9 Haziran 2011 Perşembe

SULUBOYA KİME GİDECEK...

Bu ay ki hediye suluboya çekilişine katılan çok az oldu. Sanırım yorum yazılamadığı için, kimse bilgi veremedi. 10 tane yorum var. Bazı arkadaşlarım, en çok hangi tarz resim seversiniz sorusuna cevap vermemişler. Sağolsunlar sadece doğumgünümü kutlamışlar. Şimdi ben böyle bir durumda ne yapılır bilemedim. Gerçi bende aynı postta birkaç tane haber yapmışım. Sanırım tam anlaşılamadım.

Tatilde olduğum için, pazartesi günü , Random'la yapılan çekilişi erteledim. Yorum kısmını düzeltip, tekrar bir post hazırlamayı uygun gördüm. Yorum kısmını düzelttim. Artık çalışıyor.Yaptığım resimlere yorumlar yaparak, beni motive eden arkadaşlara , yaptığım bu resmi hediye etmek istiyorum.

Sırasıyla, Lalenin bahçesi, Ülkü, Aycan, Reyhane, Sihirli günce, Deep, Meyra, Hüznün tadı, Tülin, Tibet'in annesi katılmıştı. Bunların ardına katılacak varsa, en çok sevdiği tarzı yazıp yorum bırakabilirsiniz.

17 yorum:

Deli Anne dedi ki...

e ben, ben! :)

Elifinelizi dedi ki...

Canım benim ben yoktum ne kaçırmışım yaaa. Doğumgününü çok üzgünüm . Seviyorum senii

Leylak Dalı dedi ki...

Aa ben de kaçırmışım bunu, lavanta koklarken mi kaçtı acaba:)))
Ben her tarzı severim Zeynepcim, yeter ki güzel olsun.
Sevgiyle...

deep dedi ki...

:)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim ben yazamadığımdan cevaplayamamıştım.Şimdi mutluyum.
Figüratif resmi tercih ediyorum.
Çekiliş çok keyifli , teşekkür ediyorum.

Didem Yazici dedi ki...

Bende senin resimlerini beğeniyorum :) Birde monet seviyorum.
Senin harika resimlerinden bende olduğu için çekilişe katılıp, senin resimlerine sahip olmayanlara haksızlık etmemek için yorum yazmamıştım. (uzun cümle oldu, pardon :))

Tibetin annesi dedi ki...

vallahi ne tarz resimler sevdiğim bir tarafa, çalışman çok güzel olmuş gerçekten. eline sağlık...

Defne Soysal dedi ki...

Sevgili Zeynep, önce kaçırdığım doğum gününü kutluyorum. Bilemedim yoksa kaçırmamışmıydım.Her ne ise, çok mutlu yaşlar dilerim. Resme gelince bende şans yoktur ama yinede denenmeli dimi? Resimlerden empresyonist tarzı seviyorum sanırım. Yağlı boya resimlerde leke çalışmaları hoşuma gidiyor.

Buket dedi ki...

zeynepcim, ben dönem dönem değişen bir beğeniye sahibim.şu sıralar illüstrasyon seviyorum..
sevgiler..

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Ben de her tarzı beğeniyorum, çok anlamıyorum ama senin resimlere bayılıyorum...

reyhane dedi ki...

Yeni evime hoş bir hediye olacak kazanmak..Sevgiler..

Mor kalemlik dedi ki...

Ağaçlara bayılırım. Benim için ayrı bir önemi var görsel olarak çok etkileniyorum duruşlarından...
Çalışmanız da çok güzel, emeğinize sağlık...

Benim olsun isterim.

Sevgiler...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

True Random Number Generator

Min: 1
Max: 19
Result: 4
Powered by RANDOM.ORG
1.lalenin bahçesi
2.ülkü
3.aycan
4.reyhane
5.sihirli günce
6.deep
7.meyra
8.hüznün tadı
9.tülin
10.tibetin annesi
11.elifin elizi
12.delianne
13.leylak dalı
14.baykuş gözü
15.didem yazıcı
16.defne soysal
17.buket
18.kiraz çekirdeği
19.mor kalemlik

Kazanan, 4. numara sevgili Reyhane.... Bana adresini mail atarmısın. Pazartesi günü işbaşı yaptığımda resmi postalayacapım.

sevgiler.

Elifinelizi dedi ki...

kıyamam sana yinide beni dahil mi ettin sen çekilişe yüreğinide ayrı bir seviyorum :)

Didem Yazici dedi ki...

Zeynepcim, gitsin şu misafirlerin. Bloguna da yazmaz oldun artık. Özledim seni !

MAVİANNE dedi ki...

çok beğendim canım,
senin emek vererek yaptığın tüm resimler değerli ve güzel
resme kabiliyetli insanlara gıpta ediyorum
tebrikler

reyhane dedi ki...

Merhaba,çok teşekkürler,tatildeydim nete yeni girebildim,adresimi mail attım.Çok sevindimmmmm..