BAHÇE KEYFİMİZ.

Bugün şirkette nöbetçiydim. Melisa'yla birlikte teşrif ettik. Bahçede çardağın altında yediğimiz öğle yemeğinden sonra kızımla, hafta için yaptığım keyfin aynısını yaptık. Çardağın altında oturup sohbet ettik. Şirketimizin kedisi ve tüm kediler hakkında konuştuk. Kedilerde nelere dikkat edilmeli, neden kedi sevdikten sonra ellerimizi yıkamalıyız, kedi bakımı, kediler neden her çağırdığında gelmez, kediler neden işine geleni duyar gelmeyeni duymaz, ne yer ne içer, sokak kedileri ev kedileri... Bitmek bilmedi uzadıda uzadı.



Sıcağa rağmen , çardağın altı serindi, keyfini çıkardı.

Eve geldikten sonra haftalık ev temizliğine giriştim, eşime yardımcı olayım, o şimdi eğitimde gelince rahat etsin dedim :)
Sonra balkonu toparladım, nasıl olsa Melisa geçen akşamın yorgunluğunu atmak için epey uyayacaktı ki tam 2,5'tan 6,5'a kadar uyudu.


Aslında duvara çok şey asmak istiyorum, ama öğleden sonra güneş alıyor ve her koyduğum şeyin rengi soluyor. Şimdi bu masada oturuyorum, ve birazdan da kitabımı okuyup, biraz Newyork'ta dolanacağım.

Şu an okuduğum kitap; öncelikle  bir şehir romanı. Newyork'ta , sanat ortamında , özellikle de tiyatro çevresinde geçiyor. Genç bir kadın, kocasının kendisini aldatıp aldatmadığını, çocuk isteyip istemediğini ve işinden tatmin olup olmadığını tartıyor. Romanı okurken biraz New York'u dolaşacakmışız. Henüz oraya gelemedim. Ama keyifli bir roman. Bir çırpıda yarısına geldim. Bu kitapta 1,5 tl indirimli kitaplardandı.

Yorumlar

Nihan Sarı dedi ki…
yağlıboya çalışmayı ben de çok istiyorum Zeynepciğim...oğlum doğduktan sonra çalışma odamı kaldırdım...ilerleyen yıllarda yeniden fırçaları elime almak istiyorum...eminim ki sen de harika işler çıkartacaksın...Kuzuyu öp benim için...iyi okumalar...
Sitare dedi ki…
tüm resimlerde tam keyif ve huzur hali var.hele balkondan görülen şehir ışıkları kitabın adıyla müsemma olmuş gibi.
colette dedi ki…
Fotoğraflara hayran kaldım. Şirketin bahçesi,sarı kedi,balkonun hele ki güzeller güzeli Melisa... Kitap okumaya ara verdim bu aralar ne yazık ki:( Harıl harıl kanaviçe işliyorum,sıcaklayınca da suya atıyorum kendimi. Sen hiç ara vermiyorsun ne güzel . Harika bir pazar dileklerimle...
Elifinelizi dedi ki…
Melisam yerim senin o şeker yanaklarını ben . sefalarınız hiç bitmesin .
Birde senin şu okuma azmine hayranım bir çırpıda deviriyorsun dünyaları . ben daha hediye ettiğin kitaba başlayamadım bile :( kitap okumak hiç içimden gelmiyor aylardır elime almıyorum umarım geçiçi bir rahatsızlıktır . Kendimi veremediğimi anladım dün D&r da gezinirken . :(
Zeynepcim şirketin bahçesi harikaymış o bahçedeki muhabbetiniz de...
Melisanın keyif fotosu çok güzel!
Balkonun çok güzelmiş , akşamları serin olur herhalde.
Kitap da eğlenceli gibi...mutlu okumalar!
Didem Yazici dedi ki…
Melisa'nın gözlerini kapattığı fotoğrafı harika, çok huzurlu görünüyor, maşallah :)
Teuvo Vehkalahti dedi ki…
Greetings from Finland. This, through a blog is a great get to know other countries and their people, nature and culture. Come take a look Teuvo images and blog to tell all your friends that your country flag will stand up to my collection of flag higher. Sincerely, Teuvo Vehkalahti Finland.
MAVİANNE dedi ki…
bu küçük hanım ne kadar güzel fotoğraflar veriyor böyle .)))
kitap keyifli demek ki,
newyork bana hep macera dolu gelir

Popüler Yayınlar