TATİLDEN FOTOĞRAFLARA DEVAM

3 little English boys are playing glof :)

Epey fotoğraf çektim yine, doyamadım doğasına, sanki İngilteredeyiz. Yine birkaç seçebildiğim fotoğraflar bunlar.

Odamızın manzarası


Göl manzaralı güneşlenmek isteyenlere...

Akşam yemeği manzarası...




Gölde büyük kırmızı balık yüzüyor :)

Gece kumsal



Güneşlendiğim köşe...

Son delikte oyununu bitiren çift...


Arkadaşım ortanca...


İnternete 3G ile bağlanıyorum. Çok yavaş çalışıyor. Herkesi okumak ve yorum yazmak istiyordum. Ama olmadı, döndüğümde sindire sindire okuyacağım.  Yarın devamı gelebilir.... :)

Yorumlar

sümeyye dedi ki…
inanamıyorum,burası antalyada mı? nasıl güzel bir yermiş bayıldım doğrusu...hemen tatil planları yapmalı :)
Leylak Dalı dedi ki…
Çok güzel fotoğraflar.
Beleği pek sevmem, upuzun bir kumsal ve otellerden ibaret ruhsuz bir yer gibi gelir ama sizin otel şahaneymiş. Bir kez önünden geçmiştim, içine girmişliğim yok ama anlaşılan gitmek, görmek ve hatta kalmak lazım:))
İyi tatiller olsun, keyfin hep sürsün Zeynepcim...
Sihirli Günce dedi ki…
Ohh sefanız olsun arkadaşım.Keyifli bir tatil diliyorum size:))))
Adsız dedi ki…
zeynepcim burası neresi ve lütfen devamı gelsin! :)

Zeynepin evi/zeynep
Burası gerçekten İngiltere gibi okumasam oralar sanardım.HUzurlu mutlu tatiller diliyorum size :)
meyra dedi ki…
sefan olsun Zeynepcim, fotoğrafların her biri huzur dolu bayıldım :)) vee beni çıldırtıyorsun bu tatil postlarınla haberin olsun;) keyfin bol olsun canım...
Define adası dedi ki…
huzurun fotoğrafları
Define adası dedi ki…
URL yi yanlış yazmışım, yukarıdaki yorum benim.
http://definesoysal.blogspot.com/
Ülkü dedi ki…
İyi tatiller süper bir yermiş fotoğraflarda süper :)
Elifinelizi dedi ki…
canım benim nerelere gittin sen böyle . muhteşem bir yere benziyor. bekliyorum en yakın zamanda yeni fotoları . iyi eğlenceler , iyice dinlen
MAVİANNE dedi ki…
çok güzelmiş burası yemyeşil
biz de sueno sideye niyetlendik bu yıl bakalım
fotoğraflar da çok güzel
iyi tatiller
burası sueno golf belek. sueno side daha eğlenceli mavi anne. çocuklar için daha iyi. biz oraya da gitmiştik 2 sene önce tavsiye ederim.
Zeynepcim kutucuk düzelmiş umarım kavuşacağız:))
Çok güzelbir yerde tatil yapıyorsun tam sana göreymiş çok sevindim.Fotoğraflarını çok çok beğendim ama en çok plaj fotolarını beğendim,etkileyici olmuş...
Boşluk duygusunu sonsuzluğu çağrıştıran fotolar,yenilerini bekliyorum.Mutlu tatiller...
Çılgın Mevdoş dedi ki…
sözün bittiği yer ne güzel koşulur yatıp yuvarlanılır burada özledim seni
BANU dedi ki…
Zeynep hanım çok güzel yapmışsınız .Ellerinize ve ruhunuza sağlık.Banu bunu çok beğendi:))))
BANU dedi ki…
Bizim buralar gerçekten çok güzeldir.Doğa,deniz ve güneş daha ne olsun :)
MAVİANNE dedi ki…
canım teşekkürler tavsiyene
şimdi gönül rahatlığı ile gideceğim

Popüler Yayınlar