neler...
Bir de çerçeveli resimlerin hoş olmuş , dörtlü yapıp bir köşeye asabilirsin.

Ülkü dedi ki...

Ne güzel bir dostluk sizin adınıza çok seviniyorum :)

Didem Yazici dedi ki...

Cıvıl cıvıl bir paket yine :)
Bende dostlarım için böyle paket hazırlasam diyorum bazen, ama içine ne koyacağımı bulamıyorum.
Semra ne güzel buluyor, hazırlıyor. Güle güle kullan hediyelerini Zeynepcim :)

Meyra dedi ki...

kutunun içinden güzellik fışkırmış resmen:) ne güzel bir arkadaşlık böyle süpersiniz...