11 Temmuz 2011 Pazartesi

EN TATLI ANI...

Kim ne derse desin, bir çocuk en çok uykudayken sevilir. Uyanıkken küçük canavar haline dönüşen çocuklarımızı, sarılmak ve sevmek bazen imkansızlaşıyor. Bu esnada daha da şımarıyorlar. Ama ya uykudayken... Hele Melisa gibi bir çocuğunuz varsa... Sıkıştırır, öperim, sarılırım, ama kesinlikle uyanmaz. Hele yansıttığı o saflık, o durgunluk huzur verir.


Uyuduktan sonra hadi gel, melisa uyudu, bakalım mı .. deriz birbirimize . Yahu demin kavga kıyamet değilmiydiniz.  Ama , uyuyunca özlüyorum. Uyuyana kadar bir uyusa, uyuduktan  sonra da bir kalksa oluyoruz. Uykudayken daha çok fotoğrafı var. Bu fotoğrafları da tatildeyken çekmiştim.

14 yorum:

modabulmacasi dedi ki...

gercekten cok tatli maasallah

thalassapolis dedi ki...

maşallah tatlı prensesime hep böyle huzurlu ve mutlu olsun...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ne güzel yakalamışsın, küçük canavarın melek halini:)))
Çok güzel , bembeyaz , tablolardaki gibi...
Maşallah!

cafenoHut dedi ki...

Nazar değmesin.. Deminden beri bakıp duruyorum. O pembe yanaklar tam öpülesi.. Ne kadar huzurlu...

Sihirli Günce dedi ki...

Nasıl masum,nasıl güzel oluyorlar uyurken ama.Melisa da çok güzel görünüyor:)))

Meyra dedi ki...

ben bu pembe suratlı sevimli cadıyı severim yahu ne tatlı masumca uyuyor:))

colette dedi ki...

Çok masum,çok güzel,çok öpülmelik,sevilmelik. Maşallah !

Deli Anne dedi ki...

Maşallah Zeynep'im :)

Kerim'e bir tişört aldım geçenler şu yazıyor üstüne: ben bir meleğim ama uykudayken:)

Krnc dedi ki...

oyhhh maşalllah çok şeker bir çocuk:)
Ne masumlar böyle,tam ısırmalıklar:)
pembiş yanaklarını yerim:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Melek gibi, maşallah :)

MAVİANNE dedi ki...

maşallah Allah nazardan saklasın
melek gibi uyurken tüm çocuklar
sevgiler

Elifinelizi dedi ki...

yavrukuşum :D maşallah onun güzelliğine :)

Buket dedi ki...

Biz annelerin duygularına ne güzel yervermişin..ben de aynı senin gibiyim.ve şu sıralar pelinin uyku modlarını yakalıyordum.yakında paylaşırım bende..

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Allah nazardan saklasın canım benim ne kadar tatlı.
Büyük torunum sevgi arsızı ama küçüğü mümkün değil öpemezsin hemen siler yüzünü.